Zoover

Clau
22-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Ons huisje was niet schoongemaakt klacht ingediend...Na 5 dagen kwam er iemand van de csu schoonmaken. De dode vliegen Aten in de koelkast. Het vet op de aanrecht van de vorige bewoners en de lakens lagen on de gang vieze dekbedden en lakens met bloed. Geen laken pakketen en handoeken aanwezig.Na 6x klacht bij receptie 60 euro schoonmaak kosten terug gehad. En na het nogmaals aangeven dat we 1745 euro betaald hadden ook nog 150 euro terug gekregen. Schandalig na alle goed revieuws over buitenhof de leistert. Dat de klacht Na 6 dagen serieus genomen werd. De schoonmaak sliep op de banken hoorde we van de receptie en ook andere camping gasten vertelde dat de schoonmaak op de telefoon zat. EenVieze smerig huisje was boerderij 56. Voor ons geen buitenhof de leistert meer. Triest dat het 5 dagen moest duren voordat een klacht wordt afgehandeld. Ik werd door het personeel van de receptie van het kastje naar de muur gestuurd

Gereisd Met partner in augustus 2019
Angelique, Manager Marketing & Sales, 3-9-2019

Beste Clau,

Wat vervelend dat jullie bij aankomst een niet schone bungalow aantroffen, en nog vervelender dat het zo lang duurde voordat de problemen werden opgelost. Dat is absoluut niet de bedoeling.

Ik ga er even vanuit dat je n.a.v. onze enquete al contact hebt gehad, mocht dat niet zo zijn, stuur dan even een e-mail naar [email protected] voor nader contact.

Teleurgesteld

Willem
15-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Helaas was ons huisje erg vies bij aankomst. Dit is nav een klacht opgelost. Maar het was geen fijne aankomst zo!

Park is prima.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Angelique, Manager Marketing & Sales, 3-9-2019

Beste Willem,

Wat vervelend dat de schoonmaak niet in orde was. Ik lees uit je beoordeling dat je het park verder prima vond, maar dat die vervelende aankomst wel echt een stempel op je vakantie heeft gedrukt. Dat begrijp ik, ondanks dat het is opgelost is dat natuurlijk niet fijn.

Voor herhaling vatbaar 👍

Patricia
12-3-2019
  • Onderkomen9

Prachtig park met veel voorzieningen. Zit je net als wij in ongeveer het laatste huisje op het park is het wel een eindje lopen naar die voorzieningen.

Gereisd Met partner in maart 2019
Angelique (Marketing), Manager Marketing & Sales, 2-4-2019

Beste Patricia,

Dankjewel voor je mooie review, de Leistert is een groot park, dus inderdaad liggen voorzieningen en accommodatie soms een eindje uit elkaar. Fijn dat jullie het goed hebben gehad, graag tot een volgende keer!

Synoniem voor vakantie is (voor ons) De Leistert

Steffie Bijl
16-11-2018
  • Activiteiten9

Een prachtig park met schitterende, luxe vakantiewoningen waar het voor elke leeftijd puur genieten is. Nu waren we er met z’n tweetjes maar met de feestdagen weer met onze (schoon)kinderen en kleinkinderen. Je waant je in een vakantiedorp ipv op een vakantie park en toch is het er knus en ........ je moet het gewoon gaan ervaren!!

Gereisd Met partner in november 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 20-11-2018

Beste Steffie,

Dat vinden wij nou ook, "je moet het gewoon ervaren".

Bedankt voor je mooie review. fijn dat jullie het zo goed hebben bij ons.

Graag tot de volgende keer.

super

E.B. van Wolde
19-10-2018
  • Activiteiten10

Zeer mooi park met een groot ontspanningsaanbod en fantastische vakantiehuizen.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 3-11-2018

Beste fam. van Wolde,

Bedankt voor de mooie review, fijn dat het goed bevallen is.

Prachtig park met wat minpunten

Jolanda
10-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Wij komen hier op t Buitenhof al een aantal jaren (4/5) wij vonden de prijs/kwaliteit altijd bijzonder goed. En waren dan ook zeer tevreden. Prachtige huizen,mooi binnen en buiten zwembad,mooie speeltuintjes.

Helaas was dat deze keer toch minder. Het huisje was niet schoon..make-up vlekken op de deuren en zand op de stoelen. Wasmachine zat nog vol met was van de vorige bewoners en de tuintafel zaten de etensresten nog op. Later kwamen we erachter dat de bbq (vip huisje) ook niet erg proper was. Dit hebben we gemeld,maar hebben t huisje zelf schoongemaakt.De standenstoel was stuk,na 3 meldingen en een snauw een nieuwe gewone stoel gekregen.

Last nut not least t een paar zieken gehad,nu kan de Leistert daar niets aan doen,maar t is dan toch een extra domper.

Altijd met veel plezier op vakantie geweest en de kwaliteit was altijd erg goed,helaas was dit deze keer een stuk minder....

Gereisd Met partner in augustus 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 13-8-2018

Beste Jolanda,

Bedankt voor je beoordeling.

Vervelend om te horen dat de kwaliteit van met name de schoonmaak (want dat lees ik een beetje uit je beoordeling) van invloed is geweest op jullie vakantie. Dat kunnen we ons ook zeker voorstellen, bij aankomst hoort een bungalow natuurlijk schoon te zijn. Nu kan er altijd wel iets gebeuren, maar niet in de hoeveelheid opmerkingen die ik bij jullie zie. Ik kan je alleen maar adviseren om hier in de enquete (wellicht heb je dit al gedaan) dit te vermelden. Wij reageren op al deze opmerkingen, dus we hebben graag via die weg nog even contact.

Zeer tevreden !!

S. Wilkens
8-7-2018
  • Activiteiten8

Zeer tevreden, huisjes zie er goed en verzorgt uit. Zijn ruim opgezet met een grote omheinde tuin. Alles is aanwezig, je komt niets te kort. Wij hadden zelfs een sauna in ons huisje.

Gereisd Met partner in juli 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 23-7-2018

Beste fam. Wilkens,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is.

Graag tot een volgende keer!

Mooi ruim opgezet park

Christel
19-6-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Een ruim opgezet park met veel groen

Wij hadden een smaakvol ingerichte bungalow type 4b

Gereisd Met partner in juni 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 25-6-2018

Beste Christel,

Dankjewel voor de mooie beoordeling, fijn dat het goed bevallen is.

Graag tot een volgende keer.

Voor herhaling vatbaar!

Marieke
29-1-2018
  • Onderkomen9

Goed onderhouden park en zeer comfortabele en sfeervolle vakantievilla's.

Gereisd Met partner in januari 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 5-2-2018

Beste familie Rommes,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat het leuk was bij ons. Graag tot een volgende keer.

kei goed

Helma
23-1-2018
  • Onderkomen9

het is een schoon en mooi park

huizen zijn top mooie tuinen

plaza,indoor speeltuin zwembad niets op aan te merken

Gereisd Met partner in januari 2018
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 5-2-2018

Beste Helma,

Dankjewel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer!