Zoover

9,8

Wederom fantastisch !

Jos van der Aa
29-4-2019

Voor de 2e keer een weekje Mitsis gedaan. Was weer fantastisch! Geweldig vriendelijk personeel, eten wederom zeer uitgebreid en goed, prima kamer en service. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2019

Prachtig hotel - met top service

Frédéric Tanésy
28-4-2019

Zeer mooi hotel - service is buitengewoon - eten is goed - restaurants waar je à la carte kunt eten is een klucht - reservering moet een dag op voorhand en daar zou je dus heel vroeg voor moeten opstaan (ni tijdens mijne congé) - is vgs mij een vd mooiste hotels maar je moet een wagen huren wat je sowieso nodig hebt om iets te gaan bezoeken - zwembaden zijn niet verwarmd dus april mei is vgs geen goede periode indien je wenst te zwemmen - zee is vlakbij maar hier kan je amper in zwemmen wegens teveel stenen en rotsen - maar hotel is qua service echt buitengewoon (op reis in april met 2 kinderen van 13 en 11 jaar (kamer zeer ruim)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Perfect

Bryon Christophe
25-4-2019

Hotel Mitsis Laguna is een top hotel , zeker zijn 5 sterren waard. Personeel zeer vriendelijk en de restaurants a la carte zijn TOP TOP. We gaan zeker terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in april 2019

Goed maar iets te veel drukte met kinderen

Johan H.
21-4-2019

Vriendelijk personeel

Bij minder goed weer zeer druk en overvol restaurant

Themarestaurants zeer goed

Muziek aan zwembad te luid

Goede bediening aan alle bars

Super geweldig

M.
23-3-2019

Geweldig resort met 24 uur mogelijkheid om wat te eten alles even lekker. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligbedjes goed hoog lekker stevig en voldoende plek, er komt ook geregeld iemand langs om je van drinken te voorzien. Kamers ruim netjes, ons balkon was iets aan de kleine kant

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Sprookjesachtig!

A. Timmermans-Jongen
26-10-2018

Zo mooi als het hotel en de tuinen en zwembaden op de foto's is, zo mooi is het ook echt. Sprookjesachtig! Super schone, ruime kamers met balkon met ruime badkamer en apart gedeelte met wasbakken en spiegel. Het eten in het buffet is heel uitgebreid en lekker, met vriendelijk personeel. In de thema restaurants is het ook heerlijk eten. Het strand is niet zo groot maar wel met mooi uitzicht. Het hotel ligt een beetje afgelegen maar daarvoor was onze oplossing een te auto te huren. Die hebben we vanuit Nederland geregeld en konden we bij het hotel zelf ophalen en na een week ook weer laten staan. Wat een service. Op een kwartier tot een uur afstand van het hotel is zo veel in de omgeving te zien dat je dagen te kort komt. Melaatsen eiland, veel kloven om door te wandelen, leuke stadjes, opgravingen.

Ben je 1 x in Mitsis Laguna geweest dan wil je nog eens terug gaan! In de mei vakantie via Duitse touroperator heel betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017
Sakis Nikiforos, Assistant manager, 10-1-2019

Dear A. Timmermans-Jongen.

It is with our great pleasure to see that you enjoyed your stay in our Mitsis Laguna resort & spa. We thank you for reviewing us and for your rating. Sharing your experience with others, is very nice and fair as you give correct useful information that you also would like to have before reserving your holiday.

A big thank you for entrusting your holidays to us and we look forward in welcoming you in our hotel in future again.

With kind regards

Zeker voor herhaling vatbaar, top accommodatie!

Judith
29-9-2018

Prima accommodatie waar men alles doet om het je naar de zin te maken.

Ligging is wel wat afgelegen/ saai. Strand is kort, maar wel heerlijk en met bediening! Kamer was ruim en prima dagelijkse schoonmaak. Elke avond kwam er iemand informeren of je nog iets nodig had.

Airco/ kluisje/ Wifi en minibar zelfs inclusief.

Eten wel vaak hetzelfde, maar absoluut voldoende keuze. Vooral het ontbijt was echt top!

Zwembaden zijn zout water, dus dat is even wennen.

Het sofabed voor een 3e persoon op een 2-persoonskamer was het enige echte minpunt, dat is smal en hard.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
C.P.M., Assistant manager, 4-10-2018

Dear Judith,

Thank you for rating our Mitsis Laguna Resort and Spa and for taking the time to give us a feedback about your recent stay with us.

As for the sofa bed,we will take your comments into consideration.

It would be our pleasure to welcome you again in near future.

Kind regards,

C.P.M.

Heerlijk hotel

Astrid
25-9-2018

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel! Eten in de a la Carte restaurants is heerlijk, in het hoofdrestaurant een stuk minder.

Strand is mooi maar in de zee veel rotsen dus je kan er niet makkelijk inlopen. Heerlijke bedjes met dikke kussens.

De service is top en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
C.P.M., Assistant manager, 26-9-2018

Dear Astrid,

We are so happy that you enjoyed our services and it will be our pleasure to welcome you again at our Mitsis Laguna Resort and Spa.

Kind regards,

C.P.M.

Nooit meer

Tamara
18-9-2018

Met de auto aangekomen bij het resort troffen wij een meneer die ons direct wegstuurde van het terrein. Het is kennelijk niet gebruikelijk dat je de koffers én rolstoel mag uitladen bij de hoofdingang.

Aangenaam verrast over de netheid en uitstraling van lobby. Onaangenaam verrast werden we dan ook bij de eerste keer openen van onze kamer. Heel veel is stuk of dusdanig verouderd dat het bijna stuk is. En als het niet stuk, of bijna stuk is, dan is het vies.

Het genoegen mogen hebben om iedere ochtend bij het ontbijt te mogen aanschuiven, maar wel na iedere keer een strijd te hebben moeten leveren met het personeel. Je mag zelf geen tafel uitzoeken, dat doet het personeel voor je.

De manier waarop dit resort zich de afgelopen 16 dagen gepresenteerd heeft is beschamend te noemen en zeker geen 3200 euro waard. Achteraf gezien was het eigenlijk al meteen duidelijk bij aankomst van het hotel en de manier waarop we weggestuurd werden. Bah.

Gereisd Met partner in september 2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, eten oke.

Margriet Maas-Herstel
20-8-2018

Een 5* sterren die zijn sterren echt waard is. Een groot compliment voor het personeel!! Nog nooit eerder zulk vriendelijk personeel meegemaakt in een all inclusive hotel. Een mooi opgezet hotel, prachtige bouwstijl. Het eten is goed, maar wij hebben wel eens beter gegeten en gevarieerder. Het eten in een a la carte restaurant (Italiaans) is ons minder goed bevallen. Allereerst moet je een dag vantevoren reserveren en lijkt t net alsof je bij de dokter moet komen 😩. Vervolgens kun je kiezen uit een aantal voor en hoofdgerechten. Het voorgerecht (carpaccio) leek nergens op en op het hoofdgerecht hebben wij een uur moeten wachten (pizza). Uiteindelijk zijn wij opgestapt en hebben onze maaltijd voortgezet in het hoofdrestaurant.

Nog een ander minpuntje is dat je niet de zee in kunt vanwege stenen en rotsblokken.

Verder een top hotel met nogmaals ontzettend vriendelijk personeel die je echt in de watten leggen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Sakis Nikiforos Assistant manager 2, Assistant manager, 12-9-2018

Dear Margriet Maas-Herstel.

We thank you for selecting our Mitsis Laguna resort and spa for your holidays. We are happy to see that you enjoyed your stay and our friendly staff. Your comments are noted and under serious consideration.

We hope to see you in future again.

With kind regards