Zoover
Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Hotel
9,3

Fenomenaal

Score uit 563 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,2
  • Service9,4
  • Prijs/kwaliteit9,2
  • Eten8,9
  • Kamers9,4
  • Kindvriendelijk8,9
  • Zwembad9,4
  • Hygiëne9,4

10

familie Schäfer

Andrea
11-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

we hadden een familie vakantie van twee weken in dat resort. alles was helemaal geweldig. het animatieteam maakte ons geluk met mijn kind. er is een grote goochelaar daar met zijn kaarten. We zullen volgend jaar terugkomen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Hilton Marsa Alam Nubian resort, Commercial Manager, 13-10-2019

Dear Andrea,

Thank you for sharing your kind words!

We look forward to your next stay.

Best regards,

Noor Mansur

Guest Relations Officer

Hilton Marsa Alam Nubian resort

10

beste tijd

Johanna
10-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

We hadden een 6 dagen vakantie in dit hotel. de kamers zijn zo goed, het resort ligt op 20 minuten ver van de luchthaven. er zijn zoveel activiteiten te doen door het animatieteam. we hadden zoveel plezier in de zwembadfeesten met Amr en zijn team.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2019
johanna, Commercial Manager, 11-10-2019
Dear Johanna Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.we are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.
10

bedankt

Christina
10-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

het hotel ligt direct aan het strand, de riffen zijn geweldig. het restaurant was geweldig en georganiseerd. Het animatieteam was altijd vriendelijk en aardig. We hebben elke dag genoten van de avondshows

Gereisd Met partner in september 2019
christen, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear christen we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can.

Thank you for your review and for choosing our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel

9

Wij zijn super verwend!

M.Akerboom Nell
8-10-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Mister Mossab (manager) doet alles om het je naar de zin te maken. Mister Hany (opperkok) en chef kok Ammar maken de lekkerste gerechten klaar. De gehele staf is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim en schoon. Het eten is divers. Het rif is mooi maar wel achteruit gegaan. Wel veel schildpadden prachtige ervaring.

Saïd de strand manager geeft je het gevoel een koningin te zijn, met zijn humor hulpvaardigheid en heerlijke koude doekjes. Onze ochtend captain Hamada was ook super wij werden op onze wenken bediend, een bezoek aan het strand restaurant in de avond zeker doen, daar serveert hij ook. Eigenlijk was iedereen verschrikkelijk lief voor ons. Wij komen al 20 jaar in Egypte maar dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt. Mijn dochter en ik bevelen het Hilton Nubian aan, wil je lekker uitrusten en van de zon, zee, zwembad en strand genieten, dan ben je hier op de goede plek.

Gereisd Met vrienden in september 2019
10

Hilton

Sabrina
6-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Geweldig hotel prachtig huisrif veel schildpadden gezien gezellige animatie prachtige kamers voor herhaling vatbaar prachtige excursies gedaan met bleu ocean genoten van twee heerlijke weken zeer aardige mensen

Gereisd Met partner in oktober 2019
sabrina, Commercial Manager, 11-10-2019
Dear Sabrina. Thank you for your positive comments. we are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! we hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
10

Super goed

Jessika
26-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Een heel goed resort. het was ons tweede bezoek en we vonden enorme veranderingen in het resort. Entertainment werd veel beter dan vorig jaar, avondshows en moderatie en veel verschillende evenementen. ook was de receptie erg vriendelijk. Geweldig resort

Gereisd Met partner in september 2019
jessika, Commercial Manager, 11-10-2019
Dear Jessika Thank you for choosing to stay with us and we are glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future
8

Het is altijd weer fijn om in Hilton te logeren

Anny
18-9-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne7

Heerlijk hotel,prachtig rif,goede service,personeel doet enorm enorm zijn best om het naar je zin te maken.

We zijn enorm verwend door Ali op t strand,door de chefkok en leuke gesprekken met Aya in de lobby,

We hebben een fijne vakantie gehad,en hopen nog dikwijls naar Hilton te gaan

Gereisd Met partner in september 2019
anny, Commercial Manager, 11-10-2019
Dear Anny What a wonderful review, we truly appreciate your trust in us. we are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
8

Prima

Ingrid
10-9-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

Dat het personeel er daar alles aan doet om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Van barman tot tuinman, ze doen het allemaal met een glimlach. Eerst werd ons een upgrade aangeboden tegen betaling en ik was hiermee akkoord gegaan maar na het zien van de kamer ben ik hier op teruggekomen. Hier werd niet moeilijk over gedaan en we kregen daarna een prima kamer. Tuin is fantastisch mooi, zo ook het koraalrif, jammer dat het aan een publiek strand ligt waardoor het er soms nogal druk is. Ik ga niet klagen over het eten want er is zoveel keus dat er altijd wel iets tussen zit dat je lekker vindt. Ik vind het wel jammer dat alles zo overgaar is: de kip, vis, en sateh.

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019
7

Voor ons niet meer.

Birgit
9-9-2019
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad7
  • Hygiëne8

Zeker geen 5 sterren waard. Het hotel heeft zeker wel onderhoud nodig.

Op onze kamer hing de toiletpot scheef en bij de wastafel alleen warm water. Ook de airco was tot 2x stuk.In het buffetrestaurant was de cola aangelengd en bij de strandbar was het drinken wel heel erg lauw.

Het eten was erg eenzijdig en het toetjes buffet leek heel wat maar alles smaakte hetzelfde. Wij zijn vaker in Egypte in 5 sterren hotels geweest en dit was geen 5 sterren waard. Overigens het koraalrif is prachtig en ook op het personeel is niets aan te merken, allemaal even vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019
10

Beste in Egypte!

S Vanderveken
21-8-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Fantastische locatie. Prachtig huisrif op kleine afstand van het hotel. Andere hotels betalen voor dit maar bij Hilton is dit inclusief. Lekker eten. Wij hebben Three Corners bezocht in het verleden en daar was het totaal niet gevarieerd en lekker zoals hier. Elke avond thema avond en een fantastisch animatie team ter plekke die niet opdringerig is maar zorgt dat alle gasten een goeie tijd hebben. Poolparty was fantastisch en een leuke gratis toevoeging aan het programma. Ik kom hier zeker terug met mijn kinderen want ik zag de kidsclub die ook zeer verzorgd was en er fantastisch uit zag met een leuke animator. Top top top Hilton!

Gereisd Met partner in augustus 2019
van, Commercial Manager, 26-8-2019

Dear Valued Guest,

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We are pleased you liked the hotel and its team. We are glad to have met your expectations and we hope that you will consider us for your next holiday!

Sincerely,