Zoover

Super

Frie
16-9-2019
  • Activiteiten10

Super voor de kleinkinderen: het huis met de afgesloten tuin, het zwembad, de grote en kleinere speeltuinen.

Kom niet meer terug

Kees
14-9-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Park groot opgezet. Vaak problemen met signaal televisie gehad vaak en lang geen signaal en bereik WiFi ook bar slecht. Zwembad in hoog seizoen erg vol.

Mooi park!

Sylvia
10-9-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Opzich prima huisje, goed qua grote en indeling.

Maar de schoonmaak kwaliteiten mogen beter.

Overige voorzieningen gedateerd en wij vonden het allemaal wat aan de kleine kant. En dat terwijl wij na het hoogseizoen zaten.

Horeca aanbod is klein, lees: pizza halen bij de spar.

Overal op het park zijn er verschillende speeltuintjes, super leuk gedaan en opgezet.

Beste Sylvia,

Dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat jullie het in basis goed hebben gehad. Jammer dat je het horeca-aanbod als klein ervaren hebt. Ondanks dat één restaurant en pizza corner gesloten was, hebben we nog een a la carte restaurant, een snackbar, een snackbar in het zwembad en een groot Plaza terras, "waar nu tijdelijk inderdaad de bediening door de Spar wordt gedaan". Als het goed is heb je die informatie voor verblijf ontvangen, omdat wij na een lange gerechtelijke procedure afscheid hebben genomen van de pachter van de horeca op de Plaza. We zijn op dit moment hard aan het werk, om hier voor het komende campingseizoen weer nieuwe horecapunten te realiseren.

Fijn park met een aantal verbeterpunten

DL
7-9-2019
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een 4-persoons Bungalow Kids Special. De bungalow was schoon en netjes toen wij aankwamen. Een pluspunt is dat je vanuit je tuin de kids in het speeltuintje goed in de gaten kan houden. In de bungalow zelf is alles aanwezig voor de kinderen!

Een aantal faciliteiten op het park zijn verouderd. Zo is bijvoorbeeld de bowlingbaan bijvoorbeeld erg oud en versleten. De hygiëne in het zwembad kan ook veel beter. In de algemene kleedruimtes is er een sterke urine lucht aanwezig. De vloer is vies en de toiletten zijn ook niet heel schoon en fris.

Het park ligt verder in een mooie omgeving en het restaurant op het park la selva is een aanrader om een hapje te eten.

Wij hebben een fijne week gehad op het park.

Beste DL,

Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Je feedbackpunten nemen we zeker mee voor verbeteringen in de toekomst.

Geweldig!

Shanna
6-9-2019

Geweldig schoon park. Heerlijke accommodatie. Wat een mooi huisje. Onder de meubels kan er wat beter schoon gemaakt worden, maar verder pico bello! Ontzettend vriendelijke medewerkers. Voor kinderen heel veel speeltuinen. Leuk restaurant (La Selva), heerlijk gegeten. In onze vakantie gingen ander restaurant en andere faciliteiten definitief dicht. Leistert heeft dit goed opgevangen door een bar in de Plaza te plaatsen waar je alsnog drankjes en pizza’s/pannenkoeken/broodjes kon bestellen. Heel goed opgelost!

Beste Shanna,

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide beoordeling. Fijn ook dat jullie onze oplossing m.b.t. de Plaza konden waarderen. Op die manier proberen we inderdaad de overlast zo beperkt mogelijk te houden. Om er uiteindelijk weer een aantal mooie nieuwe faciliteiten in het voorjaar voor terug te krijgen. Hopelijk tot een volgende keer!

We blijven graag nog jaren komen.

A.J.W. Nap
3-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Dat het een mooi park is met goede voorzieningen en mooie bungalows. De omgeving leent zich prima voor fiets- en wandeltochten of stedenbezoek. wij komen er elke keer weer met veel plezier en hebben na alle jaren nog steeds geen spijt van de aanschaf van de vakantiewoning.

Beste familie Nap,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. We hopen jullie nog vele jaren te mogen begroeten op Buitenhof de Leistert.

fantastisch

diana vissers
2-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Beste Diana,

Wat een mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Prima

Frank
30-8-2019
  • Onderkomen8

Kindvriendelijk park, we verbleven in een 7persoons kindvriendelijk huisje. Serviesgoed en algemene schoonmaak was wat minder, maar verder prima verblijf in een prachtig park.

Beste Frank,

Dankjewel voor je mooie beoordeling en feedback. Graag tot een volgende keer.

Super weekend gehad.

Jeanne
26-8-2019
  • Onderkomen8

Mooi goed verzorgd park .

Beste Jeanne,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed was!

prima recreatie park

Andre
25-8-2019
  • Onderkomen8

Laten we beginnen met de positieve dingen van het park; goed onderhouden, ruim opgezet, mooie vakantiehuizen (we hadden VIP 6 pers), voldoende speelgelegenheden, voldoende zwemgelegenheden, vriendelijk personeel, toezicht in zwembaden.

negatieve punten; schoonmaak huis was ondermaats, bij binnenkomst rare stank, bleek vloerkleed te zijn waar overheen was geplast (door huisdier), onder banken, kasten dikke laag stof en haren, spinnen rag aan de muren. Op het park zelf weinig prullenbakken, daardoor geregeld vuil op het park, onze tuin was niet omheind, bij aankomst dag met alle nieuwe gasten moeten wachten tot klokslag 3 uur voordat we verder mochten rijden! ( gevaarlijke situaties tot gevolg) wifi ondermaats, zwembad is te klein voor het aantal gasten, als je niet van spinnen, vliegen, wespen en andere insecten houd is dit niet de ideale omgeving.

Beste Andre,

Dankjewel voor je feedback. We nemen je verbeterpunten zeker mee voor aanpassingen in de toekomst. Laten we in ieder geval aangeven dat de schoonmaak e.d. op dit moment bij ons onder een vergrootglas ligt, aangezien hier in de zomer onvoldoende focus op heeft gezeten bij CSU. Dus dit nemen we zeker mee.