Zoover

Matig

Perfecte ligging

Michelle,
4-11-2018

Het hotel heeft een perfecte ligging op een aantal minuten van het centrum af. Geen parkeerplek gereserveerd aangezien hotel aangeeft voldoende parkeergelegenheid te hebben, echter bij aankomst bleek de parkeergarage vol te zijn waardoor je dus genoodzaakt bent om je auto in de naastgelegen straten te parkeren. 3 persoonskamer geboekt en kamer 122 was erg ruim. Wel jammer als je bij voorkeur een 3 persoonskamer hebt geboekt dat je een 2 persoonbed krijgt en 1 gammel strechtbedje. De kamer was direct langs de lift en was erg gehorig. Al met al een prima overnachting gehad in dit hotel.

Daisy Belo - FOM, Rooms Division Manager, 30-11-2018

Beste Michelle,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en recente overnachting in het Tryp Hotel.

Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen naar de verdere verbeteringen die we wensen toe te passen om het hotel zo aangenaam mogelijk te maken. Wel fijn dat wij over het algemeen aan uw verwachtingen voldeden. Hopelijk mogen wij u snel opnieuw verwelkomen bij ons.

Daisy Belo

Front Office Manager

Nooit meer!

John,
18-9-2018

Je moet erg goed op je spullen letten! persoonlijke eigendommen kunnen maar zo verdwenen zijn en dan doet het hotel bijzonder lullig over hun verantwoordelijkheid.

Haris Selimi - Administratieve Stagiaire, Rooms Division Manager, 9-10-2018

Beste John,

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf bij ons. Het spijt ons immens te vernemen dat u een onaangename situatie moeten meemaken. Weet dat we alle mogelijke stappen hebben ondernomen om het verloren voorwerp op te sporen maar deze hebben wij helaas nergens terug gevonden. Indien u nog eens bij ons wenst te verblijven, neem dan gerust rechtstreeks contact op met onze afdeling reservaties.

Haris Selimi

Administratieve Stagiaire

Prima hotel!

V & R,
2-7-2018

Wij waren er vorig weekend en delen de meningen van voorgaande negatieve reacties niet. De standaard kamer was prima, met een goed bed. De badkamer was wat klein, maar goed te doen. De afwerking (kitranden voornamelijk) was wat minder, maar het was verder wel netjes en schoon. De wc liep op onze kamer door, maar na een melding bij de receptie stond er binnen 15 minuten een technische dienst medewerker en heeft dit meteen gefixt.

Ontbijt was prima, ligging ook goed. Bij vertrek werd ons nog wel een rekening voorgeschoteld van het ontbijt, maar wij hadden inclusief ontbijt geboekt. Na reserveringsbevestiging te hebben laten zien was ook dit geen probleem.

Ik kan daar niet wakker van liggen. Personeel was hartstikke vriendelijk en wij hebben een leuk weekend gehad.

Redelijk hotel

Melanie,
19-5-2018

Was naar aanleiding van enkele recensies hier toch een beetje huiverig. Maar 100% meegevallen. Verwacht geen luxe, (We hadden standaardkamer) maar alles wat je nodig hebt is er. Vloerbedekking is er niet meer en ook ons raam kon open. Badkamer klein maar schoon. Douche ook lekkere straal. Airco werkte goed, dus temperatuur is goed te regelen.

Afstand tot centraal station/ dierentuin goed te lopen. En daarvandaan loop je zo naar de Meir.

FOM, Rooms Division Manager, 25-5-2018

Beste Melanie,

Bedankt voor uw recensie en verblijf in het Tryp by Wyndham Antwerp Hotel.

Het doet ons deugd te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.

Weet dat u altijd welkom zal zijn om ons opnieuw een bezoek te brengen.

Daisy Belo

Front Office Manager

Nooit meer

Stefan en Lente,
14-5-2018

Bij aankomst super vriendelijk personeel. Hotel ziet er goed uit als je bij de receptie bent. Wij kregen een kamer op de zesde verdieping. Toen we de deur open deden bleken er al mensen in de kamer te zitten. We zijn terug gegaan naar de receptie en kregen slechts een sorry te horen en dit gebeurde wel eens vaker omdat het zo druk was. Verder totaal geen excuses. Andere kamer die we kregen was op de achtste verdieping. Kamer was vies en meer niet. Tegen de muur zitten vlekken waarvan je niet wilt weten waar ze vandaan komen. Op het tafeltje lag nog een briefje met daarop een welkom aan een vorige bewoner van de kamer. In de kast lag nog een briefje met de pakken die gestoomd waren voor de vorige bewoner. Enige positieve vonden wij de ligging, het is een kwartiertje lopen naar het centrum.

FOM, Rooms Division Manager, 25-5-2018

Beste Stefan en Lente,

Onze immense excuses voor alle ongemak dat u heeft ondervonden.

We zijn volop bezig met renovatiewerken, hopende alle mankementen zo snel mogelijk te kunnen aanpakken. Wat betreft de service, deze zal intern besproken worden.

Hopelijk geeft u ons in de toekomst nog eens een kans om u opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren voor een nieuwe reservatie.

Daisy Belo - Front Office Manager

Bedwantsen

Rene,
16-6-2017

Kamers donker en de gang nog donkerder, ook overdag. Ontbijt redelijk. Ligging in Zurenborg.

In de ochtend wat vlekjes gezien op laken, maar totaal geen verband gelegd. Weer thuis blijkt mijn lichaam onder de bultjes. Gebeten door bedwantsen, en veel meer dan een. Smerig, niet aan te bevelen.

Kelly Klaassen, Rooms Division Manager, Rooms Division Manager, 10-8-2017

Beste Rene,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Uiteraard zijn wij geschrokken te horen dat u last heeft gehad van insectenbeten. U mag altijd contact met ons opnemen om dit verder te bespreken.

Prima hotel voor weekendje Antwerpen

Mirian,
11-6-2017

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we upgrade van kamer. We mochten in de ochtend al inchecken en direct gebruik maken van onze kamer. De kamer was schoon en netjes, niet overdreven ruim, maar prima bed en goede badkamer. De gang is donker met vooral verlichting voor de deuren.

Lopen naar het centrum was ongeveer 15 minuten. Je kan ook tram 11 nemen, handig is dan om 10 rittenkaart te kopen of dagpas.

Het ontbijt is goed en wordt voldoende bijgevuld .

Parkeren in de straat achter het hotel is handig. Wij hebben het goed naar ons zin gehad in Antwerpen.

Kelly Klaassen, Rooms Division Manager, Rooms Division Manager, 10-8-2017

Beste Mirian,

Hartelijk dank voor uw verblijf!

Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en bezoek aan onze prachtige stad.

Hopelijk tot ziens!

Super

Michelle,
3-4-2017

3 overnachtingen gehad in het hotel. We zijn zeer tevreden. Het hotel, hotelkamer, ontbijt en service is erg goed. Wij hebbenveel plezier gehad. Zeker een aanrader!!!

Kelly Klaassen, Rooms Division Manager, Rooms Division Manager, 4-5-2017

Beste MIchelle,

Hartelijk dank voor uw verblijf!

Uiteraard zijn wij dankbaar voor uw positieve feedback en prachtige aanbeveling. Wij zijn dan ook verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf gehad heeft.

Graag tot ziens!

Bedwantsen! Vies!

djody,
2-3-2017

Personeel was aardig, styling was goed.

20 min van centrum en parkeren is prima.

Maar het hotel is versleten en erg vies. Spinnewebben, bedwantsen of kakkerlakken in ons bed, veren komen uit het matras.

Sorry, maar dit was echt verschrikkelijk.

Centraal gelegen

Anouk,
26-2-2017

2 nachten verbleven in dit hotel. Ontbijt is prima. Parkeren achterzijde hotel €3,80 per dag. Kamers niet erg ruim. Geen info aanwezig in hotelkamer . Erg warm op kamer terwijl buiten 8 graden. Ventilatie maakt veel lawaai. Tv zenders van alle buurlanden incl Rusland en Turkey.... maar geen een Nederlandse zender.... jammer. Badkamer prima en schoon. Wel slechte verlichting bij spiegel badkamer.... erg donker. Tevens als je op verdieping uit lift stapt denk je dat je in n soort bordeel terecht komt.... helemaal donker totaal geen lichtinval. Handdoeken worden dagelijks verschoond. Bed wordt netjes opgemaakt. Vloerbedekking was wel wat smerig...allemaal vlekken. Personeel vriendelijk. Centraal gelegen. Voor als je alleen n bed/douche nodig hebt prima hotel. Wel zijn er wat verbeterpuntjes zoals hiervoor aangegeven.

Kelly Klaassen, Rooms Division Manager, Rooms Division Manager, 28-2-2017

Beste Anouk,

Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve reactie!

Uiteraard hechten wij veel waarde aan uw ervaringen. Ik kan u dan ook garanderen dat wij uw opmerkingen mee zullen nemen om onze service verder te verbeteren.

Graag tot ziens!

Kelly Klaassen, Rooms Division Manager