Zoover

• Activiteiten8,0

Fantastisch!

Jeroen
27-9-2017

Super mooie camping, veel voorzieningen en vooral een hele aardige staf. Altijd paraat en met een lach!

Echt een camping om naar terug te keren.

Gereisd Anders in september 2017

Zeer gastvrije, goed verzorgde gezinscamping

Marieke
3-9-2017

Zeer mooie 'camping' (huisjes, safaritenten en stacaravans), fijne vakantiesfeer en zeer gastvrije eigenaar (die goed Engels spreekt)! Het terrein is ruim opgezet, er is een zwembad (en peuterbadje) en zwemmeer waar je in kan zwemmen, maar ook leuk in kan spelen. Ideaal voor kinderen (wij hebben twee dochters van 5 en 8 jaar oud).

In eerste instantie hadden wij huisje 11, zeer donkere ligging met weinig zon en ruimte erom heen (overigens het enige huisje dat donker gelegen is en met zeer beperkte ruimte, de andere huisje liggen prima). Maar na overleg met de campingeigenaar konden wij direct naar een ander huisje. Er werd met ons meegedacht, zonder enig probleem en extra kosten zijn wij 'verhuisd', naar een perfect huisje met zon en schaduw en ruimte om ons huisje.

In het zwemmeer kan je gratis gebruik maken van waterfietsen (1 met glijbaan) en kano. Op het terrein zelf is een redelijk grote speeltuin met trampoline. Gebruik van tennisbaan, tennisrackets, tafeltennis-batjes en jeu de boule ballen is gratis.

Enige 'nadeel' is dat er veel Franse gasten zijn en minder Nederlandse gezinnen. Maar ondanks dat hadden onze kinderen toch een paar Nederlandse vriendjes.

Er worden diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud, maar er wordt niets opgedrongen. Doe je er niet aan mee dan is dat prima en heb je ook geen (geluid) last van de georganiseerde activiteit. Wij houden niet van animatie op een camping, maar dit was prima.

Het avondbezoek aan het kasteel is zeer, zeer de moeite waard! Met lampionnen door een prachtige aangelegde kasteeltuin is prachtig.

In de omgeving is heel veel te doen, maar ook niets doen op de camping ging ons goed af ;). Wij raden de camping en omgeving zeker aan!

Paradijsje in de Dordogne

Familie van der Nagel
1-9-2017

Heerlijke vakantie gehad bij Moulin de Surier.

Zeer vriendelijke eigenaar, behulpzaam en gastvrij.

Rustige familiecamping met een heerlijk zwemmeer en zwembad om af te koelen.

Er worden veel leuke dingen georganiseerd voor jong en oud.

De omgeving is fantastisch en er is genoeg te beleven.

Echt een aanrader voor families met jonge kinderen.

Gereisd Anders in september 2017

erg mooi vakantiepark, fijne sfeer

Eva
24-8-2017

Het is een zeer mooi park met verschillende huisjes. Erg ruim opgezet.

Wij zaten in een cabane lodge (nr. 54) met mooi uitzicht over het zwemmeer. Het zwemmeer is heerlijk, met gratis gebruik van waterfietsen en kano. De trampoline op het water was er helaas niet meer (deze staat wel op de foto's op de site), maar in plaats daarvan was er een gewone trampoline op het park. Gebruik van tennisbaan, tennisrackets, tafeltennis-batjes en jeu de boule ballen is gratis

De sfeer op het park is erg prettig en ontspannen. Een zeer vriendelijke eigenaar die goed Engels spreekt.

Met name veel Franse gasten, enkele Nederlandse en Engelse gezinnen. Veel gezinnen met jonge kinderen maar ook wat tieners. Toen wij er waren met name Franse tieners, maar onze oudste zoon heeft zich prima met hen vermaakt. Er werd voor tieners vanaf 13 jaar 2x per week waterpolo in het zwembad georganiseerd, wat erg leuk was.

Er zijn ook een aantal betaalde activiteiten, zoals op een segway rijden in de natuur. Dit was erg de moeite waard om te doen.

Ook de omgeving biedt genoeg te doen en te zien; diverse kastelen, kano tochten, grotten, leuk skatepark voor skateboarders in Bergerac

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom heerlijk!

tolthof
30-7-2017

Fijne kleine camping met safaritenten, hutjes en chalets. We zijn hier voor de tweede keer geweest en het was top. Het meertje is ideaal, de mensen erg aardig en behulpzaam. Een aanrader voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10.

Prachtige camping

kvanduyvenvoorde
12-7-2017

Deze camping is echt fantastisch we komen er nu voor de tweede keer, echt genieten!! Prachtige omgeving en keuze tussen het meer en een zwembad. Kids vermaken zich prima ondanks dat er geen zwemparadijs is. Er is voldoende te doen voor jonge kids. De eigenaar is erg aardig en staat altijd voor je klaar. Ook de kasteeltocht is een aanrader, betoverend mooi met de lampionen! In de omgeving is ook genoeg te doen, leuke steden en dorpjes. Kortom, als je deze camping boekt krijg je er zeker geen spijt van!

Een paradijsje!

J. Hettinga
11-7-2016

Heerlijk park, niet te groot, erg vriendelijke eigenaren en overig personeel. Verder van alkes bij de hand, meertje met zandstrand, zwembad, tennisbaan, sportveld, etc. Verder wordt er van alkes georganiseerd voor de jeugd en de ouders. Erg fijn park!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk verblijf

Eva
30-8-2015

Hele leuke camping. Bij het meertje is een zandstrand en er zijn kano's, waterfietsen en trampolines op het water. De animatie is leuk. De eigenaren zie je overal op de camping, bij de receptie, de broodafhaal en ze eten ook in het restaurant. Ze zijn daarom goed benaderbaar. Wij verbleven in een lodge. Deze is niet zo groot, maar van alle gemakken voorzien en mooi gelegen met zicht op het meer. Een absolute aanrader is de lampionnentocht naar kasteel Bannes. Dit kasteel is normaal niet te bezichtigen, maar omdat het kennissen zijn van de eigenaren kun je er met deze tocht wel naartoe. Het is echt sprookjesachtig als je over het terrein met allemaal lampionnetjes loopt.

Super week!

anouk
9-8-2015

Alles is tot in de puntjes verzorgd door Eric en Christel en de rest van het team. Er is animatie voor de kids terwijl je zelf een hapje kan eten aan het kleine barretje aan het meer (met aqua fun voor de grotere kinderen) of een heerlijk biertje drinkt op het terras bij het zwembad. Er is zoveel moois te zien en te doen (denk aan kastelentocht of dineren met de locals op het grote marktplein). We hadden een stacaravan pacific die ruim genoeg was voor ons 5-en, alles zag er verzorgd en schoon uit. Een airco of ventilator is wel lekker tijdens de warme zomermaanden. De kinderen gingen zelf 's morgens brood halen bij het barretje en konden vrij rondlopen op deze kleinschalige autovrije camping. Wij hebben super genoten en komen zeker weer een keer terug!

echt een aanrader

Kuiper
2-8-2015

Mooi park, alles is gewoon prima. Vooral voor jonge kinderen is het ideaal. Ze kunnen veilig rondlopen, doordat het park autovrij is en al het water is afgezet met hekken. De tenten staan op een heuvel en hierdoor minder praktisch voor kleine kinderen. Zwembad en meer zijn erg leuk, restaurant is prima en ligt mooi aan het meer. Huisjes zijn schoon en staan ruim opgesteld.