Zoover

Vakantiepark
8,4

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,9

Het zou zeer goed geweest zijn indien het huisje b

Familie Bervoets
19-8-2019
  • Onderkomen8

Prachtig park,alles is aanwezig voor jong en oud.Zelfs bij slecht weer is er genoeg indoor te doen.

Beste fam. Bervoets,

bedankt voor jullie beoordeling. Ik begrijp uit jullie cijfers dat eigenlijk alles goed was behalve de schoonmaak van de bungalow. onze excuses hiervoor, hier zijn dingen inderdaad niet geheel goed gegaan tijdens enkele wisselingen.

Top vakantie maar geen VIP

Hetem
  • Onderkomen4

Groot park, mooie ligging. Bij aankomst was helaas het huisje vies, receptie heeft dit opgelost. We hadden een vip huisje, qua faciliteiten top maar het interieur laat de wensen over, happen uit de bank, vieze bekleding van stoel en andere bank. Matrassen zijn doorgezakt, geen hor waardoor je niet kan luchten ivm muggen en vliegen.

Grasmaaier die gewoon je terrein op komt rijden zonder aankondiging (privacybeleid?) Terras meubilar valt zowat uit elkaar, hebben we zelf met schroeven gerepareerd.

Zwembad is echt te klein voor het aantal bezoekers, we konden ons kont niet keren dan had je een hand in je nek of opblaasbal tegen je hoofd. Animatie doet leuke dingen voor kinderen!

Top vakantie gehad maar we hebben dit niet als vip ervaren.

Beste fam. Hetem,

Bedankt voor jullie feedback. Ik begrijp dat jullie een bungalow hebben gehad waar nog geen nieuw interieur instaat. Het klopt inderdaad dat we bezig zijn aan een herinrichtingstraject, waarbij we de inrichting van zit- en/of eethoek vernieuwen.

Los daarvan moet de kwaliteit wel goed zijn, ik begrijp uit jullie woorden dat dit niet zo was.

Onze excuses hiervoor. Ik ga er even vanuit dat u naar aanleiding van onze enquete al een terugkoppeling heeft gehad via de afdeling marketing. Als dit niet zo is, stuur dan aub even een e-mail naar [email protected] voor nader contact.

Goed met een vleugje

Jeannine Timmermans
  • Onderkomen9

Prachtig goed park met veel mogelijkheden .

Prachtige luxe huizen . Helaas was de onze erg vies de was vd vorige lag er nog en ons bestelde lakensets waren er pas na 2 x bellen.

Schoonmaak zou nog opgelost worden echter niets meer vernomen.

Mijn vraag dus waar betaald iedereen de fikse schoonmaakkosten voor?! Na klagen niets mee gedaan.

Echt vies vies vies. Huizen zijn wel goed uitgerust met van alles aanwezig (klopte hier ook niet)

Slechte bedden en hoofdkussens .

Mooie tuin , veel speel plaatsen, zwembad en grote speel hallen echt leuk voor kinderen.

Wifi werkt goed. Wel iedere x opnieuw inloggen. De spar supermarkt heeft alles wat je nodig hebt. Klachten worden als je belt goed aangenomen maar verder weinig meegedaan.

Erg jammer.

Het excuus was de drukte maar in vakantietijd is dat zo en je weet toch tevoor wat en hoeveel er geboekt is! Zorg dan voor voldoende personeel voor schoonmaak!

Beste Jeannine,

Dankjewel voor je feedback. Inderdaad is het zo dat wij gemerkt hebben dat er in de afgelopen zomervakantie bij CSU onvoldoende aandacht en focus lag op de schoonmaak bij de Leistert. Hierover zijn ondertussen de nodige gesprekken en actiepunten aan gewijd. Maar goed, ik begrijp helemaal dat je (als je als gast hiermee wordt geconfronteerd) geen boodschap hieraan hebt. Het moet gewoon geregeld zijn.

Nu, achteraf kunnen we hier natuurlijk niet veel meer aan/mee doen, maar ik hoop dat je erop vertrouwd dat dit absoluut onze aandacht heeft (en ondertussen ook die van CSU)

TOP park

Groeneveld
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Groot opgezet park, deels accomodaties en deels camping.

Leuk animatieprogramma, veel speelmogelijkheden voor de kids op het park

Beste fam. Groeneveld,

Dankjewel voor jullie mooie beoordeling. Heel fijn dat jullie het zo goed hebben gehad.

Heerlijke vakantie

Lonneke
  • Onderkomen8

Een heerlijk park met mooie ruome huisjes met grote tuinen. Het oark logt er netjes bij!

Houd wel rekening met redelijke loopafstanden van de huisjes naar de olaza/zwembad enz.

Zwembad laat qua hygiene te wensen over en zou mee moeten groeien met de grootte van het park, iets wat met de overige voorzieningen inmiddels al wel goed geregeld lijkt te zijn!

Beste Lonneke,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Het klopt dat we met onze voorzieningen stap voor stap mee aan het groeien zijn met de groei van het park. Helaas kunnen we inderdaad niet alles tegelijk aanpakken, het zwembad staat op ons lijstje voor de toekomst!

Wij gaan hier zeker nogmaals naar toe! Uitstekend!

Audrey
  • Onderkomen10

Super mooi park en overal aan gedacht

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste Audrey,

Wat fijn, jullie beoordeling. Goed om te lezen dat het fijn was bij ons. Tot de volgende keer ;-)

Marion
  • Onderkomen9

Echt een super park en dus echt een aanrader, heel schoon, super vriendelijk personeel, in- en uitchecken heel makkelijk geregeld. Tof zwembad en erg leuke zwemvijver

Beste Marion,

Wow, wat een mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad, graag tot een volgende keer.

Teleurgesteld

Willem
15-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Helaas was ons huisje erg vies bij aankomst. Dit is nav een klacht opgelost. Maar het was geen fijne aankomst zo!

Park is prima.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste Willem,

Wat vervelend dat de schoonmaak niet in orde was. Ik lees uit je beoordeling dat je het park verder prima vond, maar dat die vervelende aankomst wel echt een stempel op je vakantie heeft gedrukt. Dat begrijp ik, ondanks dat het is opgelost is dat natuurlijk niet fijn.

Geweldig

Cindy
13-8-2019
  • Onderkomen10

Heerlijke huisjes ruim mooi net park.

Beste Cindy,

Wat een fijne beoordeling, Dankjewel!

Heerlijk

John Hoogerwerf
12-8-2019
  • Onderkomen9

Luxe bungalow met alle conform die je kan wensen.

Beste John,

wat een fijne titel. Heerlijk, dat is precies het gevoel waar we graag voor zorgen.

Fijn dat jullie het goed hebben gehad.