Zoover
Aparthotel Eva Beach

Aparthotel Eva Beach

Aparthotel
6,8

Prachtige locatie. Aan het strand vlakbij centrum

Corrie Ras
20-4-2019

Dat er geen lift is in het appartementengebouw

Gereisd Met vrienden in september 2018

gewoon geweldig

leny
4-10-2018

hotel eva beach ligt net buiten het kleine centrum ( dus rustig en toch dicht bij de restaurants ) je hebt een grieks ontbijt , met diverse broodjes, gekookt ei , tomaat komkommer en fruit, Griekse yoghurt muesli koffie thee en water. Personeel en eigenaresse ontzettend vriendelijk , je kunt binnen en buiten eten en zelfs kort bij het strand , kamers zijn eenvoudig maar worden dagelijks schoongemaakt , 3 x per week beddengoed verschoond en ook de badhanddoeken worden 3 x per week verschoond . Wij zijn meer dan tevreden met Hotel EVA beach en kunnen het hotel aanbevelen . ff vermelden dat er maar 8 kamers met zeezicht zijn dus die zijn dan ook heel snel weg

Gereisd Met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Tewn
18-9-2018

Net appt. Vriendelijk personeel ligt zeer centraal strand/winkels en boulevard

Ligt aan een smal maar gezellig strand.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer

R Priester
3-8-2018

Ligging is een voordeel hotelkamers slecht zeer klein kan je koffers niet kwijt het hele hotel is zeer gehorig en onvriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juli 2018

Eva Beach Nidri Lefkas

JD
1-10-2017

Eva Beach ligt zeer gunstig aan het strand van Nidri met een fenomenaal uitzicht. Het ligt in een zijstraatje van de hoofdstraat, daar vind je leuke winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. Iets verderop kom je op de boulevard waar je ook keuze hebt uit tal van restaurants en terrassen, wij vonden voor het avondeten The Barrel echt een aanrader.

Bij aankomst in het hotel wordt er schreeuwend, tegelijk hoorbaar voor iedereen die aankomt,bekend gemaakt hoe laat je kunt ontbijten, dat de kluis op de kamer 10 euro per week kost, de airco 5 euro per dag en de strandstoelen per 2 + parasol 5 euro per dag (dat blijf ik raar vinden dat je voor dit soort dingen extra moet betalen). We kregen vervolgens een studio in het 2e bijgebouw, de touroperator-Tower genoemd, hier werden alle Nederlanders geplaatst. Kamers zijn prima, zelfde als de hotelkamers met een klein keukenblokje, en grote koelkast. De badkamer is dramatisch, de WC is tegen de douchebak geplaatst, dus erg fijn zit je daar niet, het douchegordijn is zowel in de lengte als breedte te kort, dus elke keer na het douchen de hele badkamer blank, een trekker kennen ze niet als je daar om vraagt, dan krijg je een zwabber met wringer, dat hielp iets, maar nog steeds alles kletsnat. Schoonmaak was verder prima, elke dag, om de 2 dagen schoon beddegoed, handdoeken elke dag schoon, vloer van het hele complex wordt gedaan met dezelfde zwabber...brrr. Neem Deet mee, want er is een hordeur, maar de muggen prikken je lek 's avonds. Het ontbijtbuffet is prima, heerlijk vers brood van eigen bakkerij, bruin, wit, bolletjes, zoete en hartige minibroodjes, yoghurt, kaas, ham, jam, honing, tomaten, komkommer en wat fruit, koffie, thee en water/poedersap. Met je dienblad dan lekker plaats nemen aan 1 van de tafeltjes in de tuin of bij het strand.Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, als ze zin hebben, anders niet, maar goed, je moet je vakantie zelf maken, en dat hebben we zeker gedaan. Lefkas is prachtig, Nidri rommelig maar gezellig. Naar Eva Beach zou ik voor de ligging zeker terug gaan, maar aangezien er meer mooie Griekse eilanden zijn gaat dat niet gebeuren.

Gereisd Met partner in september 2017

Gezellig hotel

Gezellig hotel
6-8-2017

Gezellig en net hotel direct aan een kiezel strandje en op enkele loopminuten afstand van de boulevard.

Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op de zee met een balkon.

Ontbijt zoals gemiddeld in Griekenland, eenvoudig maar goed genoeg. Ik persoonlijk miste wel feta kaas bij het ontbijt.

Heerlijk om af en toe een ligbedje onder de parasol te nemen en een lekkere duik in het water te nemen.

Kamer was schoon en verzorgd en alle deuren en ramen waren voorzien van horren, dus geen mug gezien.

Aardige mensen.

Gereisd Met partner in juli 2017

perfect

Sita
20-7-2017

piepkleinkeukenblok.....maar niet echt belangrijk omdat je toch altijd uit eten gaat.had wel graag een koffiemachine gehad

Maar wel schoon en genoeg kastruimte erg belangrijk

Gereisd Met partner in juni 2017

Prettig hotel

Leny
20-7-2017

fijn hotel met een goede ligging om naar de gezellige boulevard te gaan, goed ontbijt voor Griekse begrippen , diverse broodjes en al wat je verder thuis over het algemeen ook eet, schone kamers om de 3 dagen schoon bedlinnen en handdoeken en verder wordt de kamer ook goed schoon gehouden , heel vriendelijke personeel (allemaal dames) kortom een fijne plek om naar toe te gaan, kan geen minpunt voor mij ontdekken ,wel rekening houden met betaling van airco (5 euro per dag)

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooie plek, rustig gelegen

Amy
25-6-2016

Super mooi uitzicht.

Kamers worden iedere dag netjes schoon gemaakt.

Op het strandje lig je wel hutje mutje op elkaar.

Leuk stadje en veel restaurantjes bij de haven.

Ontbijt is prima.

Tip. Auto huren en bootje huren.

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijke plek!

Mary
17-8-2015

Eva beach ligt op een toplocatie. Direct aan zee met een prachtig uitzicht. De mensen die hier werken zijn enorm vriendelijk, vooral de meisjes aan de bar. Wij hadden appartement in het bijgebouw. Ook een prima plek, een ruim balkon om 's morgens te ontbijten en elke dag fijn schoongemaakt. Zoals zoveel Griekse appartementen hadden we ook hier maar weinig keukengerei maar dat is geen probleem als je alleen maar wilt ontbijten op je kamer. Aan het begin van het straatje vind je een bakkertje met heel veel keus aan brood en andere lekkernijen. Het appartement ligt heerlijk rustig maar als je op zoek bent naar iets meer drukte dan hoef je alleen maar de straat uit te lopen.