Zoover

Fascinerend mooi!

J.N.
27-7-2015
  • Activiteiten10

Alles wat ik me bij een vakantie kan voorstellen, vind ik bij de Stelhoeve. Prachtige huisjes, vriendelijk personeel, meest geweldige ligging in heel Nederland. Helemaal top dus!

Gereisd Anders in januari 2015
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Dat is goed om te horen! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad!

Wederom genoten van midweek Zeeland

Leon en Carien Spierts
12-6-2015
  • Activiteiten10

rustig aan de Oosterschelde gelegen kleinschalig vakantiepark. We waren hier voor de derde keer, zeker komen we nog eens terug. Vriendelijke ontvangst. Toppie

Gereisd Met partner in juni 2015
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Altijd leuk om uw te verwelkomen bij de Stelhoeve! Tot ziens!

Zeeland op z'n best

Kees-Saar
23-9-2014
  • Onderkomen9

Een lang weekend doorgebracht in een 6-persoons huisje. Bij aankomst al onder de indruk. Wat een rust!! De huisjes hebben een echt zeeuwse uitstraling en de oosterschelde ligt op een minuutje lopen. Wat betreft huisje hadden we, omdat het best goedkoop was, geen hoge verwachtingen. We waren dan ook positief verrast! Knus maar voldoende ruimte. 3 slaapkamers (vaak hebben 6 persoons huisjes 2 slaapkamers en een bedbank). Slaapkamers boven waren ruim. We hadden een huisje aan de rand dus ook nog eens prachtig uitzicht. Wij hebben genoten en raden het zeker aan!

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat u een leuke tijd heeft gehad!

Superplek in Zeeland aan de Oosterschelde

Familie Spierts
20-9-2014
  • Activiteiten10

Prachtig vakantiepark, rust, ruimte, gezellig ingerichte huisjes met veel privacy. Alles wat je modig hebt voor een geslaagde vakantie is aanwezig op het park.

Je bent gast dit is het grote verschil met de grote vakantieparken. De ligging op loopafstand van de Oosterschelde, het strand, de eetgelegenheden in de nabijheid, nergens iets op aan te merken.

Heel vriendelijke gastvrije ontvangst door dhr Drijver.

Je waant je in het buitenland, in een woord fantastisch.

Reeds twee keer geweest maar we gaan zeker nog eens terug.

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
We zien u ook graag als gast :) bedankt en tot ziens!

Fantastisch voor doelgroep met een beperking!

Mark
22-8-2014
  • Activiteiten10

Vakantie accommodatie de Stelhoeve is "DE" aanrader als u op zoek bent naar een prachtige accommodatie geheel voorzien van alle gemakken!

Wij waren met een groep van 17 beperkte kinderen, jongeren en volwassenen met een meervoudige beperking een op een begeleid door onze vrijwilligers.

Alles was mogelijk bij deze accommodatie.

Eigenaar Wouter Drijver heeft er met de meest uitvoerige zorg voor gezorgd dat er aan ons verblijf niets ontbrak.

Dag en nacht stond hij voor ons klaar als wij ook maar iets nodig hadden.

Zulke gastvrijheid hebben wij als bijzonder en uniek ervaren.

De stelhoeve beschikt over een prachtige doucheruimte waar ruimte is voor 2 douchebrancards en wij hebben de mogelijkheid gehad tot het plaatsen van 9 hoog-laag bedden.

Ik kan dan ook niet anders dan accommodatie de Stelhoeve en de eigenaar Wouter Drijver een hele dikke 10 te geven voor een fantastische locatie, een meer dan geweldige gastvrijheid en een accommodatie van alle gemakken voorzien!

Mvg.

Mark Deckers

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Bedankt! Wat een leuke gasten waren jullie! We hebben met plezier klaar gestaan voor jullie!

Service en netheid in een leuk stuk Zeeland

Timovanos
30-10-2013
  • Activiteiten7

Prachige huisjes op een klein overzichtelijk park. En wat een service! Ik was, dom dom dom, wat kleding vergeten in het huisje bij vertrek. Geen probleem, deze zijn later toegestuurd.

De huisjes zijn verder keurig up to date, klein maar fijn. We hebben er een prettige midweek mogen ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Uiteraard graag gedaan! Bedankt voor uw recensie! Wellicht tot ziens bij de Stelhoeve!

kleinschalig park.

ans
6-9-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Park is klein opgezet. Op zich is daar niks mis mee. Huisjes staan dicht bij elkaar. Daardoor weinig privacy. Voor 6 personen is het 6 persoons huisje echt te klein. De keuken is klein.. Weinig rust gehad door schreeuwende en gillende kids die al vroeg buiten en in de speeltuin speelden. Dit begon s morgens om 7.15 uur al.

De ligging van dit parkje is wel mooi. Voor fietsverhuur moet je eerst naar het dorpje. Maar dat is zeker de moeite waard.

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016

Bedankt voor uw feedback! De huisjes zijn ondertussen aangepast naar 5-persoonshuisjes.

We krijgen vaker positieve reacties op de ligging van de Stelhoeve en het dorpje Wemeldinge. Het is een fijne plek om te verblijven. Bedankt en wellicht tot ziens!

Heerlijk weekje weg op de Stelhoeve!

marielle
5-9-2013
  • Activiteiten8

Voor het 2e jaar naar de Stelhoeve geweest en is wederom erg goed bevallen. Paar aanpassingen gedaan (zoals 2 makkelijke stoelen buiten, haakjes in de badkamer). Huisje praktisch, maar mooi, ingericht. Hebben erg mooi weer gehad en dit "hielp" uiteraard mee. Speeltuintje en trampoline leuk voor de kids, zij hebben zich prima vermaakt! Voor frisse lucht, rust en ruimte moet je écht op de Stelhoeve zijn! Konden helaas niet langer blijven, want wat is Zeeland toch heerlijk! Fijne ontvangst door de eigenaar. Dank!

Wouter, Eigenaar, 28-1-2016

Bedankt voor jullie recensie! Zeeland is inderdaad heerlijk! :)

Aanrader

Dimphy Koenraads-van Poppel
2-9-2013
  • Activiteiten7

Mooie, schone bunalows in prachtige omgeving: aanrader voor rust

Gereisd Anders in augustus 2013
Wouter, Eigenaar, 28-1-2016
Bedankt voor uw recensie! We proberen inderdaad te zorgen voor nette en schone vakantiehuisjes!

grote huis is geschikt voor ouderen

Barry kweekel
25-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Het is een mooi huis, met een mooie tuin en grote kamers. Het ligt afgelegen, maar als je voor je rust komt is dit ideaal. Indien je het grote huis boekt, dan zijn er strikte regels en dit zorgt ervoor dat dit huis niet geschikt is voor groepen die een gezellig weekend willen hebben. Dan kun je beter een huis zoeken waar geen andere huisjes in de buurt staan. Stilte en rust is waar je interesse moet liggen.