Zoover

9,5

Waanzinnig

Mara
5-11-2019

Leuke hotel, aardige personeel, grote zwembad, lekker eten.... wij komen er zeker nog een keer terug. Was een prachtige vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Beste gasten,

Wij willen u nogmaals bedanken voor het kiezen van het Royal Holiday Palace Hotel voor uw vakantie en voor uw tevredenheid over de service van het hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

geweldig luxe

danielle bull
29-10-2019

WAT EEN GEWELDIG LUXE EN MOOI , NETJES HOTEL/RESORT. GENOTEN VAN ALLE LUXE, DE KAMER, ZWEMBAD PERSONEEL HET ETEN. KOMEN MET DE ROLLERSKATE"s JE BESTELLING OPNEMEN OP HET LIGBED BIJ HET ZWEMBAD, OF KOMEN LANGS MET EEN IJSJE .HET WAS EEN HEERLIJKE VAKANTIE GENOTEN VAN HET HEERLIJKE WEER 28 GR . SUPER HOTEL

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Beste gasten,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over het Royal Holiday Palace Hotel. We kijken uit naar je reactie en hopen je weer te mogen verwelkomen als onze gast.

Byzonder vriendelijk en attent personeel zeker Hat

Ed Blokland
21-10-2019

Het personeel en entertement doen er alles aan om je vakantie gevoel optimaal te evenaren vooral de bediening van Hastice Ustuner blijft mij bij , een top serveerster

Fantastisch hotel!!!

Rob
16-10-2019

De bediening in dit hotel is super. In het bijzonder van ali gurcu!!

Beste gasten,

Geen ander hotel meer voor ons

Hulya
16-10-2019

Wij komen nu voor de tiende de keer hier

en elke keer dat ik hier kom is het feest .

De bediening , het eten en de service vind je nergens anders als hier .

wij hebben zo veel andere hotels geprobeerd maar geen ander hotel heeft deze hotel overtroffen . Personeel top top en nog eens top

Hierbij wil ik serkan eroglu , savas Yildirim en ook alle anderen personeel bedanken

Was weer een top vakantie .

Enige min punt wat ik kan geven is dat er bijna geen Turks muziek word opgezet

Twijfel niet je zult geen spijt van hebben

Beste gasten,

Bedankt dat je ons weer verwelkomt en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met andere reizigers te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen en we wensen u het allerbeste tot dan toe.

FANTASTISCH!!

Jurrian & Tina
5-10-2019

Echt helemaal TOP! Kamers zijn mooi en groot met een redelijk groot balkon (standaardkamer) met goede bedden.

Zwembad super groot met in September een goede watertemperatuur, wel 24 C..

Zeewater nog wel enkele graden warmer, 27 graden. Eten was ook geweldig, veel variatie en veel keuze. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2019

Prachtig hotel

Екатерина
2-10-2019

(vertaald van Russisch naar Nederlands)

Hield van het hotel! Service, aandacht van aniators! Speciale dank aan de animators Oldjay, Aman, Daria!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Dear guest,

Thank you for taking time to share your feedback with us about our hotel. We will be glad to see you in our hotel again.

Cool hotel

Alina
2-10-2019

(vertaald van Russisch naar Nederlands)

We rustten voor het eerst, hebben er echt van genoten! Aardig personeel, uitstekend eten, alles is gewoon wauw

Gereisd Met vrienden in september 2019

Dear guest,

Your comments about our hotel made us very happy, we will be honored if you choose our hotel for your next vacation.

Kind Regards,

Geweldig, heel mooi, schoon, aanbevolen

Cumali
1-10-2019

(vertaald van Duits naar Nederlands)

Het was heel leuk. Mijn vrouw en ik hebben de Turkse extra dergelijke. Zoals Turkse muziek op het strand of in de bars ontbrak.

Gereisd Met partner in september 2019

Sehr geehrte Gäste

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung über das Royal Holiday Palace Hotel bei holidaycheck.de zu schreiben. Ihre Rückmeldung ist ein wertvoller Beitrag zu unserer Qualitätskontrolle und hilft uns dabei, unser Angebot und unsere Leistungen noch besser an die Ansprüche unserer Gäste anzupassen und uns somit stets weiter zu verbessern.

Beste hotel

Nadya
30-9-2019

(vertaald van Engels naar Nederlands)

We zijn de eerste keer in dit otel en we vonden zoveel animatieteam het beste en eten is een goede hoop dat we volgend jaar weer komen

Gereisd Met vrienden in september 2019