Zoover
Hotel Gold Island

Hotel Gold Island

Hotelstersterstersterster
8,9

Zalig verblijf zeer gastvrij.

De Ruijter
9-11-2019

Heel fijn verblijf en zeer gastvrij.

Geweldig, super genoten!

Marianne Pauwels
14-10-2019

Super hotel! De mensen van het animatieteam waren fantastisch! Goed eten, alles netjes schoon, bediening was goed. Wij hebben een super vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in september 2019

Meer dan fantastisch :)

Samantha
14-9-2019

Super hotel, super vriendelijk personeel en management. En wat een fantastisch lieve mensen allemaal voor mijn kleine meid. Het eten is fantastisch voor ieder wat wils. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Leuke shows, thema's qua eten, entertainment

Ben met mijn moeder en dochter op vakantie geweest, voor de 2e keer dit hotel. Het lijkt alsof het alleen maar beter wordt. Volgend jaar weer Gold Island voor ons. Dit jaar met tranen weg gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Voor ieder wat wils!

Manieke
4-9-2019

Wij verbleven in de swim up room met jacuzzi in het B block. Een mooie ruime en moderne kamer waarbij de jacuzzi en de directe toegang tot het zwembad vanaf je balkon de kamer nog leuker maakt. Het zwembad bij deze kamer is een silent pool en alleen toegankelijk voor 16+. Zowel bij het A block als bij het B block was ook nog een groot zwembad voor iedereen toegankelijk. Wij vonden het zwembad bij het A block leuk, mooi zwembad, meer mensen en werd veel georganiseerd door het leuke animatieteam. Wel erg vroeg al handdoekje leggen. Bij ons eigen zwembad en het gemeenschappelijke zwembad bij het B block is dit overigens nauwelijks. Naast de drie zwembaden zijn er ook 3 stranden, zowel kiezel als strand. Veel plek om te liggen! Naast de zwemgelegenheden heb je ook meerdere plekken waar je kunt eten. Ontbijt en lunch uitstekend! Avondeten prima, kon beter, thema-avonden lekker! Gold Island heeft een lange transfer van vliegveld Atalya.

Top vakantıe!!!

Wilma
27-8-2019

Wanneer je echt verwend wılt worden en tot rust wılt komen, ıs Gold Island het hotel waar je compleet tot rust kunt komen. Al bıj aankomst met de bus om ın te checken ın het hotel, komen ze letterlıjk naar buıten gerend om de koffers aan te nemen en je van harte welkom te heten.....vanaf het uıtstappen uıt de bus bıj de ıongang van het hotel ıs je vakantıe begonnen!!! Heeeerlıjk!!! Personeel ıs super vrııendelıjk en hebben bıjna alles voor je over, de kamers schoon en netjes, heerlıjke bedden, de koelkast gevuld met frıs en elke dag water aangevuld. Goed eten, nıet altıjd even warm, maar het a la carte restaurant ıs zeker een aanrader om daar een keer gratıs gebruık van te maken!!! Als er 1 puntje van krıtıek zou zıjn, dan mogen sommıge managers een voorbeeld nemen aan hun personeel, wat vrıendelıjker en een lach op hun gezıcht, maar verder een top adres om je vakantıe te vıeren, tot rust te komen en je ın de watten te laten leggen!!!

Nooit meer

Belmans Kristina
19-7-2019

All in hotel, verschrikkelijk met de talrijke Russische gasten die veel eten verspillen evenals drank, daar hebben wij ons mateloos aan geërgerd. Eten aan de matige kant. Ook de ligging is niet evident namelijk heel ver van de luchthaven en het busvervoer duurde 3 uur !!!! Zolang hebben we maar gevlogen!!! Wel heel proper hotel wat betreft de toiletten. Kamers verouderd en vast tapijt op de kamer is wel niet zo een goei plan. Wel heel vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in juli 2019

Wij keren niet meer terug naar dit ressort

Ron
10-7-2019

Ressort bestaat uit 2 delen, het ronde/ovale gebouw (Block A) en het Mundo gebouw (Block B). Mooie ligging, 3 aparte privé stranden en bij Block A groot zwembad. Helaas te weinig ligbedden, dus op tijd bed uit en stoelen claimen met eigen badhanddoeken. Anders geen plek! Ontbijt was goed, lunch en diner ondermaats in vergelijking met andere ressorts. Geen thema's met diner, vaak hetzelfde en vaak lauw. Ook nauwelijks bediening. Liep onvoldiende gestructureerd. Meeste personbel in restaurant straalde weinig servicegerichtheid uit, een enkeling (waarschijnlijk vaste medewerker) uitgezonderd. Absolute tegenvaller. Eten in Block B was verreweg beter. In het ressort waren heel veel Polen en Russen, weinig NL'ers. Hotelkamer was ruim met 2 persoonsbed plus een eenpersoons bed. Badkamer klein. Groot balkon. We konden daar echter geen gebruik van maken vanwege een groot loeiend apparaat (agregaten ?)

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima toeven

Nick
28-6-2019

Wij zaten in Blok B.

Dit was een uitstekend blok. Zijn een paar keer na Blok A gelopen. Dat was echt niks veelste druk en in kwaliteit kwa personeel stukken minder dan Blok B. Dus de rest van de vakantie doorgebracht in Blok B.

Eten was fantastisch afentoe lauw of teveel koriander maar buiten dat erg lekker.

Frustrerende was bij ons heel erg het Handoekje leggen van de mensen die er zaten. Om 8 uur lagen de eerste handdoeken er al en vervolgens zijn de hele dag die bedjes bezet terwijl er de gehele dag niemand op ligt. Hier mag het hotel echt wel tegen op treden door de handdoeken te verwijderen.

Het winkeltje in Blok B is wel vervelend, het ziet er goed uit maar de mannen willen je continu binnen hebben, pas na enkele keren duidelijk wat zeggen vallen ze je niet meer lastig en begroeten ze je alleen nog maar.

Kamers worden goed schoongemaakt niks op aan te merken. Receptie is erg vriendelijk net zoals rest van het peroneel.

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooie ligging, top hotel!!

Anoniem
19-6-2019

We hebben heerlijke dagen in dit hotel gehad.

Bij aankomst straalt de receptie/lobby al een hele rust uit, we werden vriendelijk ontvangen. Enige nadeel is idd de hotelbediende die de koffers naar je kamer brengt echt op een fooi staat te wachten en niet weggaat voordat je geld geeft. We hadden een mooie kamer in het A gebouw (ronde gebouw). Douche was niet elke dag top. Het hotel bestaat uit een grote oppervlakte waar 700 gasten kunnen verblijven, maar daar heb je totaal geen last van. Er zijn 3 privé stranden, heerlijk zwembad, een hammam, leuk animatieteam. De lobby bar waar je iedere dag van een lunch al la carte kunt genieten met mooi uitzicht en 's-avonds is er vaak muziek. Het eten vonden we ook van prima kwaliteit, vooral de woensdagavond was erg leuk Turkse avond. Het personeel spreekt bijna geen Engels wat erg jammer is. Het a la carte diner ging heel snel en een hele berg met eten, maar gastvrij. En heerlijke ijsjes ;-)

Gereisd Met partner in mei 2019

In het algemeen goed

Mo
16-6-2019

Over het algemeen goed hotel, met degelijke faciliteiten. Enkel bij aankomst toen de hotelbediende kamer toonde, stond die achteraf daar gewoon te wachten op fooi in ons kamer. Ik negeerde hem even, maar na 2 minuten stond die daar nog voor zich uit te kijken en dat voelde zeer ongemakkelijk aan. Toen ik zei dat ik nu geen wisselgeld had, stelde ie voor of zelf voor mij te gaan wisselen... Hoort niet, zeker als we moe aankwamen om middernacht na 4 uur vliegen en 2 uur rijden. Voor de rest vriendelijk personeel (weliswaar gebrekkig engels), deftig eten, propere zwembad,... Wifi was zeer slecht, enkel in lobby goede connectie. Ook vonden we het spijtig dat de microgolfoven nooit gepoetst werd van binnen (we gebruikten het om eten van baby op te warmen). In de buurt zijn er winkels, maar je kan er nooit rustig wandelen omdat alle verkopers je bijna verplichten om binnen kijkje te nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019