Zoover

8,2

Super vakantie

Marc Szkudlarski
15-7-2019

Zeer proper hotel, kamers, omgeving , eetzaal . Alles piekobello. Zeer lekker eten. Zeer veel keus. Zalig rusten aan het strand. Geen handdoeken leggen . Altijd plaats. Perfecte vakantie. Ben altijd naar de dom. Rep . gegaan maar dit is zeker zo goed.

Gereisd Met partner in mei 2019

Mooi resort maar veel lopen

Marus
7-7-2019

Mooi groot resort,eigenlijk minidorp met 2500 gasten in full bezetting. Voor oudere mensen of dieslecht ter been zijn de afstanden naar het strand de restaurants receptie te ver.Bij de zwembaden worden helaas wel door de toeristen handdoeken gelegd voor een ligstoel voor hun zelf dus als je later komt geen ligstoel ! In zee zwemmen kan nooit rode vlag altijd en zeer krachtige onderstroming en hoge golven, helaas ook geen toilet mogelijkheid op het strand of bar je moet altijd weer terug lopen naar het zwembad voor een drankje,water ,alcohol dit wordt in plastic bekers ingeschonken die soms erg vies zijn of oud door veelvuldig gebruik.Op het strand kan je onder kleine palmen liggen en is er schaduw.Meer een resort voor boeklezers en rustzoekers op het strand,geen vertier verder op het strand wandelen is hier eindeloos mogelijk in het mooie zand met de vele zandkrabbetjes die het rijk alleen hebben.

Gereisd Met partner in juni 2019

goed maar toch de laatste keer

KATHY VAN HAVER
6-7-2019

2e x -verschil van +- 10 jaar-bedoeling als rustvakantie.Zoals meerdere keren vermeld zeer dringend aan renovatie toe.oase van rust zeker in het "adults only" meerkost waard

receptie:heel vriendelijk gedienstig om te helpen bij de extra's die noodzakelijk waren naar oa eten toe om medische redenen (gemeld voor aanvang reis)

Kamers:proper dagelijks gekuist hele lieve kamermeisjes.Na bloedvlek lip (koortslip) lakens volledig verblijf niet ververst :-(

zwembad(adults only):heel proper water-zwembad +omgeving dringend aan herstel toe =>veel steentjes los niet zo veilig - noodzaak om heel vroeg wakker te zijn spel "handdoekje leg" start om 04.00 !!! zwembadbar heel vriendelijke dame Benvenida altijd glimlach-Het overaanbod aan katten storend ondanks het verbod geven sommigen eten-ze komen op je handdoek liggen

restaurant:eten heel goed-overgrote gedeelte vriendelijke bediening maar sommigen hebben opvoeding nodig => respect voor iedereen

Fantastisch Hotel

Wanda
25-6-2019

8 dagen in dit fantastisch Hotel geweest. Mensen erg vriendelijk en maken de mensen echt naar hun zin. Voor ieder wat wils. Eten erg goed en elke dag wat anders. Als mensen over dit Hotel wat te klagen hebben. Kunnen ze beter naar het Hilton gaan

S Van Oers
16-4-2019

Prachtig resort! Zee mag nooit in gezwommen worden maar zwembad meer dan prachtig. Eten heerlijk service goed. Wachttijd douane bij aankomst echter gruwelijk 1,75 uur gewacht met nog hele lange rij achter ons. Wij hebben taxi a 30 euro genomen omdat op nog 5 mensen wachten echt niet meer ok was. Verder 0 klachten. Supervakantie. Wel 2x receptie moeten bellen omdat we geen water hadden gekregen terwijl meteen eerste dag 5 euro getipt...wel snel hersteld met excuus

nooit meer.

Karel Oosterom
10-4-2019

Het is een groot en modern hotel in the middle of no where.

het kostte bijna 4000 euro voor 2 weken en dan verwacht je wat luxe en verwennerij, maar iedere ochtend als we tussen 09.15 en 09.30 bij het zwembad kwamen dan waren alle zonbedden al bezet door handdoeken en sommige daarvan waren de avond ervoor al neergelegd terwijl de eigenaren soms pas om 15.00 uur kwamen. Hier konden we niet tegen doen en het hotelpersoneel trad er ook niet tegen op.

Gereisd Met partner in april 2019

voorlopig de laatste maal.

Andre
6-4-2019

Voor de 5 maal, eten, service en animatie nog altijd top. Kamer zijn aan renovatie toe na 10 jaar. goede vakantie gehad.

Gereisd Met partner in maart 2019

Wij komen zeker terug!

H
5-4-2019

Net terug van een weekje Touareg. Wat een paradijs op aarde is dit!

Het personeel is zo vriendelijk en lief! Toon respect en je word op handen gedragen door iedereen. Jong/oud.. Voor iedereen zijn ze even lief! De zee is wild, maar dat wisten we van te voren! De kamers zijn prachtig Afrikaans. We waren een beetje bang voor de koude wind, maar deze zorgde juist voor een fijne temperatuur! Het zwembad water voelt koud, maar na 5 seconden is het heerlijk. Het eten is veelal het zelfde maar genoeg keuze! Excursies zal ik lokaal boeken (zie tips). Goedkoper, je ziet veel meer en het geld blijft in het land! Echt een aanrader!

Wij kunnen niet wachten om terug te gaan naar dit prachtige paradijs!

Paradijs op aarde

GM
5-4-2019

Zeer goed en leuk hotel! Als je over het resort loopt is het net een paradijs, eten wat prima, veel keuze! Personeel is echt geweldig, zo zijn heel erg vriendelijk, werken keihard en ze doen alles voor je om je naar het zin te maken!

Ik was bang dat er teveel wind zou zijn, maar het was juist heerlijk, daardoor was de temperatuur erg aangenaam.

Het eiland is ook erg mooi, nog niet vol gebouwd met resorts dus puur natuur. Wij hebben onze excursies gedaan via lokaal bureau, ze werken met kleinschalige groepen, waardoor het erg persoonlijk is. Lokaal bureau zet zich in voor de lokale mensen, wat ik een erg prettig idee vind! Ik zou iedereen aanraden om via hun de excursies te boeken, veel leuker dan via touroperator.

Heerlijke vakantie!

Mitch
2-4-2019

Heerlijke vakantie! Super mooi resort. Zeer goed verzorgd. De kamers zijn prima. Eten is zeer goed en veel keuze. Mooi zwembad en heel schoon incl een bar in het zwembad. Genoeg ligbedden en een mooi strand.

Leuk entertainmentteam, zowel overdag als in de avonduren. Conclusie: top vakantie!

Gereisd Met partner in maart 2019