Zoover

2007

we zijn met zn achten in albena geweest 4 volw en 4 we een

a vahl
13-8-2007

we zijn met zn achten in albena geweest 4 volw en 4 kinderen we hebben een erg leuke vakantie gehad.veel animatie voor de kids en ook voor de volw.Ze waren daar zeer vriendelijk en doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen.

Er waren 2 zwembaden niet groot hoor maar de kinderen en wij ook hebben ons er prima in vermaakt.kortom we zouden zo weer gaan.

Wij zijn net terug van Albena 17juni-2juli

peter en ingrid
3-7-2007

Wij zijn net terug van Albena 17juni-2juli.Het plaatsje is gezellig en mooi na 12.00 is het best stil.Je kunt wel nog naar een bar/disco.Het strand is heel mooi vooral voor kinderen loopt heel langzaam af .De kamers zijn heel schoon.ALs je wilt zwemmen dan moet je naar het hotel ernaast dat mag.Het zwembad zijn 2 bakjes en een binnenbad maar wel heel schoon.Het eten is prima er is heel veel keuze in vis, vlees,kip pasta,rijst,aardap,friet,groente en sla.De hele dag kun je er iets eten krijgen.Het personeel valt tegen heel ongezellig maar gelukkig zijn er ook leuke medewerkers in het restaurant,de bar,bij de receptie.Via het strand kun je naar Kranevo 1.2km- Vanilla beach- heel gezellig dorp met een strand disco,de prijzen zijn hier nog goedkoper als in Albena.Alleen zijn er best veel mensen uit Engeland deze zijn soms bestluidruchtig. We vonden dit hotel qua prijs/kwaliteit goed.

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, hooguit 2

Nijhof
8-6-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, hooguit 2.5.

In de lobbybar krijg je de drankjes savonds in kartonnen of plastic koffiebekertjes ( 4sterren hotel!!!).

Veel Engelse gasten met erg veel lawaai zodat je savonds elkander niet kunt verstaan in de lobby.

Kamers waren netjes en schoon.Eten wisselend.

Mvg Gerard

Personeel zeer onvriendelijk vooral het barpersoneel in de lobbybar.

Hotel is absoluut geen aanrader, er zijn veel en veel betere te vinden in Albena en omgeving.

Mocht je toch willen boeken bedenk je dan eerst nog eens, het is geen aanrader en zeker geen 4 sterren hotel.

Wij zijn van 24 mei tot 31 mei 2007 in dit hotel lijk de 8

Marc
2-6-2007

Wij zijn van 24 mei tot 31 mei 2007 in dit hotel geweest,tis lijk de voorgangers zeggen eten alle dagen hetzelfde en halfkoud drank in plastieken bekers(behalve in het restaurant)één bar juist aan de receptie die savonds open is,animatie trok op niets.Voor ons 1maal maar geen 2maal.Al bij al toch nog leuk geweest maar 8 dagen is meer dan genoeg.

Gereisd Anders in juni 2007

eerste maal bulgarije, als ik het vergelijk met andere in

koen
12-5-2007

eerste maal bulgarije, als ik het vergelijk met andere all-in vakanties in bijvoorbeeld turkije, egypte kunnen ze hier nog veel bijleren.

zwembad van hotel zijn 2 ingegraven polyestere bakken, je mag ook aan het zwembad van het buurhotel gaan liggen maar daar heb je al weer geen all in. het hotel ligt op het strand maar voor een zetel en/of matras op het strand moet je betalen. eten matig en vaak hetzelfde. veel engelsen zonder manieren die veel drinken. verder is bulgarije wel goedkoop, bv. 1 euro voor halve liter cola op terrasje in het stadje. voor mij niet meer dit hotel en op albena ben je snel uitgekeken. als ik nog naar bulgarije ga, neem ik een hotel in golden sands (goudstrand), ziet er veel levendiger uit.

Helemaal niet zo slecht als gezegd in de vorige goed nieuw

Van Holder Anita
2-10-2006

Helemaal niet zo slecht als gezegd in de vorige beoordelingen.Kamers goed nieuw meubilair, alle dagen verzorgd.

Eten ,keuze genoeg, vis ,vlees ,pasta's gevogelte,desserts,vers fruit, alles goed gekoeld .Verbleef er van 14/9 tot 25/9/2006, personeel heel vriendelijk .

Gereisd Anders in oktober 2006

heeel veel britten met absoluut geen manieren : drinken en

ilona
4-9-2006

heeel veel britten met absoluut geen manieren : drinken hele dag, kinderen lopen alleen rond en breken de boel af. niemand, ook geen hotetlpersoneel zegt er iets op. eten eenzijdig en niet warm genoeg...meloen, desert niet koel genoeg. kopjes, lepeltjes...worden niet genoeg aangevuld en moet je op wachten. stoelen + parasols bij gergana zwembad allemaal stuk. geen 3 bedden maar 2 bedden zodat kind op sofa moet !

(Albena beach club (juli 2006)- positief: ligging vlak bij

Van den Brande Wendy
21-8-2006

(Albena beach club (juli 2006)- positief: ligging vlak bij het strand

Matig vriendelijk personeel - koffie machines constant stuk - weinig animatie en zeker niet kindvriendelijk - eten eerder koud of lauw en vooral eenzijdig - varna centrum: dure shops en onvriendelijk - albena shops: 500m winkel stalletjes en verder niks te beleven!!!!

Er valt 's avonds echt niets te beleven in Albena.

Wij zijn van 25 mei t/m 8 juni 2006 in voorheen Mura heet

Gerrit en Jannie
13-6-2006

Wij zijn van 25 mei t/m 8 juni 2006 in voorheen Mura heet nu Albena Beach Club geweest.nu een All-inclusive hotel.

redelijk hotel, eten matig eenzijdig, personeel matig vriendelijk en onverzorgd, eetzaal vaak niet netjes, kamerverzorgsters vriendelijk en de man die de koffers voor je naar de kamer brengt zeer vriendelijk.Verdient geen 4 sterren. Vorig jaar (2005)in Gergana Beach geweest enkele tientallen meters verderop een veel beter hotel goed verzorgd eten prima met afwisseling van gerechten.In Albena Beach Hotel vaak vragen om bestek ,kopjes en glazen alles wordt slecht aangevuld.

goed verzorgd hotel fijne bediening eten heel alles ok

claes nicole
12-1-2005