Zoover
Appartement Luna Alvor Bay

Appartement Luna Alvor Bay

Appartement
7,4

Ik geef het een voldoende, maar kan beter!

A.M
23-4-2019

Weten dat het hotel op een rustige plek zit, waar enkele restaurants op loopafstand zitten. De bedden zijn hard, wordt wel elke dag goed schoongemaakt. Hotelkamer is wel klein. We hadden wel mooi zeezicht, mits je deze kant gekozen hebt.

Minpunten zijn toch wel de harde bedden, rioollucht wat je ruikt vooral in de avond waar je misselijk van kan worden, warm water na 5 min op is, bedden staan op 6 poten, waarvan 1 poot gebroken was en het bed onstabiel is geworden.

Als je het puur voor de prijs doet is het prima, als je iets meer te besteden hebt kies dan voor een ander hotel/ appartement. Let wel op dat je in de buurt bijna niets te doen hebt.

Gereisd Met partner in april 2019

zeezicht?

Ruud
19-8-2015

De studio's zijn uitstekend , netjes en worden keurig schoongemaakt.. Klein bezwaar van Luna Alvor Bay is dat er slechts 1 lift in het gebouw is. Afstand van LAB naar centrumpje ca. 20 minuten lopen. Een redelijk grote( de enige) supermarkt ligt op loopafstand ca. 30 minuten van LAB (bij een camping). Alvor heeft slechts 2 drukke straatjes en 1 plein, waar zich alles afspeelt n.l. voornamelijk bars en restaurants(veel vis). Wat ons tegenviel aan de reis naar Alvor, is dat touroperator in haar brochure vermeldt, dat de transfer van luchthaven naar LAB ca. 120 minuen bedraagt. Wij hebben er op de heenweg 3 uur over gedaan en terug 2 uur en vijf en veertig minuten.

Wij hadden met bijbetaling ( 2 personen ) zeezicht geboekt. Deze zeezicht bestond uit in de verte een streepje blauw water (0,0 strand). Pal voor LAB is een groot hotel gebouwd, dat praktisch alle zicht op zee ( en strand 100%) ontneemt. Desondanks vindt TO dit zeezicht. Wij hadden appartement nr. 110. Strand en zee 100% OK.

zeer mooi

kees en mariet
29-9-2014

Luna alvor bay is een fijn appartement om te verblijven, mooie kamer. vriendelijk personeel,schoonmaak prima,dicht bij strand en dorp.reisinformatie touroperator onder de maat.

Gereisd Met partner in september 2014

Gewoon boeken!

Simone
30-7-2014

Wij zijn een jong stelletje en net terug na 8 dagen Luna Alvor Bay. Echt een aanrader! Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten van het gezellige centrum Alvor waar veel leuke en lekkere restaurantjes te vinden zijn! De ligging is heel centraal. Wij zijn met de bus naar Lagos geweest, 20 minuutjes rijden en 4 euro per persoon. Super stad! Echt een aanrader om daar een middag door te brengen. Ook de portugezen zijn heel erg vriendelijk, totaal niet opdringerig en spreken allemaal goed Engels. Top baaitjes binnen handbereik! Echt geweldig om eens vanuit het Hotel naar het strand te lopen en dan steeds links blijven. Mooie foto's gegarandeerd ;) Het enige wat wij minder vonden, is dat er 's avonds niet echt een terrasje is om lekker te borrelen. Dit hebben wij een beetje doorbroken door gewoon wat later te gaan eten en dan even te blijven hangen. De kamers verder waren echt superdeluxe! Iedere dag een schoon bed en schone handdoeken. Al met al, een top vakantie!

Mooi hotel!

Patrick_d26
27-7-2014

Wij verbleven 8 dagen in hotel Luna Alvor Bay. Zag er mooi en netjes uit. Personeel is heel vriendelijk. Mooie kamer met tv, airco, complete keuken en badkamer. Schone kamer hadden wij, de kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Handdoeken op de grond leggen als je nieuwe wilt. kluisje kan je huren bij de receptie. Ontbijt is simpel maar goed en niet duur. S 'avonds hebben wij in de haven/centrum gegeten.

De ligging is ook goed. Het strand is heel dichtbij, ga links als je het hotel uitloopt en dan eerste weg rechts en je loopt zo het strand op. Naar de haven/centrum is het ongv 10-15 min lopen. Bij de receptie kan je plattegrond vragen. Met de taxi is het 4-5 euro naar de haven/centrum. Er is een grote supermarkt op 5 min loopafstand.

Het zwembad bij het hotel is niet heel groot maar prima om even in te liggen en/of baantjes te zwemmen.

Waar voor je geld

Thijs Blatter
6-7-2014

Vlak bij het mooie strand, schoon, kleinschalig, simpel en niet overdadig maar je mist niets essentieels. Alvor centrum is 10 minuten lopen en biedt een enorme keuze aan leuke restaurantjes, dichtbij en tevens een van de beste is Albur's. Het hotel heeft ook een restaurant maar dat moet je meer zien als een prima snackservice. Wij hadden met kamer 4011 op de 11e. verd. een vrij kleine kamer maar waar je niets in miste en met een geweldig uitzicht op de vissershaven en de bergen op 10 Km. afstand. Netjes en dagelijks een poetsbeurtje. Kortom, waar voor je weinige geld.

Rustige locatie zeer dicht bij het strand

Fred en Marion
2-8-2013

Lekker dicht bij het strand, 15 min. lopen naar het super gezellige dorp. Buurt is lekker rustig en drukte kan je opzoeken. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak kan beter. Zwembad mooi, maar te weinig parasols (inmiddels zijn er meer ligbedden). Geen mooie tuin, maar vrij kaal rondom het zwembad. Ontbijt was prima, van alles is aanwezig.

Weinig ruimte voor je spullen, maar dat is geen nieuws, het is tenslotte een 1-kamerappt.

Tip: ga op het strand rechtsaf en huur je bedjes bij het strandhuisje met de blauwe surfplank, dit zijn grotere plekken en 2 drankjes gratis.

Aanrader om te gaan eten in het dorp: Vagebond, el Capitan.

mooi appartement

vd wetering
11-7-2013

mooi appartement,mooie kamer en badkamer, vriendelijk personeel,dicht bij het strand, heerlijk zwembad alleen weinig bedjes voor zo'n groot appartement, liften waren erg klein dus voor mensen met ruimte vrees vraag een kamer op de 1e of 2e verdieping, alleen schone baddoeken als je de baddoeken op een prop op de grond gooide, schoonmaken was ook niet hun sterkste kant, het vissersdorpje is aan te lopen ongeveer 10 minuten en daar kun je heerlijk eten in de vele restaurantjes en aan de boulevard.

Gemoderniseerd, hygienisch ondermaats.

Michael
20-6-2013

Zeer mooi en grootschalig gerenoveerd hotel. Keuken met alles erop en eraan, mooie badkamer en super uitzicht als je wat hoger zit. Vriendelijk personeel. Lokatie is prima, mooi strand zeer dichtbij.

Minpunt: De schoonmaak was zeer ondermaats voor dit mooie complex. We kregen de kamer en zagen diverse sporen van de vorige gasten in de keuken, badkamer en op de vloer. Waarschijnlijk zeer snel klaargemaakt. Handdoeken waren niet elke dag schoon zoals beloofd, werden stiekem op het balkon gedroogd en daarna gevouwen als nieuw. Schoonmaak tussendoor was ook ondermaats. Hier scoort het complex wat ons betreft een matig cijfer op en heb ik het personeel ook op aangesproken bij de receptie. Men was op de hoogte en zou eraan werken.

super

Carola
13-6-2013

Prachtig appartement. Hoge flat is misschien niet zo fraai om te zien in deze omgeving, maar binnen heel erg mooi. Probeer zo hoog mogelijk te boeken, want het uizicht is heel mooi! Voor de deur een prachtig strand met verhuur van ligbedden en een gezellige beachbar. Appartement wordt goed schoongemaakt, badkamer voorzien van ligbad, is niet heel groot maar voldoende ruimte! Föhn is aanwezig! Heerlijk ruim balkon waar je volledig vrij zit! gratis gebruik van Wifi in openbare ruimte, d.w.z. bij receptie en omgeving van de liften. Niet twijfelen, gewoon gaan! U krijgt geen spijt!