Zoover

Appartement

Super

Remco&Inge
1-7-2018

Heerlijke all inn zonder animatie. Super lokatie. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Eten alle dagen goed en gevarieerd. Een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie familie vakantie

Mary Springer
16-5-2018

Een prachtig appartement, geheel vernieuwd. Mede door barman Ramon en bardame Maria een super service op het terras. Mooie omgeving . Een auto huren wel een aanrader om zo iets van het eiland te zien. Het all-in is goed. Ontbijt is prima de lunch en dinner zijn beide warm en veel vis.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Prima hotel/appartement!

Marlies
8-9-2017

Ruim en schoon appartement,

Vriendelijk personeel,

Heerlijke buffetten.

Helaas geen airco in appartement (en warmte (hitte) bleef hangen).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fam. de Vries
2-9-2017

Goed appartementencomplex. De kamers zijn niet groot en wat gedateerd, maar dat vonden wij niet erg.

Zwembad is niet heel groot, maar is prima. Het strand en zee zijn op loopafstand.

Wij hadden All-Inclusive en dat was keurig geregeld. Het eten was gevarieerd en werd op tijd aangevuld. De appartementen waren schoon, net als het terrein en het complex. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie kon je een ventilator krijgen. Mijn vrouw kreeg zelfs een taart en champagne voor haar verjaardag. Wij en onze kinderen hebben zich prima vermaakt en besloten zeker nog een keer terug te gaan. In de winter worden de appartementen gerenoveerd.

Relaxte vakantie

Marieke
14-8-2017

Een prima verblijf in dit complex. De appartementen zijn voldoende. Er is geen airco, maar als het onder de 30 graden is, is dat geen probleem.

Indien nodig hebben ze extra ventilatoren.

Het zwembad is prima. Wel wat koud, maar als je er eenmaal doorheen bent is het goed te doen.

Wij hebben alleen logies afgenomen en dat beviel ons prima. Er zijn genoeg lekkere eetmogelijkheden in de buurt, evenals een supermarkt.

De bus naar ciutudella is goed te doen.

Heerlijk ontspannen en relaxed

Hans
1-9-2016

+ Ruime appartementen met keukentje, netjes, kleinschalig, aardig personeel, prima eten (wij hadden all inclusive), dichtbij Cala Sa Caleta (prachtig baaitje om te zwemmen en snorkelen)

- Er loopt een redelijk drukke weg achter het hotel, niet alle appartementen kijken uit op het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

JNS
8-8-2016

De tweede keer en niet omdat het niet beviel natuurlijk

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Leuk!

Monique
8-8-2016

Leuk, kleinschalig appartementencomplex. Wij zaten beneden, met terras aan de ene kant en deur naar het zwembad aan de andere kant. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam, alles is schoon, handdoeken worden om de dag gewisseld, geen airco. Zwembad is niet groot. In de omgeving is niet heel veel te doen, maar met de bus of taxi (scheelt weinig in prijs) ben je zo in Ciutadella, Cala'n Bosch enz.

geweldig

Familie N
12-9-2015

personeel was vriendelijkheid zelve; niets was teveel. Je kan ook all inclusive boeken; eten is prima maar dat geld ook voor alle restaurants om je heen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Bel
16-8-2015

Heerlijke vakantie gehad. We kregen in eerste instantie een appartement op de 1e verdieping. Vanwege onze dochter wilden we liever een appartement op de begane grond. De volgende dag was dit wel mogelijk, helemaal top!

Het ontbijtbuffet was fantastisch, veel keus. Er was zelfs een kok voor een vers gebakken eitje. Het personeel was heel vriendelijk en bereid om je te helpen.

Veel families met voornamelijk kleine kinderen. De sfeer was heel gemoedelijk.

Het strandje heel dichtbij het complex stinkt soms door de ongunstige stroming in de baai, het water is troebel.

In de buurt vind je wat restaurants, een supermarkt en wat winkels, maar heel levendig is het niet. Wil je meer reuring dan moet je met de bus naar Ciutadella, wat overigens prima te doen is. Minpunt is de afwezigheid van een pinautomaat. De dichtstbijzijnde is in Ciutadella. En er is geen airco in het appartement, alleen een plafondventilator.