Zoover

Genieten!

Annemarie
24-3-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustige omgeving. Samen met de kinderen uitgewaaid in Zeeland. Wemeldinge is een leuke dorpje met het haventje en strandje.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Mooi gelegen, goed huisje

Anna
20-6-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Huisje is prima, biedt veel privacy. Rust is het sleutelwoord, hoewel wij pech hebben. Een grote groep Duitse jongeren in de groepsaccomodatie, met als gevolg harde muziek overdag en veel kabaal van deze gasten. Dat is minder, maar niet de trend denken we. Daar zou je van tevoren naar moeten informeren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijk plekje!

Maaike
6-5-2017
  • Activiteiten7

De Stellenhoeve is een mooi rustig plekje om even heerlijk weg te zijn in Zeeland. De huisjes zijn prima, bedden lagen lekker.......we komen vast nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Service en netheid in een leuk stuk Zeeland

Timovanos
30-10-2013
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Prachige huisjes op een klein overzichtelijk park. En wat een service! Ik was, dom dom dom, wat kleding vergeten in het huisje bij vertrek. Geen probleem, deze zijn later toegestuurd.

De huisjes zijn verder keurig up to date, klein maar fijn. We hebben er een prettige midweek mogen ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Uiteraard graag gedaan! Bedankt voor uw recensie! Wellicht tot ziens bij de Stelhoeve!

Heerlijk weekje weg op de Stelhoeve!

marielle
5-9-2013
  • Activiteiten8

Voor het 2e jaar naar de Stelhoeve geweest en is wederom erg goed bevallen. Paar aanpassingen gedaan (zoals 2 makkelijke stoelen buiten, haakjes in de badkamer). Huisje praktisch, maar mooi, ingericht. Hebben erg mooi weer gehad en dit "hielp" uiteraard mee. Speeltuintje en trampoline leuk voor de kids, zij hebben zich prima vermaakt! Voor frisse lucht, rust en ruimte moet je écht op de Stelhoeve zijn! Konden helaas niet langer blijven, want wat is Zeeland toch heerlijk! Fijne ontvangst door de eigenaar. Dank!

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016

Bedankt voor jullie recensie! Zeeland is inderdaad heerlijk! :)

Prachtig, kleinschalig park aan de Oosterschelde

Familie vd H
15-7-2013
  • Onderkomen8

De huisjes zijn klein, maar functioneel ingericht. Prima voor een weekend, een langer verblijf met 4 personen lijkt mij alleen bij mooi weer en dus weinig bagage geschikt. In de keuken mist een vriesvak, dat is wat onhandig met mooi weer. Het park ligt schitterend, de plaatjes op de site zijn in werkelijkheid ng mooier. Ligging in Zeeland is prima, Wemeldinge is een gezellig dorp, Goes is op fietsafstand en je bent in 3 kwartier op het strand (in Zoutelande).

Heerlijke vakantie

Fam. Cirkel
12-7-2013
  • Activiteiten7

Wij verbleven twee weken op de Stelhoeve. Mooi kleinschalig parkje met nieuwe huisjes. Sympathieke eigenaar. Heerlijk buiten gezeten en de kleine (1 jaar) heeft pret gehad in de speeltuin. Goede sfeer voor mensen die rust en ruimte zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Lekker uitwaaien

anky
14-3-2013
  • Activiteiten8

We zijn een weekje in de oesterbaai geweest. En hebben heerlijk uitgewaaid. Tijdens ons verblijf sneeuwde het ook nog, maar mocht de pret niet drukken. Lekker rustig park. Goed, en mooi huis.

Tip: Wel even boeken via de receptie voor keuze van de woning!

Tot volgende keer!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Heerlijk huisje, gaan we vast eens terug

anne
20-11-2012
  • Onderkomen9

We hadden een Margriet arrangement in de herfstvakantie. Erg handig want inclusief alles handdoeken enzovoort. Het huisje is eenvoudig maar mooi en schoon, het stond aan de rand, uitzicht dus over weiland. Onze kinderen hebben eindeloos schelpen gezocht en rondgestruind.

Het was wel heeel drassig dus spelen op het voetbalveld was meer modderworstelen :-)