Zoover
Hotel Carris Porto Ribeira

Hotel Carris Porto Ribeira

8,5

Prima hotel en centrale ligging

vinhu001
1-3-2015

Modern hotel in oude wijnkelders. Wel bijbetalen voor een superior kamer, anders zit je aan de drukke straatkant. Wel weinig kastruimte in de kamer; geen badkraan om het bad te vullen en maar 1 stoel. De bedden waren iets te hard, maar wel heel ruim. Het ontbijt was prima en de ligging zeer centraal.

Het metrostation Sao Bento is 10 minuten lopen (vanaf het hotel wel omhoog!), Bij aankomst in het donker en de regen is het moeilijk te vinden en kun je beter een taxi nemen.

Prachtig hotel middenin Porto

Kirsten
22-7-2014

Mooi hotel waar oude en nieuwe stijlen door elkaar lopen. Het hotel ligt middenin Porto. Mooie kamers en zeer goed ontbijt. Een aanrader als je naar Porto gaat.

Gereisd Zakelijk in juni 2014

Super ligging!

16-1-2014

Bij aankomst in het hotel konden ze onze reservatie niet vinden. De dame aan de reseptie was zeer vriendelijk en gewillig om een oplossing te bieden. We kregen een upgrade naar een superior kamer, aanrader! We hadden een super groot balkon met zicht op de Douro. Het hotel is vlakbij de ribeira gelegen waar alle restaurants zijn. Je kan gemakkelijk te voet heel Porto verkennen.

Super lekker en uitgebreid ontbijt.

Perfecte ligging

Inge
1-7-2012

Dit nieuwe hotel ligt perfect in het centrum van Porto, dicht bij de Douro (Ribeira) en Ponte de Dom Luiz. Ideale plek om Porto te verkennen. Hotel is net geopend en alles is helemaal nieuw. Service is uitstekend. Wij hadden een goedkope kamer geboekt en deze was sfeervol en netjes ingericht (heerlijke bedden) en een prima formaat. Wel onder het schuine dak, dus oppassen dat je je hoofd niet stoot aan de rand. Badkamer had een glazen wand die je kon afsluiten. Leuk detail, maar niet heel praktisch. Liften beschikbaar, maar desondanks moesten toch nog enkele treden genomen worden (met koffers niet heel handig). Leuke doorkijkjes en split levels door het hele hotel.