Zoover

2007

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8

Karin, Maart en William
11-9-2007

wij, Maart 52, Karin 39 en William 13, waren hier van 20-8 tot 3-9-2007. na alle negatieve berichten gingen wij schoorvoetend naar dit hotel. Alles viel 100% mee. Eten was goed. Kamers redelijk en animatieteam erg leuk. We hebben het erg naar ons zin gehad ondanks luidruchtige engelsen en hoeren in het centrum. Wij vonden het een komisch element aan het geheel. Wij gaan zeker nog een keer.

hotel had een prima ligging, zowel dicht bij het strand te

fam. Engels
23-8-2007

hotel had een prima ligging, zowel dicht bij het strand als zwembad. Animaties waren goed bedoeld, maar "shows"door eigen personeel beginnen snel te vervelen.

Eten was prima, voor elk wat wils. Vooral de taartjes waren lekker.

Verder veilig, geen last van criminele activiteiten.

Bulgarije, land van de rozen!

We hebben ons prima vermaakt.

Alleen het bier was minder.

Na 9 uur vertraging (Arke Fly) een heerlijke week gehad

19-7-2007

Na 9 uur vertraging (Arke Fly) een heerlijke week gehad. Op het vliegveld van Varna stond de bus klaar die ons naar het hotel bracht. Wij arriveerden na het ontbijt, maar op onze kamer stond een compleet ontbijt klaar, super! Het hotel (Beach Club S) ligt prachtig aan het strand, de kamers zijn schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is groot en goed onderhouden. Ook het entertainment team was zeer aktief en we kwamen er niet onderuit om mee te doen. Het eten (all inclusive) was gevarieerd en voor ons, vegatariers, was het geen probleem. Al met al een erg positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben het heerlijk gehad! Er zijn 2 hotels met naam,

Annemieke
18-7-2007

We hebben het heerlijk gehad! Er zijn 2 hotels met dezelfde naam, wij zaten in beachclub m. Super schone kamers met geweldig uitzicht. Een prachtig zwembad (gezamenlijk met hotel Gregana) met een bar erbij zodat je lekker je drankjes aan de pool kon drinken. Wij hebben heerlijk aan het strand gelegen (stoel/parasol huur relatief duur). Het eten was gevarieerd en goed verzorgd. Het animatieteam verzorgde enthousiast de gehele dag allerlei activiteiten. Het stadje is gezellig toeristisch.

Hotel is beslist geen 4 sterren, zeer onvriendelijk bij de

Fohijn
5-6-2007

Hotel is beslist geen 4 sterren, zeer onvriendelijk personeel, drankjes s''avonds bij de lobbybar in kartonnen of plastic bekers, barpersoneel zeer zeer onvriendelijk en onbeschoft.Ruimte zeer luidruchtig met veel Engelsen.

Veel in Bulgarije geweest maar dit hotel is een aanfluiting voor andere hotels in Bulgarije.

Raad dan ook niemand dit hotel aan. Er zijn veel betere met vriendelijk personeel en waar je je drankjes gewoon in passende glazen krijgt.

Dus mensen bedenk je voor je dit hotel boekt, het verpest je vakantie.

mvg Gerard

We hebben er onze vakantie doorgebracht van 1 tot 15 We

Fam. Nevejans-Rogge
3-9-2006

We hebben er onze vakantie doorgebracht van 1 tot 15 augustus. We hadden voor het vertrek de beoordelingen gelezen van andere vakantiegangers en hadden toch een beetje en naar gevoel, wat gelukkig ongegrond bleek... Het hotel zelf en de kamers zijn proper, het personeel was vriendelijk en het eten lekker. De keuze uit gerechten was zeker groot genoeg. Er was alle dagen vis, gevogelte en keuze uit verschillende vleessoorten. Enkel het desserbuffet bestond uit verschillende taarten, maar daarnaast was er een grote keuze aan fruit.

Albena zelf is voor kinderen een grote kermis. Heel wat attracties, pop-corn, suikerspinnen, noem maar op. Het is er gezellig en er is een groot aanbod aan restaurantjes en karaoke-en coctailbars. Dus voor elk wat wils. Wij hebben er alleszinds een mooie vakantie gehad en zijn van plan om er zeker nog eens terug te gaan.