Zoover

2007

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8

Karin, Maart en William
11-9-2007

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8 tot 3-9-2007. na alle negatieve berichten gingen wij schoorvoetend naar dit hotel. Alles viel 100% mee. Eten was goed. Kamers redelijk en animatieteam erg leuk. We hebben het erg naar ons zin gehad ondanks luidruchtige engelsen en hoeren in het centrum. Wij vonden het een komisch element aan het geheel. Wij gaan zeker nog een keer.

hotel had een prima ligging, zowel dicht bij het strand te

fam. Engels
23-8-2007

hotel had een prima ligging, zowel dicht bij het strand als zwembad. Animaties waren goed bedoeld, maar "shows"door eigen personeel beginnen snel te vervelen.

Eten was prima, voor elk wat wils. Vooral de taartjes waren lekker.

Verder veilig, geen last van criminele activiteiten.

Bulgarije, land van de rozen!

We hebben ons prima vermaakt.

Alleen het bier was minder.

Na 9 uur vertraging (Arke Fly) een heerlijke week gehad

19-7-2007

Na 9 uur vertraging (Arke Fly) een heerlijke week gehad. Op het vliegveld van Varna stond de bus klaar die ons naar het hotel bracht. Wij arriveerden na het ontbijt, maar op onze kamer stond een compleet ontbijt klaar, super! Het hotel (Beach Club S) ligt prachtig aan het strand, de kamers zijn schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is groot en goed onderhouden. Ook het entertainment team was zeer aktief en we kwamen er niet onderuit om mee te doen. Het eten (all inclusive) was gevarieerd en voor ons, vegatariers, was het geen probleem. Al met al een erg positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben het heerlijk gehad! Er zijn 2 hotels met naam,

Annemieke
18-7-2007

We hebben het heerlijk gehad! Er zijn 2 hotels met dezelfde naam, wij zaten in beachclub m. Super schone kamers met geweldig uitzicht. Een prachtig zwembad (gezamenlijk met hotel Gregana) met een bar erbij zodat je lekker je drankjes aan de pool kon drinken. Wij hebben heerlijk aan het strand gelegen (stoel/parasol huur relatief duur). Het eten was gevarieerd en goed verzorgd. Het animatieteam verzorgde enthousiast de gehele dag allerlei activiteiten. Het stadje is gezellig toeristisch.

Wij zijn net terug van Albena 17juni-2juli

peter en ingrid
3-7-2007

Wij zijn net terug van Albena 17juni-2juli.Het plaatsje is gezellig en mooi na 12.00 is het best stil.Je kunt wel nog naar een bar/disco.Het strand is heel mooi vooral voor kinderen loopt heel langzaam af .De kamers zijn heel schoon.ALs je wilt zwemmen dan moet je naar het hotel ernaast dat mag.Het zwembad zijn 2 bakjes en een binnenbad maar wel heel schoon.Het eten is prima er is heel veel keuze in vis, vlees,kip pasta,rijst,aardap,friet,groente en sla.De hele dag kun je er iets eten krijgen.Het personeel valt tegen heel ongezellig maar gelukkig zijn er ook leuke medewerkers in het restaurant,de bar,bij de receptie.Via het strand kun je naar Kranevo 1.2km- Vanilla beach- heel gezellig dorp met een strand disco,de prijzen zijn hier nog goedkoper als in Albena.Alleen zijn er best veel mensen uit Engeland deze zijn soms bestluidruchtig. We vonden dit hotel qua prijs/kwaliteit goed.

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, hooguit 2

Nijhof
8-6-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, hooguit 2.5.

In de lobbybar krijg je de drankjes savonds in kartonnen of plastic koffiebekertjes ( 4sterren hotel!!!).

Veel Engelse gasten met erg veel lawaai zodat je savonds elkander niet kunt verstaan in de lobby.

Kamers waren netjes en schoon.Eten wisselend.

Mvg Gerard

Personeel zeer onvriendelijk vooral het barpersoneel in de lobbybar.

Hotel is absoluut geen aanrader, er zijn veel en veel betere te vinden in Albena en omgeving.

Mocht je toch willen boeken bedenk je dan eerst nog eens, het is geen aanrader en zeker geen 4 sterren hotel.

Hotel is beslist geen 4 sterren, zeer onvriendelijk bij de

Fohijn
5-6-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren, zeer onvriendelijk personeel, drankjes s''avonds bij de lobbybar in kartonnen of plastic bekers, barpersoneel zeer zeer onvriendelijk en onbeschoft.Ruimte zeer luidruchtig met veel Engelsen.

Veel in Bulgarije geweest maar dit hotel is een aanfluiting voor andere hotels in Bulgarije.

Raad dan ook niemand dit hotel aan. Er zijn veel betere met vriendelijk personeel en waar je je drankjes gewoon in passende glazen krijgt.

Dus mensen bedenk je voor je dit hotel boekt, het verpest je vakantie.

mvg Gerard

Wij zijn van 24 mei tot 31 mei 2007 in dit hotel lijk de 8

Marc
2-6-2007

Wij zijn van 24 mei tot 31 mei 2007 in dit hotel geweest,tis lijk de voorgangers zeggen eten alle dagen hetzelfde en halfkoud drank in plastieken bekers(behalve in het restaurant)één bar juist aan de receptie die savonds open is,animatie trok op niets.Voor ons 1maal maar geen 2maal.Al bij al toch nog leuk geweest maar 8 dagen is meer dan genoeg.

Gereisd Anders in juni 2007

eerste maal bulgarije, als ik het vergelijk met andere in

koen
12-5-2007

eerste maal bulgarije, als ik het vergelijk met andere all-in vakanties in bijvoorbeeld turkije, egypte kunnen ze hier nog veel bijleren.

zwembad van hotel zijn 2 ingegraven polyestere bakken, je mag ook aan het zwembad van het buurhotel gaan liggen maar daar heb je al weer geen all in. het hotel ligt op het strand maar voor een zetel en/of matras op het strand moet je betalen. eten matig en vaak hetzelfde. veel engelsen zonder manieren die veel drinken. verder is bulgarije wel goedkoop, bv. 1 euro voor halve liter cola op terrasje in het stadje. voor mij niet meer dit hotel en op albena ben je snel uitgekeken. als ik nog naar bulgarije ga, neem ik een hotel in golden sands (goudstrand), ziet er veel levendiger uit.

Helemaal niet zo slecht als gezegd in de vorige goed nieuw

Van Holder Anita
2-10-2006

Helemaal niet zo slecht als gezegd in de vorige beoordelingen.Kamers goed nieuw meubilair, alle dagen verzorgd.

Eten ,keuze genoeg, vis ,vlees ,pasta's gevogelte,desserts,vers fruit, alles goed gekoeld .Verbleef er van 14/9 tot 25/9/2006, personeel heel vriendelijk .

Gereisd Anders in oktober 2006