Zoover

Hotel Blue Lagoon Village

8,8

Bennie Kuper
17-9-2019

Fantastisch resort. Alles klopt hier; prachtig gelegen, mooie zwembaden, perfect eten, vriendelijk en behulpzaam personeel tot bediening aan de kamer toe ( swimmup room). Veel goede allinclusives gedaan maar deze is wel echt een van de beste. Wel wat " afgelegen" maar goed oplosbaar met autohuur ( op 't park aanwezig) en bus of taxi. Wij geven dit resort een 10.

Gereisd Met partner in september 2019

Mooi en schoon resort. Redelijk eten, niet top

Stefan
3-9-2019

Blue Lagoon is een mooi en groot resort. Erg vriendelijk personeel met goede bediening. Wat is het park ontzettend schoon! De hele dag zijn ze bezig met schoonmaken. Ook de animatie 's avonds is van zeer hoge kwaliteit! Wel tot 22.30 harde muziek. Ook de kids club overdag voor verschillende leeftijden is goed.

De kwaliteit van het eten vonden wij redelijk, maar niet top. Ook de drankjes vielen tegen (post mix, veel ijs en weinig gezelligheid aan de bar). Dit was overigens onze 1e all in vakantie, dus wij hebben geen vergelijkingsmateriaal.

De zwembaden zijn groot en lekker. De een rustiger dan de ander. Van de glijbanen hadden wij meer verwacht. Er liggen maar weinig mensen op het strand. Ik denk omdat het zand erg donker is (geeft veel warmte af) en je kan niet de zee in lopen ivm gladde en grote stenen. Wij gaan volgende x weer naar Portugal of Italië.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Jolanda
3-9-2019

Het is een fantastisch verblijf .. geweldig.. alles klopt aan deze village!heel goed buffet Superlekkere restaurantjes zowel italiaans grieks sushi chinees visrestaurant en zelf barbecuen.

Niets is teveel. Supervriendelijk personeel. Heeeel schoon en je hoeft niet ver te lopen want ze brengen je met een golfkarretje weg. Savonds supermooi om te zitten. Waar je ook gaat zitten of eten overal is het een prachtig uitzicht! Echt heel goed over nagedacht. Zeker voor ons een dikke 10 . Wij zaten in een swimm up kamer . Helemaal geweldig👍👍👍

Gereisd Met partner in juli 2019

Derde keer

Renate
1-9-2019

Voor de derde keer hier en weer genieten

Het is een prachtig park en de schoonmaak, het eten, het personeel allemaal prima

Wat ons wel opvalt is dat helaas het handdoeken leggen niet zo goed gehandhaafd wordt als afgelopen twee jaar en dat de muziek bij de bar vroeger stopt dan andere jaren.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk, relaxen !!!!

Miranda Lafeber-Bazendijk
9-8-2019

Heerlijk hotel, personeel super vriendelijk, redelijk groot maar met de karretjes rijden ze je overal heen. Eten restaurants was heerlijk, alleen jammer dat de heren in lange broek moeten, en nette korte broek moet wat ons betreft ook kunnen. Je kon de drukte opzoeken maar ook genoeg lekkere plekjes om neer te ploffen. Tip neem knijpers mee want toen wij er waren was er lekker veel wind. Nadeel, geen klein rekje buiten om te spullen te drogen.

Idd rondom hotel weinig te doen. Wij hebben een auto gehuurd. Zia is echt een super mooi plaatsje waar je in de avond een keer heen moet.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top!!

Jill
25-7-2019

We hadden Blue Lagoon Resort geboekt. Maar zijn worden overgeplaatst naar dit hotel omdat het Resort heel erg tegenviel. Hier hebben we echt een top vakantie gehad. Mooie ruime kamers. Heel schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. Badhandoekenservice is ook top geregeld. Vriendelijk personeel en een geweldig animatie team. In de avond altijd wat te beleven. Van mini disco tot live muziek. Eten was meer dan prima en genoeg keuze voor iedereen. Als ik één nadeel moet opnoemen is dat er rondom niet veel te doen is. Je zit dan wel weer heel dicht bij de airport. Paradise beach is zeker de moeite waard! Hele relaxte sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Top resort

Benny
19-7-2019

Blue Lagoon Village ligt bij Kefalos. Het omliggende terrein is heuvelachtig en hierdoor zijn er wat bergjes of trappen te trotseren in het resort, afhankelijk van de ligging van het huisje. Echter, je kan de receptie bellen en dan word je opgepikt door een golfkarretje en naar de plaats van bestemming gereden, de wachttijd is minimaal. Wij hadden een swim up huisje. Dit was echt genieten. Waterplezier in de achtertuin in alle rust. De zwembaden zijn goed onderhouden. Tevens zijn er 3 grote zwembaden op het resort, met genoeg ligbedjes dus reserveren hoeft niet. Ook is er een klein waterpark met glijbanen(gratis). Er zijn genoeg restaurants en de kwaliteit is goed. Tip: reserveer op de eerste dag alvast voor de a la carte restaurants. De kamer was ruim, goed onderhouden en zeer schoon. Enige minpunt is dat er rondom het park geen boulevard of winkeltjes zijn dus een auto huren of met de bus is noodzakelijk als je ergens naartoe wilt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Angelique
9-7-2019

Top resort, erg vriendelijk en wij komen zeker weer terug. Alle faciliteiten zijn aanwezig, de kamers zijn ruim en schoon. Ook zeker kindvriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Aanrader

Cynthia
26-6-2019

Een mooie accomodatie in een rustige omgeving. Kamers en eten waren meer dan prima!

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer.

Daniël Kortland
23-5-2019

Het ligt zeer afgelegen en het strand is erg smerig.

Gereisd Met partner in mei 2019
The Hotel Management, Sales Executive, 29-5-2019

Dear Mr. Daniël,

Thank you for choosing Blue Lagoon Village for your holidays and for taking the time to post your experience.

We are sorry to read that the location of the resort was not ideal for you, but please note that on our website we clearly mention the location of the hotel and the distances to the center or neighbor villages.

Please be advised that the beach is cleaned on a daily basis, but due to strong winds, for example seagrass comes out from the sea, which is difficult to remove.

Once again we thank you for your comments and we hope to welcome you back in one of our hotels.

Yours Sincerely,