Zoover

6,9

nooit meer terug

pauwel
19-9-2011

Ik ging er in 1998 heen met mijn ouders .

dit hotel vergeet ik nooit meer

het eten was en slecht de kamers zaten vol ongedierte .

de stad albena was om het zacht uit te drukken in slechte staat .

het was een vakantie die ik nooit vergeet omdat het er zo slecht was

Gereisd Met partner in juli 1998

Allemaal prima! Mooi hotel, schitterend gelegen aan het de

de Boer
29-9-2007

Allemaal prima! Mooi hotel, schitterend gelegen aan het strand! Heerlijke maaltijden. Vriendelijke mensen!

Maar......'s Avonds aan de bar was het een regelrechte RAMP!!!!De barjuffrouw was in een chronisch slecht humeur! Daarnaast was de barruimte was VEEEEL te klein voor zoveel mensen.

Gereisd Met partner in september 2007

Wij vonden het hotel niet om over te stoefen, zeker geen

Hilde
20-9-2007

Wij vonden het hotel niet om over te stoefen, zeker geen 4* max 3*. De all in-formule stelt niet veel voor, voor de "lekkere" drankjes moet je betalen, ook zo voor een kussen op je ligzetel en wil je op het strand dan betaal je 11euro voor 2pers/dag. Kamer beetje oud maar werd wel elke dag gekuist. Zwembad 2 badkuipen in het zand gegraven. Bar was zeer klein en saai. Eten redelijk,omgeving flauw.

Ondanks dat het weer wat tegen viel een leuk verblijf in -

Gerard
13-9-2007

Ondanks dat het weer wat tegen viel een leuk verblijf in een goed hotel, zeker geen vier sterren. In de winter wordt het gerenoveerd en wordt het - ook - Gergana.

Het eten goed en gevarieerd , het personeel vriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2007

eerste keer Bulgarije,goed meegevallen

Marleen & Hans
27-7-2007

eerste keer Bulgarije,goed meegevallen. zeer goede ligging direkt aan strand. Service aan lobbybar was enige slechte punt,onvriendelijk "vrouwmens"! Verder zeker zijn geld waard buiten het seizoen. Keuken werd minder naarmate hoogseizoen nader kwam.De moeite!!!

Gereisd Met partner in juli 2007

juist geweest van 8 juli tot 22 juli 2007

vangossum
24-7-2007

juist geweest van 8 juli tot 22 juli 2007.personeel onvriendelijk.voor alles betalen stoelen,jacuzzi (2 euro p.p voor 10 min)zelfs voor flesverwarmer.rotte engelsen.kamer 1 x perweek met water gekuist.Eten altijd hetzelfde vooral desserts.nooit iets bulgaars om te proeven ofzo.wel kindvriendelijk.redelijk duur om kleren,.. te kopen terwijl eten goedkoop.treintje kost 1 euro p.p om naar de enige straat te gaan waar iets te zien valt.Dus redelijk duur om op 14 dagen treintje te nemen anders half uur stappen.en naar het schijnt is 4° ster in aanvraag.dus geen aanrader.Er zijn betere hotels op het domein.

ligzetels aan zwembad vernieuwd - parasols onvoldoende - -

van damme g.
30-6-2007

ligzetels aan zwembad vernieuwd - parasols onvoldoende beschermend - strandbar onbereikbaar vanop het strand- buffet onvoldoende zeker koudbuffet en dessertenbuffet - in vergelijking met Gergena zeker geen 4 sterren -

enkel omwille van de ligging goed om er opnieuw naar toe te gaan

Gereisd Met partner in juni 2007

Wij voor de eerste maal in Bulgarije !! spannend en was in

Hylke & Anneke
29-6-2007

Wij voor de eerste maal in Bulgarije !! spannend en was het voor ons in Albena een gezellige ondervinding rondom gelegen in een stukje prachtige natuur en kennismakend met de zwarte zee en de bevolking ! Het Hotel was prima en goed verzorgt het eten wat minder! maar ben toch 4 kg aangekomen voor ouderen raad ik aan om Albena eens te bezoeken vanaf 45+

Je kan er heerlijk wandelen en winkelen ! wij gaan het volgend jaar weer doen dat is zeker een aanrader dus voor ons en jullie Groetjes een tevreden mens >

Hotel is zeeg goed en mooi uitzicht op het strand in het 4

Bert van Zoest
20-6-2007

Hotel is zeeg goed en mooi uitzicht op het strand vriendelijk personeel in het hotel en in het restaurant van Gergana, eten is lekker goed uitgebreid en heel vers alle salades echt erg uitgebreid assortiment, Airco op de kamer is een uitkomst een de koelkast wekte heel goed, wij zijn vaker naar Bulgarije geweest meer zijn de 4 sterren meer dan waard.

Uitjes met een bus gezelschap kan je beter niet maken omdat dat ten eerste heel veel kost en je niet op de leukste plekjes in de omgeving brengt beter is het om een taxi te nemen die heb je al voor 70 Leva is 35 euro om o.a naar Varna te geen en wel voor de heen en terugreis de beste taxichauffeur in Albena is Angel hij staan bij hotel vita Park hij weet al de mooie plekjes van Albena, Dobrich, Cap Kaliarga of Balchic je te laten zien.

wij zijn geweest september2006, de eerste indruk was na na

pattyn peter
5-10-2006

wij zijn geweest september2006, de eerste indruk was goed,maar na een paar dagen sloeg dat toch om.Vooral het eten was(bijna)een ramp.De eerste week viel het nog mee, maar na enkele dagen van eentonig eten waren we het echt wel beu.In albena zelf is er ook niet veel te zien en te beleven!

Gereisd Met partner in september 2006