Zoover
Camping Village Orbetello (Glamping)

Camping Village Orbetello (Glamping)

6,6

Nooit meer! Tenzij je van herrie houd

GiGo
11-8-2018

Aardige camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Voor jongelui is er niets te doen. Leuk zwembad met typische Italiaanse strenge regels en zwembad politie. Dat is voor een Hollander ff wennen. Er wordt geen of slecht Engels gesproken en de kampwinkel is (natuurlijk) weer veel te duur. Luxe verblijfsmogelijkheden via verschillende organisaties. Strand is leuk en veilig voor kleintjes. Met name de prijzen voor een bedje aan het strand (€12,50 tot €20 i.p.v. de geadverteerde €10 per dag zijn minder). De strikte zwemregels en badmeesters, zijn voor ons een reden om hier nooit meer naar toe te willen. Niet spetteren, niet in het water stappen, maar eerst op de rand gaan zitten, en moeder mocht (afzijdig) geen borstvoeding geven, een kleintje mocht geen koekje eten bij moeders op schoot en zo voorts. Als je geen Italiaans spreekt, heb je hier niets te zoeken. Door taalbarrière ronduit bot aangesproken, zelf door managent.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer nette camping, heerlijk verblijf gehad!

Charlotte
21-6-2018

Erg leuke en nette camping! Alles op de camping is netjes en verzorgd, aardig personeel wat redelijk Engels spreekt. Zwembad is netjes met strenge badmeesters maar dit maakt het juist prettig. Er zit een bar naast het zwembad waar je ijsjes en eten kunt halen. Badmuts is niet verplicht. Daarnaast is er een restaurant op de camping met goed eten en er is ook schepijs. Elke avond is er animatie voor de kinderen op het plein bij het restaurant, wel in het Italiaans. Supermarkt is voor een camping best groot en heeft veel en anders zit er een grote Coop in Orbetello. Wij hadden een lodgesuite bij touroperator wat erg leuk was, een hele nette tent. Wij hadden niet veel last van de weg waar iedereen het over heeft.

Tips voor de mooie omgeving:

-Orbetello

-Porto Stefano

-Porto Ercolo

-Giglio eiland (ga je met de boot naar toe, hier moet je zeker naar toe!!)

-Rome (iets verder maar prima te rijden)

Echt een aanrader deze camping!

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooi gelegen, wel auto nodig

Metty
11-3-2018

De stacaravans en het zwembad zijn mooi gelegen tussen de bomen. Wij hadden een stacaravan Excellente van touroperator en deze is ons heel goed bevallen. De medewerkster van touroperator ter plaatse was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij kozen deze locatie, zodat wij Toscane en Rome konden combineren. Beiden liggen op ongeveer 2 uur rijden. Je kunt ook met de trein vanuit Albinia of Orbetello op de lijn Pisa-Roma. Het dichstbijzijnde treinstation Albinia ligt op ongeveer 7 km. Er is een bushalte bij de camping (klein busje, meer voor lokale bevolking), maar het was niet duidelijk of en wanneer de bussen daar kwamen. Ze rijden niet vaak. Soms kun je wel ergens heen, maar niet terug. Een auto is daarom wel aan te raden. Het strand was mooi en is te bereiken door de weg bij de camping over te steken en dan via een mooi paadje . In het hoogseizoen kunnen de tarieven voor strandstoelen duur zijn. Er zijn dan verschillende tarieven per rij.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Lawaai , jammer uitbuiting Nederlands personeel

Alida
29-1-2018

Lawaaierige camping aan weg. Personeel spreekt slecht Engels. Sfeer matig , ze buiten Nederlandse meisjes uit.die daar vakantiewerk doen voor paar euro per uur. Frigide Italiaanse staf waar je als Nederlander niet kan werken omdat je moet doen wat je opgedragen wordt en geen loon krijgt naar werken! Kinderanimatie was het best! Maar geen relaxte situatie

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Goede camping

Scholing
21-8-2017

Eten was goed alleen soms moet je erg lang wachten tot er wat besteld kan worden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie schone camping

Daan
5-8-2017

Mooie schone camping! De kids hebben zich prima vermaakt! Lodge tent was ook prima. Pizza's uit het restaurant waren heerlijk. Strand op loopafstand. Ja er ligt een weg naast maar hier stoorden wij ons niet aan. Vriendelijk personeel. Als we een minpunt moeten verzinnen is het dat de miniclub volledig italiaans is. Maar ook daar hebben de kids van genoten en zelf niet over geklaagd. Kortom top vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Lekker bij het strand.

Luigi
31-7-2017

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Tot half 12 is er animatie, maar daarna heerlijk rustig. Onze kinderen hebben ook genoten van de schuim party en pool party. Zeker aan aanrader. Tussen de camping en het strand is een doorgaande weg, maar er staat vaak iemand die het verkeer tegen houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping!

SFNLN
30-7-2017

Uitstekende camping, goede service, goed eten, redelijke prijzen, fijn strand, goed zwembad, leuke animatie kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Eveline
7-6-2017

Deze camping is goed verzorgd. Het hele grote nadeel is dat de camping aan een weg ligt waar er 70 gereden mag worden maar waar het (vracht) verkeer met minimaal 100 km per uur voorbij dendert .met oordoppen het is redelijk te doen maar moet niet de bedoeling zijn van een vakantie. Helaas zijn ze ook niet zo streng in het handhaven van de stilte na 12 uur. tot diep in de nacht waren er mensen die herrie maakten op de camping. Dus als je voor je rust gaat, is deze camping zeker niet aan te raden. De lodge tent waar wij in sliepen was niks op aan te merken. strand op loopafstand en lekker zwembad.

Gereisd Met partner in juni 2017

Einde v/h seizoen.... aan alles te merken!

Ellen
29-9-2016

Wij hadden 2 weken geboekt in een safaritent .Geweldige tent! Alles erop en eraan, ik had veel te veel meegenomen wat achteraf allemaal in de tent aanwezig was. Fijne bedden, en wat onze plek betrof een mooie ligging.

Maar aan alles was te merken dat het seizoen ten einde liep. De laatste week werden de strandbedden en parasols al opgeruimd,de strandtent ging dicht en dat terwijl er nog steeds nieuwe gasten aankwamen. We hoefde de laatste week ook niet meer voor de bedjes te betalen. De week ervoor was t 10 euro voor 2 bedjes en een parasol.

Personeel in het restaurant was ronduit onbeschoft. Wij hebben daar 2x gegeten, en moesten heel lang wachten voor ze überhaupt kwamen vragen of je iets wilde drinken. Dat ging zonder glimlach of vriendelijkheid, ze zetten t op je tafel en liepen gelijk weer weg. Daarna ging t met de menukaart, de bestelling etc. idem dito.. Maar kwamen er Italianen binnen wandelen dan vlogen ze! Daarom is t bij ons ook bij 2x gebleven.

Er was niets te doen op de camping ( dat zal met t seizoen te maken hebben), maar ook in de omgeving is er niets waar je even naar toe kan wandelen. Met de auto is er wel zat te zien! Mooie omgeving, zeer centraal wat betreft Rome of andere grote plaatsten. Voor weinig geld zit je met anderhalf uur in Rome.

Het weer zat bij ons niet echt mee, maar daar kan niemand wat aan doen. Maar de verveling sloeg toe s' avonds, het werd dan ook koud, en als er verder niets te doen is zit je ook maar te zitten.

Wij zijn 3 dagen eerder vertrokken, ook vanwege het weer, maar ook omdat we niet nog 4 avonden op de veranda wilde zitten.