Zoover

8,2

Hoofdzakelijk mobile homes

A. Meijberg
21-8-2018

Deze camping bestaat hoofdzakelijk uit mobile homes. Een groot gedeelte is ook eigen bezit, vaste gasten. Dit gaf ons een minder camping gevoel. Zelf werden wij ook tussen twee mobile homes in gezet, wat eigenlijk volgens ons geen campingplaats was en erg klein. ( later ook toegevoegd op de kaart). We zouden ook Ook geen wateraansluiting gezien die er wel zou moeten zijn. Het sanitair ziet er prima/uitstekend uit en wordt regelmatig schoongemaakt. De locatie is perfect je loopt zo het strand op. Het zwembad vonden de kinderen prima, misten wel de grote glijbaan die op het plaatje stond. Qua animatie was er weinig te doen, ms voor de Fransen op de camping wel voldoende. Lekker gegeten in het restaurant op de camping. Camping ligt erg rustig, Valras leeft veel meer, was ons soms wel wat te rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig gelegen aan mooi zandstrand

van de put
9-5-2015

Camping Bleu Marine in Serignan Plage is een familie camping direct aan het strand gelegen. Het vernieuwde zwembad is fantastisch voor grote en kleine gasten. in 2015 is een sport-speelplaats toegevoegd waar gevoetbald en basketbal gespeeld kan worden.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Camping en Mobli-Home aan het strand gelegen

van helvoirt
24-4-2015

Bleu Marine is zijn 4 sterren zeker waard gezien de bijzondere ligging direct aan het strand. Sinds 2014 is het zwembad kompleet vernieuwd inclusief glijbanen met prachtig uitzicht over het strand en zee. Voor de allerkleinsten een waterparadijs afgescheiden van de het grote bad. Speeltuin, voetbal plaats, tafeltennis, basketbal. Het restaurant met mooi terras is ook vernieuwd.

Wat je gewend bent...

Jos
20-7-2012

Beetje kale, met veel vaste staanplaatsen, camping. Toiletgebouw was nog in aanbouw. Wel vlak bij zee! Er was dus geen schaduw van bomen. Wij houden meer van kleinere 'kneuterige' campings. Als strandliefhebber (surfer/kiter) perfect!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012