Zoover

voor herhaling vatbaar

Lucien Pardo
16-9-2019
  • Onderkomen9

prima park en nette huisjes

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Tweeledig dus.

Nijland
9-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Net als het park tweeledig is, is dit ook onze beoordeling. Super mooie verschillende zwemgelegenheden. Leuke midgetgolf. Animatie voor oudere kinderen, 13 jaar, was niet bijzonder. Zo groot park dat er overal speelvelden zijn waardoor lastig contact maken is. Veel vaste plekken. Voldoende eetgelegenheden. Zo levendig het op de camping is, zo uitgestorven op het bungalowpark. Maar wel onrustig in de tuinen achter de huisjes. Zeer comfortabele huizen helaas is de schoonmaak niet goed. Die van ons was helemaal niet schoongemaakt! Poep van de vorige bewoners was nog duidelijk zichtbaar. Op het bungalowpark rijden zeker niet stapvoets zoals aangegeven. Te weinig personeel voor zo’n groot complex.

Op de camping voor elk budget of elk type gast wel een plaats te vinden. De kleine plekken zijn wel klein en onrustig.

Angelique, Manager Marketing & Sales, 15-9-2019

Beste familie Nijland,

Bedankt voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie een aantal zaken op de Leistert goed kunnen waarderen. Jammer ook dat dat niet voor alles geldt.

Ik hoop dat jullie de enquete (die we alle gasten versturen) duidelijk hebben ingevuld, dan kunnen wij deze feedbackpunten meenemen voor verbeteringen in de toekomst.

Marion
16-8-2019
  • Onderkomen9

Echt een super park en dus echt een aanrader, heel schoon, super vriendelijk personeel, in- en uitchecken heel makkelijk geregeld. Tof zwembad en erg leuke zwemvijver

Beste Marion,

Wow, wat een mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad, graag tot een volgende keer.

Geweldig

Cindy
13-8-2019
  • Onderkomen10

Heerlijke huisjes ruim mooi net park.

Beste Cindy,

Wat een fijne beoordeling, Dankjewel!

Heerlijk

John Hoogerwerf
12-8-2019
  • Onderkomen9

Luxe bungalow met alle conform die je kan wensen.

Beste John,

wat een fijne titel. Heerlijk, dat is precies het gevoel waar we graag voor zorgen.

Fijn dat jullie het goed hebben gehad.

mooi,rustig park voor gezinnen met jonge kinderen

cindy
9-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

we hadden een 5 persoons luxe kinder villa. Prima huisje, wat doodgeslagen insecten op de muur er kropen ook insecten in 1 van de slaapkamers van mijn jongste zoon en in de douche, het bijhok rook muf en had schimmel. De tuin was ook goed de honden hadden het heerlijk naar hun zin. Wij zaten vrij achterin en was best een behoorlijke tippel om voor bij de faciliteiten te komen. We zaten op een te rustige plek,je zag weinig mensen,in het bos gewandeld geen dier gezien. Het park zelf is schoon, mooi en ruim groot opgezet. Bij minder weer is het binnenbad echt wel te klein mijn oudste van 16 jaar was na een half uur wel uitgekeken in het bad en vond het saai.Met hem nog een keer wezen biljarten en darten en airhochey gedaan die ruimte was wel oke. Buitenbad was koud.Restaurants waren wel oke en de supermarkt was ook prima. Park is leuk voor gezinnen met kleine kinderen maar voor ons te rustig.

Beste Cindy.

Dankjewel voor je beoordeling. Ik kan me voorstellen dat het achteraan op het park best een stuk rustiger is dan vooraan, in de buurt van alle faciliteiten. Excuus voor het feit dat blijkbaar de schoonmaak niet helemaal ok was, gezien de melding die je hiervan maakt.

Zeer leuk , verzorgd park

Petra
9-8-2019
  • Onderkomen9

Zeer leuk voor kinderen , proper park .

Beste Petra,

Wow, een 10 wat een mooie score. Dankjewel voor je mooie beoordeling.

Mooi huis en park

W
31-7-2019
  • Onderkomen9

Voor de 2de keer hier. Wederom in een mooi huis. Behalve de bedden (doorgezakt en plastic matrassen erg fijn met 40gr)en de dunne gordijnen is daar helemaal niets op aan te merken. Wat een luxe, ruimte en fijn huis en tuin. Mooie omgeving. Veel te doen, ook voor oudere jeugd. Bijv prison island of karten in Echt.

We misten het eea aan inventaris, dat werd binnen een half uur opgelost. Zo stond er ook snel een nieuwe tv toen het nodig was. Super!

Ook hier bultjes na het zwemmen van de bomen bij de zwemvijver helaas.

Een minpunt is er wel ja, hoe mede vakantiegangers omgaan met dit mooie park.

4 grote honden in 1 huis, die dag en nacht blaffen en hun behoefte overal mogen doen.

Bbqen op kolen ondanks code rood.

Angelique, Manager Marketing & Sales, 15-8-2019

Beste W,

Jammer he, dat sommige mensen geen fijn gedrag vertonen. Wel fijn om te lezen dat dit jullie verblijf en jullie plezier in ieder geval niet heeft beïnvloed. Voor wat betreft de matrassen, als je een mailtje stuurt naar [email protected] met je reserveringsnummer, dan kunnen we deze gaan vervangen. Had je dit niet tijdens je verblijf doorgegeven, want dan hadden we dat ter plekke even kunnen regelen.

Maar goed, fijn dat het jullie goed bevallen is, graag tot een volgende keer op de Leistert.

Fantastisch zeker voor familie met kleine kinderen

Ghislaine Claes
7-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Reservatie OK- aankomst en vertrek OK- accomodaties OK- oplossing als er een probleem is OK - grote en verschillende speeltuinen....binnen en buiten zwembad- strand- het was een heel goede vakantie!!!!!.. we komen zeker komend jaar terug!!!!

Angelique, Manager Marketing & Sales, 8-7-2019

Beste Ghislaine,

Fijn, alles OK dus, daar komt het op neer.

Dat is fijn om te lezen want zo hoort het ook, graag tot volgend jaar.

25 jaar huwelijk hier gevierd met gezin, was top.

S de laat
17-6-2019
  • Onderkomen10

Dit park is zeer geschikt voor iedereen eigenlijk. Ook voor huisdieren

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Angelique, Manager Marketing & Sales, 20-6-2019

Beste S. de Laat,

Fijn dat het goed was bij ons, graag tot een volgende keer.