Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,4

Prachtig, kleinschalig park aan de Oosterschelde

Familie vd H
15-7-2013
  • Onderkomen8

De huisjes zijn klein, maar functioneel ingericht. Prima voor een weekend, een langer verblijf met 4 personen lijkt mij alleen bij mooi weer en dus weinig bagage geschikt. In de keuken mist een vriesvak, dat is wat onhandig met mooi weer. Het park ligt schitterend, de plaatjes op de site zijn in werkelijkheid ng mooier. Ligging in Zeeland is prima, Wemeldinge is een gezellig dorp, Goes is op fietsafstand en je bent in 3 kwartier op het strand (in Zoutelande).

Heerlijke vakantie

Fam. Cirkel
12-7-2013
  • Activiteiten7

Wij verbleven twee weken op de Stelhoeve. Mooi kleinschalig parkje met nieuwe huisjes. Sympathieke eigenaar. Heerlijk buiten gezeten en de kleine (1 jaar) heeft pret gehad in de speeltuin. Goede sfeer voor mensen die rust en ruimte zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

De stelhoeve, een aanrader !!

Mattias GIjsels
15-5-2013
  • Onderkomen10

De prachtige, gezellige huisjes zijn gesitueerd naast een schapenwei waar in de lente lammetjes rondlopen. Net over de dijk is er een schitterend uitzicht op de Oosterschelde. De Stelhoeve zelf geeft een zeer goede en beleefde service en bieden meteen een helpende hand om interessante bezienswaardigheden toe te lichten.

Kortom, een aanrader !!!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

heerlijk stil en veel ruimte

e_zwambagkiggen1
7-4-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

we hebben een paar dagen uitgewaaid aan de zeeuwse kust.

Het was koud, veel wind maar toch hebben we genoten.

Huisje was modern en praktisch ingericht, niet overal ven schoon.

Het ligt erg afgelegen, dus je moet wel met de fiets of de auto erop uittrekken.

Jammer dat er geen eetgelegenhied op het park is.

Gereisd Met partner in april 2013

Lekker uitwaaien

anky
14-3-2013
  • Activiteiten8

We zijn een weekje in de oesterbaai geweest. En hebben heerlijk uitgewaaid. Tijdens ons verblijf sneeuwde het ook nog, maar mocht de pret niet drukken. Lekker rustig park. Goed, en mooi huis.

Tip: Wel even boeken via de receptie voor keuze van de woning!

Tot volgende keer!!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Heerlijk huisje, gaan we vast eens terug

anne
20-11-2012
  • Onderkomen9

We hadden een Margriet arrangement in de herfstvakantie. Erg handig want inclusief alles handdoeken enzovoort. Het huisje is eenvoudig maar mooi en schoon, het stond aan de rand, uitzicht dus over weiland. Onze kinderen hebben eindeloos schelpen gezocht en rondgestruind.

Het was wel heeel drassig dus spelen op het voetbalveld was meer modderworstelen :-)

Ideaal park voor kleine kinderen.

Willem
17-9-2012
  • Onderkomen9

Het is een anderhalf jaar oud park, dit merk je aan alles. Huisjes ruiken nog nieuw bij binnenkomst. Voor ouders met kleine kinderen (tot 4 jaar) is het ideaal, er zijn een aantal kleine speeltuintjes op het park. Ons huisje (33) had zelfs een speeltuin in de achtertuin, Papa en Mama op de picknicktafel met een bakje koffie en de kids in de zandbak.

Een schitterende plek in een fantastische omgeving

Johan en Gerda
14-9-2012
  • Onderkomen8

Bungalowpark de Stelhoeve ligt in een mooie rustige omgeving. Het uitzicht vanuit de bungalows is schitterend. Het personeel is vriendelijk en geeft graag advies en inlichtingen. Je kunt er heerlijk fietsen langs de Ooster- en Westerschelde, via het kanaal door Zuid- Beveland, en zeeschepen kijken op een bankje in Hansweert of mosselen eten in Yerseke. Ook met de fiets onder de Zeelandbrug door naar Colijnsplaat is een mooie tocht.

Aanrader!

fam hazeleger
11-9-2012
  • Onderkomen8

Gelegen in een prachtige omgeving dit goed verzorgde, schone en kleinschalige bungalowpark. Prima huisjes, wij zaten met drie volwassenen, een baby en een peuter in een 6 persoons huisje, dat ging perfect! Rustige plek, prettige indeling van het park, zeer vriendelijke eigenaar en op loopafstand van de Schelde! Alleen voor (oudere) kinderen was er niet veel te doen, maar dat kan ook liggen aan het feit dat we buiten het seizoen kwamen. Kortom, voor jonge gezinnen of andere mensen die heerlijk tot rust willen komen zeker een aanrader!

Aanradertje

marjonnig
6-9-2012
  • Onderkomen9

De huisjes zijn mooi, heeft alles wat je nodig hebt, mooie woonkamer: alles erg verzorgd. De omgeving is prachtig, het parkje is kleinschalig en ruimtelijk opgezet en erg netjes. Huisjes liggen vlak achter de dijk van de Oosterschelde. De service van de eigenaar is super! Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012