Zoover
Hotel Azimut Berlin Kurfuerstendamm

Hotel Azimut Berlin Kurfuerstendamm

7,9

Goed hotel voor herhaling vatbaar.

M. S
27-8-2018

Hotel makkelijk te bereiken vanaf vliegveld met de bus.Vriendelijk personeel,goede bedden fijne douche.Wel wat warm op de kamer dus raam iets open gezet.Ontbijt niet echt uitgebreid maar voldoende.Alle bezienswaardigheden prima met openbaar vervoer of te voet te doen.

Het hotel heeft een wat ouderwetse inrichting vonden wij wel wat hebben maar dat is een kwestie van smaak.

Gereisd Met vrienden in december 2016

Goed hotel op een toplocatie.

Bert Gilbert
4-4-2018

Wij hebben oud en nieuw gevierd in Berlijn. De bedoeling was om het te vieren op de Partymeile bij de Brandenburger Tor, maar daar was geen doorkomen aan. Veel en veel te druk. Toen besloten om het bij ons hotel te vieren. Azimut ligt op de hoek van de Joachimstaler Strasse en de Kurfürstendamm, om de hoek bij de Gedächtniskirche en het Europcenter. Daar werd 's avonds vanaf 18.00 uur, iedere twee uur een vuurwerkshow gegeven. Tussendoor liepen we over de kerstmarkt rond de kerk, hapje hier, drankje daar en rond 23.00 uur zijn we de Irish Pub ingedoken. Uiteraard was er live muziek en met alle gasten telden we af richting het nieuwe jaar. Daarna de straat op om met elkaar en alle andere Berlijners te proosten en naar het grote vuurwerk te kijken, vermengd met het vuurwerk van de Berlijners zelf. Reuze gezellig, ontspannen sfeer en daarna terug naar ons hotel om de hoek. De andere ochtend een heerlijk ontbijt.

Gereisd Met partner in januari 2018

Balie personeel onvriendelijk en niet behulpzaam .

Marja
24-6-2017

sommige kamers niet schoon en zeer slechte matrassen en er zijn -zeggen zij - geen andere matrassen Na 2 dagen werd er gezegd doe maar een dekbed onder het matras .

Gereisd Met partner in mei 2017

uitstekend hotel

SANDRA
9-6-2017

ligging hotel is uitstekend om stad Berlijn te ontdekken.

Verzorging en service van het hotel is prima

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Lili
1-5-2017

Wij hadden erg slechte matrassen. Door gezakt en veren staken door.

Ontbijt was traditioneel.

Schoon en iedere dag schone handdoeken en opgemaakt bed.

Lokale perfect.

Personeel receptie arrogant.

Echt een hotel om te gebruiken om alleen te slapen

Gereisd Met partner in april 2017

Perfecte ligging!

Alexandra
1-1-2017

Hotel ligt op een perfecte locatie! Prima service, zeer goed en uitgebreid ontbijt. Schone kamers. De verouderde kamers krijgen vanaf vandaag 1-1-2017 een opknapbeurt.

Gereisd Met vrienden in december 2016

Perfecte locatie voor een stedentrip Berlijn

Sander_Angeline
11-7-2016

Pluspunten:

- Schone kamer en ruime douche

- Gevarieerd Ontbijt

- Goede bedden

- Behulpzaam en vriendelijk personeel

Minpunten:

- Geen airco of ventilator

Gereisd Met partner in juli 2016
Ramona, Front Office Manager, 30-7-2016

Bedankt voor uw aandacht!

Wij hopen dat u een geweldige tijd in Berlijn had.

Netjes hotel op perfecte locatie

Charlotte
29-2-2016

Het is een prima, netjes hotel op een super locatie!

Toen wij wilde inchecken kregen wij te horen dat vanwege een fout onze geboekte kamer vergeven was en wij nu een grotere ' suite ' zouden krijgen. De kamer die we kregen was absoluut niet suite waardig, maar wel erg schoon en groter dan een standaard kamer. We hebben er prima geslapen en de kamer werd ook netjes schoongemaakt. Over de locatie kan ik alleen maar positief zijn; midden in het centrum van berlijn. Helemaal perfect.

Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Perfecte ligging, goed hotel, lekker ontbijt!

Sannevg
8-2-2016

Hotel ligt echt perfect midden in het centrum. Alle grote winkelketens zitten om je heen en de metro op 50 meter lopen. De bus vanaf tegel stopt voor de deur.

Het hotel zelf is goed bevallen. We hadden een superior kamer voor 10 euro extra, dit is zeker aan te raden. Grote kamer, luxe badkamer. Alleen de bedden zijn drama..

Ontbijt was uitgebreid genoeg, verwacht natuurlijk geen vd valk ontbijt!

Perfecte locatie

anne
21-12-2015

Ideaal gelegen met nette kamers en een mooie uitstraling. De matrassen waren erg hard (je kon ook de springveren voelen) en de kussens waren slap. De kamers zijn schoon en ruim met een fijne badkamer. Het ontbijt was flut met fruit uit blik, kleffe croissantjes en erg druk, te veel mensen in een kleine ruimte.

Gereisd Met partner in december 2015