Zoover

• Onderkomen7,4

Geweldig park

C. Vink
16-9-2016

Kleinschalig park, rustig gelegen, wij hadden een huisje met volledig vrij uitzicht Over de weilanden. Veel plaatsen te bezoeken zoals Middelburg goes, Antwerpen .

WiFi aanwezig, lekkere bank en stoel, zachte bedden.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Geweldige ervaring; gezellig, rustig, beeldschoon

J.Eweg
25-6-2016

Goed: de rust,rust,rust. Goed ingericht.

Gereisd Met partner in juni 2016

Wederom genoten van midweek Zeeland

Leon en Carien Spierts
12-6-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

rustig aan de Oosterschelde gelegen kleinschalig vakantiepark. We waren hier voor de derde keer, zeker komen we nog eens terug. Vriendelijke ontvangst. Toppie

Gereisd Met partner in juni 2015
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Altijd leuk om uw te verwelkomen bij de Stelhoeve! Tot ziens!

Superplek in Zeeland aan de Oosterschelde

Familie Spierts
20-9-2014
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Prachtig vakantiepark, rust, ruimte, gezellig ingerichte huisjes met veel privacy. Alles wat je modig hebt voor een geslaagde vakantie is aanwezig op het park.

Je bent gast dit is het grote verschil met de grote vakantieparken. De ligging op loopafstand van de Oosterschelde, het strand, de eetgelegenheden in de nabijheid, nergens iets op aan te merken.

Heel vriendelijke gastvrije ontvangst door dhr Drijver.

Je waant je in het buitenland, in een woord fantastisch.

Reeds twee keer geweest maar we gaan zeker nog eens terug.

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
We zien u ook graag als gast :) bedankt en tot ziens!

kleinschalig park.

ans
6-9-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Park is klein opgezet. Op zich is daar niks mis mee. Huisjes staan dicht bij elkaar. Daardoor weinig privacy. Voor 6 personen is het 6 persoons huisje echt te klein. De keuken is klein.. Weinig rust gehad door schreeuwende en gillende kids die al vroeg buiten en in de speeltuin speelden. Dit begon s morgens om 7.15 uur al.

De ligging van dit parkje is wel mooi. Voor fietsverhuur moet je eerst naar het dorpje. Maar dat is zeker de moeite waard.

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016

Bedankt voor uw feedback! De huisjes zijn ondertussen aangepast naar 5-persoonshuisjes.

We krijgen vaker positieve reacties op de ligging van de Stelhoeve en het dorpje Wemeldinge. Het is een fijne plek om te verblijven. Bedankt en wellicht tot ziens!

heerlijk stil en veel ruimte

e_zwambagkiggen1
7-4-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

we hebben een paar dagen uitgewaaid aan de zeeuwse kust.

Het was koud, veel wind maar toch hebben we genoten.

Huisje was modern en praktisch ingericht, niet overal ven schoon.

Het ligt erg afgelegen, dus je moet wel met de fiets of de auto erop uittrekken.

Jammer dat er geen eetgelegenhied op het park is.

Gereisd Met partner in april 2013

Een schitterende plek in een fantastische omgeving

Johan en Gerda
14-9-2012
  • Onderkomen8

Bungalowpark de Stelhoeve ligt in een mooie rustige omgeving. Het uitzicht vanuit de bungalows is schitterend. Het personeel is vriendelijk en geeft graag advies en inlichtingen. Je kunt er heerlijk fietsen langs de Ooster- en Westerschelde, via het kanaal door Zuid- Beveland, en zeeschepen kijken op een bankje in Hansweert of mosselen eten in Yerseke. Ook met de fiets onder de Zeelandbrug door naar Colijnsplaat is een mooie tocht.

Uitstekend park, goede uitvalbasis fietstochten

herman en gea
31-8-2012

Uitstekend park met prima huisjes, inrichting voldoende met alle praktische zaken aanwezig. De meeste huisjes hebben goede ligging met privacy van buitenterras met leuke zittafel.

Binnen in huis zijn zit- en slaapvertrek, keuken en badkamer uitstekend.

Prima services van eigenaar, zowel bij aanvulling van iets als ook bij calamiteit naar zijn 06-nummer.

Bij start wel aangegeven dat schoonmaken vooraf zeker beter kan.

Zeker een aanrader voor doen van fiettochten naar directe omgeving.

Mooi park

doret
21-8-2012

Locatie is prachtig, je loopt zo de dijk op. Het park is kleinschalig, de huisjes zien er aan de buitenkant heel mooi uit maar zijn vies. Ons huisje was gewoon niet schoongemaakt, de poten van de stoelen zaten los en er is alleen een picknicktafel, geen gemakkelijke stoelen om buiten te zitten.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw huisje niet schoon was. Tijdens de nacontrole is niet goed opgelet. Excuus hiervoor. We gaan tijdens de nacontrole beter opletten en proberen dit in het vervolg te voorkomen!

mooie lokatie

diana nijhof
20-8-2012

Fantastische week gehad.Nog nooit zo,n schoon vakantiehuis gehad!!!!!!!!!

extra logees geen probleem.Super aardige eigenaar.mooi park.leuke workshop haken gehad.alles was perfect.we komen zeer zeker terug.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. We hebben ook veel leuke reacties gehad op de workshop. Graag tot ziens!