Zoover

prima recreatie park

Andre
25-8-2019
  • Onderkomen8

Laten we beginnen met de positieve dingen van het park; goed onderhouden, ruim opgezet, mooie vakantiehuizen (we hadden VIP 6 pers), voldoende speelgelegenheden, voldoende zwemgelegenheden, vriendelijk personeel, toezicht in zwembaden.

negatieve punten; schoonmaak huis was ondermaats, bij binnenkomst rare stank, bleek vloerkleed te zijn waar overheen was geplast (door huisdier), onder banken, kasten dikke laag stof en haren, spinnen rag aan de muren. Op het park zelf weinig prullenbakken, daardoor geregeld vuil op het park, onze tuin was niet omheind, bij aankomst dag met alle nieuwe gasten moeten wachten tot klokslag 3 uur voordat we verder mochten rijden! ( gevaarlijke situaties tot gevolg) wifi ondermaats, zwembad is te klein voor het aantal gasten, als je niet van spinnen, vliegen, wespen en andere insecten houd is dit niet de ideale omgeving.

Beste Andre,

Dankjewel voor je feedback. We nemen je verbeterpunten zeker mee voor aanpassingen in de toekomst. Laten we in ieder geval aangeven dat de schoonmaak e.d. op dit moment bij ons onder een vergrootglas ligt, aangezien hier in de zomer onvoldoende focus op heeft gezeten bij CSU. Dus dit nemen we zeker mee.

Een echte aanrader!!

Priscilla
25-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is echt een geweldig park. Wij hebben afgelopen zomervakantie en het jaar daarvoor in een grote vakantiebungalow gezeten.

Bij het boeken zou ik kiezen voor een voorkeursligging. Het park is erg groot. Mocht je wat verder van het centrum afzetten raad ik je aan om fietsen mee te nemen.

Animatieprogramma is super voor de kinderen en ingedeeld in leefdtijdscategorieen. Genoeg te doen zelfs voor oudere kids.

Ook het zwembad en roeivijver met strand is erg leuk. Ook de speeltuinen zijn aangepakt of er zijn nieuwe geplaatst. Dus je hoeft je niet te vervelen.

Huisjes zijn ruim, grote tuin/privé ook, schoon en modern.

Beste Priscilla,

Wow, een 10. Wat een geweldige score. Daar doen we het voor. Bedankt voor jullie feedback en graag tot een volgende keer.

Vieze tegenvaller

Clau
22-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Ons huisje was niet schoongemaakt klacht ingediend...Na 5 dagen kwam er iemand van de csu schoonmaken. De dode vliegen Aten in de koelkast. Het vet op de aanrecht van de vorige bewoners en de lakens lagen on de gang vieze dekbedden en lakens met bloed. Geen laken pakketen en handoeken aanwezig.Na 6x klacht bij receptie 60 euro schoonmaak kosten terug gehad. En na het nogmaals aangeven dat we 1745 euro betaald hadden ook nog 150 euro terug gekregen. Schandalig na alle goed revieuws over buitenhof de leistert. Dat de klacht Na 6 dagen serieus genomen werd. De schoonmaak sliep op de banken hoorde we van de receptie en ook andere camping gasten vertelde dat de schoonmaak op de telefoon zat. EenVieze smerig huisje was boerderij 56. Voor ons geen buitenhof de leistert meer. Triest dat het 5 dagen moest duren voordat een klacht wordt afgehandeld. Ik werd door het personeel van de receptie van het kastje naar de muur gestuurd

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste Clau,

Wat vervelend dat jullie bij aankomst een niet schone bungalow aantroffen, en nog vervelender dat het zo lang duurde voordat de problemen werden opgelost. Dat is absoluut niet de bedoeling.

Ik ga er even vanuit dat je n.a.v. onze enquete al contact hebt gehad, mocht dat niet zo zijn, stuur dan even een e-mail naar [email protected] voor nader contact.

Komen zeker terug

Nicole
21-8-2019
  • Onderkomen9

Mooie huizen van allle gemakken voorzien. Erg genoten op park en omgeving

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Beste Nicole,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben gehad.

Met mooi weer fantastisch

Lakeman
20-8-2019
  • Onderkomen10

Mooie nieuwe bungalow, we hadden een privé speeltuin voor 8 bungalows, dat was prachtig. Op het park veel buiten speel gelegenheid. Fietsen huren viel wat tegen, oude fietsen. Zwembad was leuk alleen hygiëne toiletten kan beter. Groot vakantiepark, groot deel camping. Indien slecht weer zal het zwembad veel te klein zijn voor zoveel mensen. Binnen plaza weinig sfeer en toiletten oud en slechte hygiëne. Binnen spelen La Selva is nieuw en perfect.

Beste fam. Lakeman,

Bedankt voor jullie feedback, fijn dat jullie het (ondanks wat kritische puntjes) naar jullie zin hebben gehad. De Leistert is hard aan het ontwikkelen, om ook die laatste punten die jullie noemen te verbeteren. Dus we nemen jullie feedback zeker mee.

Prijs kwaliteit verhouding was het niet waard

Cindy
20-8-2019
  • Onderkomen8

Mooie huisjes, mooi park, zwembad leuk maar druk, leuke speeltuinen voor kleine kinderen. Hygiëne huisjes slecht. Er wordt echt hard gereden over het park. Prijs kwaliteit is het niet waard.

Beste Cindy,

Wat jammer dat het niet helemaal is geweest wat jullie verwacht hadden. De schoonmaak is bij enkele wisselingen inderdaad een issue geweest, onze excuses hiervoor.

Het zou zeer goed geweest zijn indien het huisje b

Familie Bervoets
19-8-2019
  • Onderkomen8

Prachtig park,alles is aanwezig voor jong en oud.Zelfs bij slecht weer is er genoeg indoor te doen.

Beste fam. Bervoets,

bedankt voor jullie beoordeling. Ik begrijp uit jullie cijfers dat eigenlijk alles goed was behalve de schoonmaak van de bungalow. onze excuses hiervoor, hier zijn dingen inderdaad niet geheel goed gegaan tijdens enkele wisselingen.

Top vakantie maar geen VIP

Hetem
  • Onderkomen4

Groot park, mooie ligging. Bij aankomst was helaas het huisje vies, receptie heeft dit opgelost. We hadden een vip huisje, qua faciliteiten top maar het interieur laat de wensen over, happen uit de bank, vieze bekleding van stoel en andere bank. Matrassen zijn doorgezakt, geen hor waardoor je niet kan luchten ivm muggen en vliegen.

Grasmaaier die gewoon je terrein op komt rijden zonder aankondiging (privacybeleid?) Terras meubilar valt zowat uit elkaar, hebben we zelf met schroeven gerepareerd.

Zwembad is echt te klein voor het aantal bezoekers, we konden ons kont niet keren dan had je een hand in je nek of opblaasbal tegen je hoofd. Animatie doet leuke dingen voor kinderen!

Top vakantie gehad maar we hebben dit niet als vip ervaren.

Beste fam. Hetem,

Bedankt voor jullie feedback. Ik begrijp dat jullie een bungalow hebben gehad waar nog geen nieuw interieur instaat. Het klopt inderdaad dat we bezig zijn aan een herinrichtingstraject, waarbij we de inrichting van zit- en/of eethoek vernieuwen.

Los daarvan moet de kwaliteit wel goed zijn, ik begrijp uit jullie woorden dat dit niet zo was.

Onze excuses hiervoor. Ik ga er even vanuit dat u naar aanleiding van onze enquete al een terugkoppeling heeft gehad via de afdeling marketing. Als dit niet zo is, stuur dan aub even een e-mail naar [email protected] voor nader contact.

Goed met een vleugje

Jeannine Timmermans
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig goed park met veel mogelijkheden .

Prachtige luxe huizen . Helaas was de onze erg vies de was vd vorige lag er nog en ons bestelde lakensets waren er pas na 2 x bellen.

Schoonmaak zou nog opgelost worden echter niets meer vernomen.

Mijn vraag dus waar betaald iedereen de fikse schoonmaakkosten voor?! Na klagen niets mee gedaan.

Echt vies vies vies. Huizen zijn wel goed uitgerust met van alles aanwezig (klopte hier ook niet)

Slechte bedden en hoofdkussens .

Mooie tuin , veel speel plaatsen, zwembad en grote speel hallen echt leuk voor kinderen.

Wifi werkt goed. Wel iedere x opnieuw inloggen. De spar supermarkt heeft alles wat je nodig hebt. Klachten worden als je belt goed aangenomen maar verder weinig meegedaan.

Erg jammer.

Het excuus was de drukte maar in vakantietijd is dat zo en je weet toch tevoor wat en hoeveel er geboekt is! Zorg dan voor voldoende personeel voor schoonmaak!

Beste Jeannine,

Dankjewel voor je feedback. Inderdaad is het zo dat wij gemerkt hebben dat er in de afgelopen zomervakantie bij CSU onvoldoende aandacht en focus lag op de schoonmaak bij de Leistert. Hierover zijn ondertussen de nodige gesprekken en actiepunten aan gewijd. Maar goed, ik begrijp helemaal dat je (als je als gast hiermee wordt geconfronteerd) geen boodschap hieraan hebt. Het moet gewoon geregeld zijn.

Nu, achteraf kunnen we hier natuurlijk niet veel meer aan/mee doen, maar ik hoop dat je erop vertrouwd dat dit absoluut onze aandacht heeft (en ondertussen ook die van CSU)

TOP park

Groeneveld
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Groot opgezet park, deels accomodaties en deels camping.

Leuk animatieprogramma, veel speelmogelijkheden voor de kids op het park

Beste fam. Groeneveld,

Dankjewel voor jullie mooie beoordeling. Heel fijn dat jullie het zo goed hebben gehad.