Zoover

Hotelstersterstersterster

Fantastisch!

Angelique
16-10-2019

Vandaag onze laatste dag in dit mooie hotel. Vanwege late vlucht mogen we kosteloos een late check out doen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten echt enorm gevarieerd. Kamers enorm groot, animatie geweldig, vooral de beachparty gisteravond was fenomenaal.

De hele dag zie je personeel hard werken om het schoon te houden.

Zeker een aanrader dit hotel! Als ik dan toch 1 minpunt moet noemen; het is jammer dat er geen verpakte ijsjes voor de kinderen zijn maar het schepijs is ook heerlijk.

Aquapark en lunapark voor de kinderen ook enorm leuk.

Er is voor elke leeftijd wat wils.

Dit is de eerste keer dat wij naar een Stone Group hotel zijn geweest maar zeker niet de laatste keer.

Royal Alhambra Palace: onze complimenten!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Nooit meer

Marina
31-8-2019

Vreselijk hotel. Vandaag 31 augustus naar huis.

Ivm met late avondvlucht late check-out gevraagd.

We wilden extra bijbetalen, hotel vol😳 vorige week pas geboekt! Einde seizoen? Manager en personeel komen erg intimiderend over, schelden zelfs. Sta je dan met twee kleine kinderen. Schandalig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ik durf niet meer!

Kasia Wroniecka
2-8-2019

Leuk hotel, maar kamer ruikt naar schimmel. Zou normaal zijn aangezien het aan de zee is gelegen. Tweede dag scampis gegeten en een voedselvergifting opgelopen. Heel de dag op de kamer doorgebracht en afgezien met 3 personen. Met andere mensen gesproken die hetzelfde hebben meegemaakt. Hotel ontkent omwille van regelmatige voedsel controles. Kamers wel dagelijks proper opgemaakt, voldoende afwisseling qua eten, vriendelijke bediening..mss gewoon pech gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Gewoonweg een super geweldig hotel.

Tjeerdtje Veen
14-7-2019

Alhambra Palace is een geweldig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en animatie team, het eten is daar zeer goed ze hebben eigenlijk dag en zelfs s.nachts eten. Zeer mooie ruime kamers. Grote zwembaden en gelijk aan zee. Wij zijn net terug en zijn hier al 3 keer geweest. Is elk jaar weer een thuis komen . Volgend jaar gaan we weer hier naar toe. PS. Transfer van luchthaven naar hotel . En na het eind van de vakantie van hotel neer luchthaven is ook is zeer goed geregeld.

Gereisd Met partner in juli 2019

Natalie
10-7-2019

Was nog nooit na Turkije gegaan. Maar we wilde er toch een keer na toe.

Roayl alhambra palace daar gingen we na toe.

Wat een top vakantie. Alles erop en eraan voor jong en oud.

Heerlijk genoten en wat een luxe.

Ik raad iedereen aan om hier na toe te gaan en je hebt een vakantie zoals je nog nooit vakantie heb gehad.

Wat een luxe maar vooral wat een lief personeel.

Je roept maar en hun hebben het.

Heerlijk om elk jaar terug na toe te gaan.

Gereisd Met partner in september 2017

Livinia Reintjes
30-10-2018

Fijn, schoon, mooi hotel. Zeer goed en uitgebreid eten. Alleen als het erg druk is met eten(spitsuur) dan is het even wachten op een tafeltje. Vriendelijk personeel. Uitgebreide animatie, voor ieders wil wat.

Gereisd Met partner in juli 2018

Super Goed

alex
20-9-2018

Wat een prachtig mooi hotel! Erg vriendelijk personeel. Erg mooi zwembad. Het eten was fantastisch, zo veel keuze en variatie. En erg lekker. Je kan de hele dag door eten. Ik begrijp niet dat sommige mensen hierover klagen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geen 2 de keer openbare toiletten vaak smerig

Max
1-6-2018

Royal dragon geboekt , we kregen een suite aangeboden in Alhambra

Mooie kamer prachtig uitzicht , geweldig zwembad , eten was erg matig vaak lauw of koud en weinig variatie heel veel oostblokkers die ik denk , nooit geen aardbeien hebben gezien er werden bergen opgeschept , eetzaal was net een mierenhoop

Overal moest je in de rij staan voor ijs,kip, kebab en voor drankjes .

Veel te weinig personeel bediening was zeer matig een paar enkelen uitgezonderd die het zeer goed deden.

Dit was de 8 ste keer in een stonegroup hotel

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtig hotel

Jimz
13-5-2018

Al vele hotels bezocht van de betere ketens (Stone/Limak/Delphin), en dit is gewoon een prima hotel. Kamers zijn ruim en schoon, hotel wordt goed bijgehouden en prima faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel die erg hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is prima, maar in de avond is het restaurant niet erg gevarieerd (om de dag hetzelfde). Vrijwel overal redelijk goede gratis wifi. Jammer dat het hotel wat afgelegen ligt waardoor je niet even gezellig oploopt vanuit het hotel, maar de dolmus stopt vlakbij en voor 1,50 kun je naar Side centrum. Op het resort zelf is volop vertier, mooie zwembaden/glijbanen en een mooi strand. Helaas wel veel Russische gasten....

Gereisd Met vrienden in april 2018

Vreselijk!

Bianca
29-8-2017

Receptie medewerker ook nog eens manager scheld mensen uit zodra ze hun rug keren. Vraag je om 3 dranken , en nog een erbij zegt die "pffff", animatie belachelijk lopen rond en kijken alleen maar naar vrouwen. Schoonmaak top! Kamers super schoon! Eten zo veel soorten en zo lekker! Zee doodnormaal net zandvoort. Eerste en laatste keer alhambra.

Gereisd Anders in augustus 2017