Zoover

8,7

Fantastische Plek!

Vera
25-9-2014

Wij zijn net terug vanuit Cazals, Hameux de Pomette. We hebben twee heerlijke weken gehad! Het park is nieuw, ons huisje was twee jaar oud. Dit was te zien aan alles. De inrichting was nieuw en zag er nog erg mooi uit. Het huisje was schoon en netjes. Het park is nog wel in 'aanleg' (planten moeten nog groeien en het ziet er 'nieuw' en strak uit)

Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt door een van de eigenaren.

Er is veel informatie te verkrijgen bij de receptie en de eigenaren zijn vriendelijk en willen je graag helpen.

Het terras voor het huisje is erg ruim, hier hebben wij voornamelijk vertoefd omdat het weer zo mooi was (30C twee weken).

Maar binnen is het ook prima te doen, genoeg ruimte! Echter niet voor 6 personen. Het is echt een 4 persoons huisje. Met 6 personen zou ik hier nooit boeken, dit is echt veel te klein.

genoten!

familie van Ast
5-8-2014

Het weer helpt natuurlijk erg mee, al hadden wij ook wat regendagen. En ook de mensen die er op vakantie zijn dragen bij aan de vakantie vreugde, wij hadden het erg getroffen met de familie naast ons met kinderen in dezelfde leeftijd die goed met elkaar klikten. Maar de camping zelf was ook super. Schoon, netjes, huisjes bijna nog als nieuw ondanks al 4 zomers in gebruik.

Enige nadeel was de ruimte van de slaapkamers. Met 3 bedden in de stapelbed kamer kun je verder niks, staat vol.

Douche was heerlijk. Keuken ruim met alles aanwezig. Iedere ochtend vers brood om 8 uur op je tafel gelegd. Mocht je het vergeten te bestellen, guillome belt tot laat nog om het te regelen. Erg vriendelijk.

Op zondag een pizza wagen. Mochten binnen zitten, kwamen zelfs kannen water en glazen brengen, verrassing.Guillome houd van bbq, steekt hem regelmatig aan bij de receptie, kan iedereen zijn eigen vlees bakken en gezellig aan lange tafels zitten om te eten.

zwembad schoon, helaas geen klein peuterbadje.

Heerlijk rustige omgeving.

Bert en Jacqueline
22-10-2013

Mooie chalets met een prachtig uitzicht, een ruim overdekt terras en een uitgebreide keuken ken met een ruime koelkast en diepvries en afwasmachine. De omgeving is zeer geschikt om mooie wandelingen te maken. In Cazals is een nieuwe middelgrote supermarkt waar je een uitgebreid assortiment groenten en vers vlees kunt vinden, tevens vindt je 2 bakkers, één luxe en 1 heerlijke locale en een slager in Cazals. Als je van koken houdt kun je hier uitstekend genieten van de locale producten en wijnen.

Fantastische plek, goede service, mooie huisjes

Robert
29-9-2013

Dit kleinschalige park ligt op een prachtige lokatie. Het uitzicht vanuit veel van de huisjes is fantastisch. De huisjes zijn nog vrij nieuw en zien er goed uit. De inventaris is compleet en van goede kwaliteit. Keuken met vaatwasser en grote koel-/vriescombinatie. Prachtig groot overdekt terras.

Toch een paar kanttekeningen: tv heeft alleen Franstalige zenders (30 euro huur per week), wifi-punt heeft lang niet altijd goed bereik (zou trouwens fijn zijn als er op het hele park wifi aanwezig zou zijn) en de bedden zijn erg klein (tweepersoons bed meet 140x190 cm en de andere bedden zijn 70x190 cm, de slaapbank in de woonkamer is bruikbaar, maar bezetting door 7 personen is niet aan te raden!).

De beheerder (Guillaume) is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Er is buiten het hoogseizoen niks te doen op het park, maar gezien de geringe bezetting en de "grijze golf" is dit geen probleem.

Mooi, ruim opgezet park

Rianne
7-8-2012

Ook wij hebben hier een fantastische tijd gehad.

De matrassen waren wel erg hard, maar dat kwam waarschijnlijk omdat er nog nauwelijks op gelegen was.

Bij de receptie voor is een klein grasveldje waar je een balletje kunt trappen of kunt badmintonnen. Niet een echt groot voetbalveldje.

Denis, de beheerder, spreekt aardig goed Engels en is ontzettend aardig en behulpzaam.

Wifi bij de receptie werkte uitstekend.

Mooi, kleinschalig park

Ri72
7-8-2012

Ook wij hebben hier een fantastische tijd gehad.

Wifi bij de receptie werkte uitstekend.

Prachtige chalets in een heerlijk rustige omgeving

Bjorn Meskers
21-7-2012

Het park is nog in nieuwstaat evenals de chalets. De chalets zijn verrassend lux ingericht en zijn voorzien van magnetron en vaatwasser. De ligging en het uitzicht van de meeste huisjes is prachtig. De beheerder (Denis) van het park is zeer behulpzaam en doet er echt alles aan om aan al je wensen te voldoen. Het zwembad is buiten maar wel verwarmd, wat wel echt een pluspunt is. Verder is het park prima voor jonge kinderen, je moet alleen geen volledige animatie verwachten zoals op bijv. Mallorca. Zwembad, Tafevoetbal, Tafeltennis, Badmintonveld, Voetbalveld en Speeltuin zijn allen aanwezig en de kinderen vinden elkaar heel snel. .

Heerlijke doe-vakantie

abstate
13-5-2012

De huisjes zijn in 2011 geplaatst en stan ruim uit elkaar. Alle huisjes hebben een eigen parkeerplaats en bij de ingang is een centrale parkeerplaats. Ook beschikt ieder huisje over een grote veranda. huisjes zijn leuk ingericht met tv, vaatwasser, apart toilet en slaapbank. Twee slaapkamers en een badmaker.

Een nadeel is dat de boiler te klein is om lang te douche. Het warme water was in ons vakantiehuis, na 10 minuten op. En dat is wel vervelend als de kids achter elkaar willen douche. Het park heeft een leuk zwembad en zal binnenkort ook overdekt zijn voor de mindere dagen. De eigenaar is erg behulpzaam en ten goede trouw. Hij was een cursus aan het volgen om de engelse taal onder de knie te krijgen. Verder was er op werkdagen en klein team om het vakantiepark steeds mooier te maken.

Mooi opgezet park.

Marc
23-7-2011

We zijn er twee weken geweest het park is 1 juli 2011 geopend. De planten moeten nog wat groeien maar het is een zeer net en leuk park, met zeer modern ingerichte huisjes (vaatwasser, tv (sommige huisjes), ijskast en diepvries).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011