Zoover

Tsar

6,9

Taal

Sorteren

goed hotel in niet de beste buurt

Carla
8-11-2013

Hotel ligt aan een drukke straat met veel verkeer, hadden een kamer aan de achterzijde gelukkig. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ontbijt is prima, een keer gegeten in het hotel, was niet heel bijzonder. Aardig personeel die erg hun best doen.

Tegenvaller

anneke1986
28-3-2013

Heb al veel hotels in de wereld bezocht maar hotel Tsar in Lissabon is echt een tegenvaller en ik zal uitleggen waarom ... Het personeel is onvriendelijk, goedemorgen kon er nog niet vanaf ?!?! De kamer was vies (rommel onder het bed en werd gewoon 1x tijdens ons verblijf niet eens schoongemaakt, om 18.00uur 's avonds kwam het kamermeisje met de vraag 'willen jullie schone handdoeken' ehhh), de douche was heerlijk alleen na het douchen is de badkamer zelf één groot zwembad. Het ontbijt was OK, geen 4* kwaliteit, eerder 2* ... de ligging was niet verkeerd, op 5min vanaf de metro en ongeveer 30min lopen naar het centrum. Werk zelf in de reiswereld en zal mijn klanten hotel Tsar niet aanbevelen, er zijn vast betere hotels in Lissabon voor die prijs!

Prima Hotel

Debbie
6-2-2013

Prima hotel niet te ver van het centrum van Lissabon vandaan (100 meter van de metro en binnen 10 minuten in het centrum) Kamers verzorgd, prima ontbijt en moderne schone kamers. De buurt rondom het hotel is niet bijzonder.

Super hotel!

Bubbel
16-4-2012

Het hotel ligt wat verder uit het centrum, maar de metro via de groene lijn bent u binnen een kwartiertje in het hartje van Lissabon.

Het hotel is prachtig, alles is goed onderhouden en luxe. De kamers zijn netjes, heerlijk bedden en super mooie badkamers!! Personeel was prima.

Elke ochtend kreeg je nieuwe schone handdoeken en nieuwe shampoo etc..

goed hotel en met 2 metrostops in de oude stad

floor
6-4-2012

We waren met een aanbieding en dat maakte de prijs/kwaliteitverhouding erg goed.

Mooie kamer met goede bedden en een moderne badkamer.

De receptie was zeer vriendelijk en ter zake kundig.

Ook het ontbijt was uitstekend.

Vermijd zo mogelijk de taxi van het vliegveld naar het hotel. Taxi´s vanaf die plek rijden om en berekenen dus veel te veel

Prima stadshotel

Paulien
26-3-2012

Hotel Tsar is een prima stadshotel. Vier sterren vinden wij redelijk overdreven. De kamer zag er netjes en schoon uit, het bed was goed, maar onder het bed lagen gebruikte condooms. Vrij weinig verlichting in de kamer. Geen badjassen of badslippers. Aan de voorkant last van verkeer, aan de achterkant herrie van de airco. De verlichting in de gang was kapot. Het ontbijtbuffet was netjes. Alles was aanwezig, maar niet van supergoede kwaliteit. De medewerkers aan de receptie waren niet bijzonder vriendelijk. De medewerker van het restaurant/bar rende zich rot. Hij moest alles alleen doen. Wij zullen niet terugkeren naar dit hotel bij een volgend bezoek aan Lissabon.

Luxe hotel met prima ontbijt service

Elke
9-3-2012

Tsar hotel hebben wij met een aanbieding geboekt, normaal zou het te duur zijn. Kamers zijn mooi, ontbijt is prima en uitgebreid. Roomservice beschikbaar, tevens een minibar, maar de prijzen zijn er ook naar.