Zoover

Henk
7-5-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

goede ligging , slechte service, geen wasmachine/vaatwasser.niet schoon. bevestigd door schoonmaker.

onvriendelijke eigenaar, niemand bereikbaar, geen horren voor muggen/ geen privé rondom accomodatie

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Mooi en rustige vakantiepark!!

Fam. Jonker
13-8-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Het is een knus huisje en met 5 personen was het goed vertoeven!!! We zaten aan de rand van het park en hadden de ruimte, konden lekker buiten zitten. Het huisje was niet overal even schoon. Maar al met al hebben een fijne vakantie gehad op de Stelhoeve in Wemeldinge.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zeeland op z'n best

Kees-Saar
23-9-2014
  • Onderkomen9

Een lang weekend doorgebracht in een 6-persoons huisje. Bij aankomst al onder de indruk. Wat een rust!! De huisjes hebben een echt zeeuwse uitstraling en de oosterschelde ligt op een minuutje lopen. Wat betreft huisje hadden we, omdat het best goedkoop was, geen hoge verwachtingen. We waren dan ook positief verrast! Knus maar voldoende ruimte. 3 slaapkamers (vaak hebben 6 persoons huisjes 2 slaapkamers en een bedbank). Slaapkamers boven waren ruim. We hadden een huisje aan de rand dus ook nog eens prachtig uitzicht. Wij hebben genoten en raden het zeker aan!

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat u een leuke tijd heeft gehad!

Gastvrijheid met hoofdletters geschreven.

fam de Geijter
25-12-2011

Ondanks de "barre" weersomstandigheden en het onfortuinlijke begin van het weekend is ons verblijf op de Stelthoeve meer dan goed geweest. De wijze waarop de eigenaar zijn bedrijf runt verdient alleen maar respect. Een plaats om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011