Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,4

Uitstekend park, goede uitvalbasis fietstochten

herman en gea
31-8-2012

Uitstekend park met prima huisjes, inrichting voldoende met alle praktische zaken aanwezig. De meeste huisjes hebben goede ligging met privacy van buitenterras met leuke zittafel.

Binnen in huis zijn zit- en slaapvertrek, keuken en badkamer uitstekend.

Prima services van eigenaar, zowel bij aanvulling van iets als ook bij calamiteit naar zijn 06-nummer.

Bij start wel aangegeven dat schoonmaken vooraf zeker beter kan.

Zeker een aanrader voor doen van fiettochten naar directe omgeving.

Mooi park

doret
21-8-2012

Locatie is prachtig, je loopt zo de dijk op. Het park is kleinschalig, de huisjes zien er aan de buitenkant heel mooi uit maar zijn vies. Ons huisje was gewoon niet schoongemaakt, de poten van de stoelen zaten los en er is alleen een picknicktafel, geen gemakkelijke stoelen om buiten te zitten.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat uw huisje niet schoon was. Tijdens de nacontrole is niet goed opgelet. Excuus hiervoor. We gaan tijdens de nacontrole beter opletten en proberen dit in het vervolg te voorkomen!

mooie lokatie

diana nijhof
20-8-2012

Fantastische week gehad.Nog nooit zo,n schoon vakantiehuis gehad!!!!!!!!!

extra logees geen probleem.Super aardige eigenaar.mooi park.leuke workshop haken gehad.alles was perfect.we komen zeer zeker terug.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. We hebben ook veel leuke reacties gehad op de workshop. Graag tot ziens!

Rustig park, mooi gelegen, maar wel wat klein.

Hanneke
9-8-2012

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar in de receptie die tweemaal per dag een uur open is. De huisjes zijn erg mooi, maar eenmaal binnen viel ons op dat ze wel erg klein zijn. We waren met 2 volwassenen en een baby en vonden de woonkamer/ keuken al krap, terwijl dit huisjes zijn voor zes personen.

Verder moet je betalen voor een eindschoonmaak, maar echt schoon is het er niet helaas.

Het park is mooi gelegen aan de dijk, je bent zo in Wemeldinge en ook in Goes. Echt een aanrader daar zijn de kinderboerderij en het zwembad!

Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw reactie. Uw huisje was niet perfect schoon, terwijl u dit wel mag verwachten inderdaad. Wij hebben ondertussen maatregelen getroffen en de nacontroles (controle nadat de schoonmaak is uitgevoerd) zijn aangepast. We hopen zo in de toekomst een mooi en schoon huisje te kunnen garanderen aan onze gasten. Fijn dat u het verder wel goed naar uw zin heeft gehad.

Mooie, zeer rustige accomodatie nabij Goes

Mariëlle
5-7-2012

Klein aantal huisjes, mooi ingericht. Alles is aanwezig. Rustig gelegen, wij keken uit op een weiland met schapen. Kinderen kunnen vrij rondlopen en spelen. Aantal (houten) speelgelegenheden en zandbak. Goes is een aanrader. Leuke uitstapjes in de buurt op half uurtje rijden. Prima te doen! Fijne ontvangst door leuke eigenaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Beste Marielle, dank je wel voor de reactie en ook de mooie foto's!

Geweldige familieweekend gehad.

Peter de Hon
13-5-2012

Een ideaal groot nieuw huis om met een grote groep een weekend of langer er op uit te gaan. De inrichting is super mooi en modern en de slaapkamers meer dan comfortabel groot. Super vriendelijke eigenaar. Absoluut een aanrader en zeker een reden om volgend jaar weer terug te gaan :-)

Gereisd Met vrienden in mei 2012
Eigenaar, Eigenaar, 25-8-2012
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u een leuk weekend heeft gehad met uw familie. We hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen begroeten bij de Stelhoeve!

Zeer mooie groepsaccomodatie!

ester_paans
16-4-2012

In de herstvakantie 2011 met 9 gezinnen dit huis gehuurd!

Super ruime slaapkamers met allen een eigen badkamer.

Was net open dus alles schoon en netjes, zeer gastvrij en behulpzame eigenaar!

Van alle gemakken voorzien, rustig gelegen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Fijne plek

van der Ploeg
31-3-2012

Wij huurden met de familie 5 vakantiehuisjes in combinatie met het Praathuys. Ideale combinatie!

De vakantiehuisjes zijn niet al te groot maar de mogelijkheid om gebruik te maken van het praathuys compenseerde dat zeker. Mooi ,ruim huis met volop mogelijkheden om met elkaar te genieten van een weekend weg.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Gastvrijheid met hoofdletters geschreven.

fam de Geijter
25-12-2011

Ondanks de "barre" weersomstandigheden en het onfortuinlijke begin van het weekend is ons verblijf op de Stelthoeve meer dan goed geweest. De wijze waarop de eigenaar zijn bedrijf runt verdient alleen maar respect. Een plaats om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Een echte aanrader

Familie Hesto
24-8-2011

De Stelhoeve is een kleinschalig nieuw vakantiepark met prachtige authentieke huisjes, net achter de dijk. Heel erg nieuw, praktisch met een luxe touch ingericht.

Heerlijk rustig, maar op kleine afstand van een prachtig strandje in Wemeldinge. De ontvangst was basic maar prima en voor verdere vragen kon je altijd bij de receptie terecht. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik kan iedereen deze accomodatie van harte aanbevelen.