Zoover

6,7

Voor ons, Nooit meer!

J-Family
3-6-2019

Gaan elk jaar naar Turkye maar dit hotel was echt een Flop. Totaal geen sfeer, animatie was heel zwak. Kinderen hebben zich zelden zo verveeld en voor het eerst dat ze ons vroegen wanneer we weer terug zouden gaan naar huis! Kermis was maar beperkt open en juist op de momenten dat we de kinderen na het eten even wilde spelen was de kermis gesloten en niets te doen.

Voor ons nooit meer Sherwood!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prima

Arslan
28-4-2019

Hotel is prima.. goed gelegen direct aan t strand ideaal voor kleine kinderen die dol zijn op scheppen.. eten was goed veel variatie.. alleen t zwembad was/is nog koud.. maar over het algemeen is het goed te doen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Beste Arslan,

We zijn altijd blij met dit soort complimenten! Leuk dat je zo veel geniet van je verblijf en tevreden bent met al onze diensten. We hopen dat je snel terug zult komen en natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om alles weer perfect te laten verlopen. Tot ziens!

Geweldig!

Natascha
12-3-2019

Wat een vriendelijk personeel! Ze willen alles voor je doen om het jou als gast naar je zin te maken.

Het eten is echt dikke prima! De smaak van het eten is goed en het is gevarieerd.

De WiFi is fantastisch! Echt overal goed bereik!

We hebben voor vertrek nog de recensies gelezen en waren wel een beetje bang voor wat we hier aan zouden treffen...

Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve recensies. En hoezo klaag je over dat het bier te koud is😂🤦‍♀️

We hebben een geweldig verblijf gehad ondanks dat nog niet alles open was maar dat wisten we van tevoren.

Het enige is dat idd de bedden hard zijn. Verder echt niks op of aan te merken! Dikke pluim voor Sherwood dreams hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Beste Natascha,

Super

Van wijk
4-1-2019

Snap niet wat de mensen lopen te zeiken.

Hebben jullie ochtends 5 soorten broodjes?

Of een buffet waar je u tegen zegt,dit zijn mensen die zelf niks hebben en niet kunnen koken.

Zo dat is eruit.

Het was fantastisch, eten volop,drinken wat je maar wilde,kortom super vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Beste Van wijk,

Prima, ruim hotel.

R. Oosterhof
24-11-2018

Heel fijn en ruim hotel. Prima kamer, lekker balkon. Goede douche in de badkamer. Wel waren de bedden vrij hard. Ze hadden nieuwe bedden. We hebben een dekbed extra gekregen om onder het laken te leggen. Dat hielp voor het inslapen. Verder niet echt.

Eten is prima, genoeg keuze. Entertainment viel ons wat tegen. Voor kinderen prima. Heerlijk zwembad. Direct aan het strand gelegen. Via oa een mooie brug over het zwembad ben je zo aan het strand. Waar meer dan genoeg strandbedden aanwezig zijn. Nij het hotel hoort een steiger i. Het water. Waardoor je op een bedje boven het water kunt liggen. Personeel wil alles voor je doen wat je maar vraagt. Het ligt wel wat ver van het centrum. Er gaat wel een lokale bus naar het centrum die vlakbij het hotel stopt.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Diane
28-10-2018

We hebben erg genoten in dit resort. We werden erg goed ontvangen, de bellboy bracht onze koffers naar onze kamer. De medewerkers doen hun uiterste best om het jou naar je zin te maken. Niet iedereen spreekt engels, maar dat was voor mij geen probleem, met gebaren kun je ook communiceren. Mijn dochter van 7 heeft het erg leuk gehad er zijn veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Voor de speelhal moet je wel betalen. Lunapark is gratis, maar wel gesloten als het regent. Het eten was gevarieerd en smaakte goed, ook keuze uit heerlijke toetjes. Enige nadeel binnen zwembad was erg koud en buitenbad ook, wellicht te maken met oktober maand. Het water bij het strand was een stuk warmer, het strand is op loopafstand. De kamers worden elke dag schoongemaakt, strandlakens gratis te verkrijgen.

Wij hebben een leuke vakantie gehad!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Beste Diane,

Liefdeloos hotel

Mandy
27-10-2018

Samengevat kan je zeggen dat het een liefdeloos hotel is. Daadwerkelijk alles straalt een gebrek aan liefde uit. Het eten wordt zonder gevoel bereid en geserveerd, kamers worden schoon gemaakt maar ook daarbij een gebrek aan zorg. De bedden worden weliswaar opgemaakt maar ook daar is alles mee gezegd. Het aninatieteam draait het dagelijkse programma maar het oogt allemaal uitgeblust en liefdeloos. Personeel spreekt geen Engels of Duits en dus word je als gast nagenoeg niet begrepen (lastig als je een extra bed nodig hebt en men is van mening dat de bank van 1.20 breed wel gebruikt kan worden als bed voor een kind van 1.50 lang). De a la carte restaurants zijn echt vreselijk. Het is gewoon echt niet lekker!!

Maar om ook wat positiefs te noemen ... het strand is heerlijk dichtbij en er zijn genoeg bedjes. Ook het zwembad is prima en bedjes genoeg. Glijbanen zijn ook erg leuk.

Wij zullen hier niet nog eens komen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Beste Mandy,

Als we naar de score kijken, kunnen we niet aan al uw verwachtingen voldoen. Om onszelf te verbeteren, zullen we al uw opmerkingen met ons management delen. We hopen dat je snel terug zult komen en natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om alles weer perfect te laten verlopen. Tot ziens!

met vriendelijke groeten

Nooit meer

Rick
25-10-2018

Verschrikkelijk slecht hotel veel achterstallig onderhoud. Bestrating in park stuk, hotelkamer die niet functioneer douche stuk enz. Zwembad tegels stuk. Geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Beste Rick

We willen U graag bedanken voor het delen van Uw persoonlijke ervaringen over Uw recentelijke verblijf in Sherwood Dreams Resort.

maar we vinden het erg jammer dat niet aan al Uw verwachtingen is voldaan.

We bedanken U voor Uw feedback en zullen alles delen met het management.

Met vriendelijke groet

Niet meer voor ons

Rian
6-10-2018

Eten is prima. Kamer is minder. Niet schoon, harde bedden, oud.

Personeel is onvriendelijk op een paar na.

Gereisd Met partner in september 2018

Beste Rian,

met vriendelijke groeten

Super vakantie gehad

Inge
5-9-2018

Na geboekt te hebben zagen we alle beoordelingen en werden we echt bang voor alles het eten de kamers het personeel etc etc .... eenmaaal aangekomen super lief ontvangen door receptie en eigenlijk vonden we al het personeel heel aardig ze rennen hun benen uit hun lijf maar altijd vrolijk ! Eten prima hoor voor iedereen wel wat geen rauw vlees gehad moet zeggen het Italiaanse restaurant vonden we niet bijzonder maar in hoofd restaurant gied toeven ! Animatie was leuk overdag en de avond hebben we in andere hotels misschien mooiere shows gezien maar deed geen afbreuk aan ons vakantie plezier ! Wij hebben twee weken heerlijk genoten en ja er zijn misschien betere / luxere resorts maar je kunt bij elk resort wel aanmerkingen hebben uiteindelijk maak je je vakantie zelf ! En wij hebben genoten !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Beste Inge,