Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,4

Rust, comfort en een prachtige ligging!

Dorinde
27-7-2018
  • Onderkomen8

Heel fijne plek om te zijn, zo dicht aan zee en heerlijk rustig. Mooi aangelegd park, de huisjes staan zo geplaatst dat je geen inkijk hebt en vrij uitzicht naar de dijk of de uitgestrekte velden aangrenzend aan het park. Ook het huisje zelf is goed, efficiënt ingericht en frisse uitstraling. Ik kom graag eens terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Maike
25-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heel prettig huisje, mooi ingericht, aardige eigenaren en prachtige omgeving!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch voor doelgroep met een beperking!

Mark
22-8-2014
  • Activiteiten10

Vakantie accommodatie de Stelhoeve is "DE" aanrader als u op zoek bent naar een prachtige accommodatie geheel voorzien van alle gemakken!

Wij waren met een groep van 17 beperkte kinderen, jongeren en volwassenen met een meervoudige beperking een op een begeleid door onze vrijwilligers.

Alles was mogelijk bij deze accommodatie.

Eigenaar Wouter Drijver heeft er met de meest uitvoerige zorg voor gezorgd dat er aan ons verblijf niets ontbrak.

Dag en nacht stond hij voor ons klaar als wij ook maar iets nodig hadden.

Zulke gastvrijheid hebben wij als bijzonder en uniek ervaren.

De stelhoeve beschikt over een prachtige doucheruimte waar ruimte is voor 2 douchebrancards en wij hebben de mogelijkheid gehad tot het plaatsen van 9 hoog-laag bedden.

Ik kan dan ook niet anders dan accommodatie de Stelhoeve en de eigenaar Wouter Drijver een hele dikke 10 te geven voor een fantastische locatie, een meer dan geweldige gastvrijheid en een accommodatie van alle gemakken voorzien!

Mvg.

Mark Deckers

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Bedankt! Wat een leuke gasten waren jullie! We hebben met plezier klaar gestaan voor jullie!

grote huis is geschikt voor ouderen

Barry kweekel
25-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Het is een mooi huis, met een mooie tuin en grote kamers. Het ligt afgelegen, maar als je voor je rust komt is dit ideaal. Indien je het grote huis boekt, dan zijn er strikte regels en dit zorgt ervoor dat dit huis niet geschikt is voor groepen die een gezellig weekend willen hebben. Dan kun je beter een huis zoeken waar geen andere huisjes in de buurt staan. Stilte en rust is waar je interesse moet liggen.

De stelhoeve, een aanrader !!

Mattias GIjsels
15-5-2013
  • Onderkomen10

De prachtige, gezellige huisjes zijn gesitueerd naast een schapenwei waar in de lente lammetjes rondlopen. Net over de dijk is er een schitterend uitzicht op de Oosterschelde. De Stelhoeve zelf geeft een zeer goede en beleefde service en bieden meteen een helpende hand om interessante bezienswaardigheden toe te lichten.

Kortom, een aanrader !!!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Geweldige familieweekend gehad.

Peter de Hon
13-5-2012

Een ideaal groot nieuw huis om met een grote groep een weekend of langer er op uit te gaan. De inrichting is super mooi en modern en de slaapkamers meer dan comfortabel groot. Super vriendelijke eigenaar. Absoluut een aanrader en zeker een reden om volgend jaar weer terug te gaan :-)

Gereisd Met vrienden in mei 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u een leuk weekend heeft gehad met uw familie. We hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen begroeten bij de Stelhoeve!

Zeer mooie groepsaccomodatie!

ester_paans
16-4-2012

In de herstvakantie 2011 met 9 gezinnen dit huis gehuurd!

Super ruime slaapkamers met allen een eigen badkamer.

Was net open dus alles schoon en netjes, zeer gastvrij en behulpzame eigenaar!

Van alle gemakken voorzien, rustig gelegen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Fijne plek

van der Ploeg
31-3-2012

Wij huurden met de familie 5 vakantiehuisjes in combinatie met het Praathuys. Ideale combinatie!

De vakantiehuisjes zijn niet al te groot maar de mogelijkheid om gebruik te maken van het praathuys compenseerde dat zeker. Mooi ,ruim huis met volop mogelijkheden om met elkaar te genieten van een weekend weg.

Gereisd Met vrienden in januari 2012