Zoover

7,9

Prima hotel

Maud
1-8-2017

Net hotel, erg groot. Kamer was netjes, badkamer vrij klein. Zwembad is leuk en proper. Ontbijt niet gebruikt, te duur. Op loopafstand van centrum en Tivoli.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geen aanrader

Stijn
11-3-2017

Vreselijk gedecoreerd.

Congresscenter in het midden van de inkomhal, waardoor jij met je koffer door het buffet van 1000 man moet.

Onvriendelijk personeel.

Never again!

Gereisd Zakelijk in maart 2017

Groot hotel bij congresruimten

pascale_1
27-1-2016

Het hotel bestaat uit 2 torens. De kamer (standard double) was prima om te verblijven. Ook het sanitair was erg netjes en schoon. Minibar, waterkoker en safe zijn aanwezig op de kamer. Kussens erg zacht. Er zijn 3 restaurants aanwezig. Een chique vleesrestaurant MASH, sushi restaurant Skybar Sticks 'n' Sushi en een brasserie. In de laatstgenoemde is ook 's ochtends het ontbijt. Wij vonden het ontbijt erg duur: € 23,- p.p. en zijn de meeste dagen dan ook gewoon de stad in gelopen en namen in een van de de vele espressobarretjes een lekker ontbijtje. Op 1 januari was echter alles gesloten, dus het ontbijt in het hotel genomen. Er was voldoende aanwezig, maar dat mag ook wel voor die prijs! Op 30 december was er een brandalarm. Een drukte van jewelste (brandweermannen stormden naar binnen) maar er werd geen enkele vorm van informatie met de gasten uitgewisseld! We hebben hierover later een mail gestuurd welke zeer serieus door de directie werd opgepakt. Hoe dan ook: een goed hotel. Zou er zeker nog een keer verblijven.

erg goed

AJM Smit
12-4-2015

Hotel Tivoli Kopenhagen Vlakbij Tivoli

Gereisd Met partner in april 2015

Fantastisch!

ellabella
4-1-2015

Dit hotel is echt geweldig!

Alles ziet er schoon, nieuw en verzorgd uit.

Kamers zijn perfect, we hadden zelfs een klein en gezellig balkonnetje.

Ontbijt is uitstekend, ruime keus en er werd regelmatig bijgevuld.

Vanaf hotel naar centraal station was ongeveer 15 minuten lopen en je bent dan ook meteen in het centrum. Alles in Kopenhagen is op loopafstand te doen.

Ik heb er niks op aan te merken, dit hotel is helemaal perfect!!!

LEUK!

bd1971
29-6-2013

In de meivakantie op doorreis hier 2 nachten verbleven.

Mooi, schoon en modern hotel aan de rand van Kopenhagen (loopafstand van centrum)

Kamer, restaurant, zwembad en ontbijt waren prima in orde. Personeel was vriendelijk. Auto in parkeergarage die direct uit komt in het hotel, ideaal!

Wij waren met 2 kinderen. Zij sliepen bij ons op de kamer op een 2 persoons bedbank. Dat was een verschrikking, kun je niet op liggen. Het normale 2 persoonsbed was verder prima in orde.

Fietsen gehuurd om het centrum van Kopenhagen te bezoeken, aanrader!

Prima hotel!

Goed hotel, hopeloos personeel

Jet
6-6-2012

Kamer, bed zijn prima. Ontbijt is uitgebreid en goed. Inrichting is modern en leuk. Het personeel heeft geen idee wat een gast is. Vanwege de ligging net buiten het centrum, is de bus die voor de deur stopt handig. Zelfs het personeel in de lobby kan geen behoorlijke info geven over de bus. Als je fiets een lekke band heeft kan er nog geen goh wat vervelend vanaf. De reactie is, dat ga ik administreren. Je ontbijt is weg als je even iets er bij bent gaan halen.

Super mooi hotel

Snijders
24-5-2011

Modern en trendy hotel net buiten centrum van Kopenhagen, Tivoli Gardens ca 10 min lopen, nabij centraal station. Mooie, kleine kamers (das stijl van hotel), prima badkamer en koffie/thee faciliteiten op kamer. Hotel heeft mooi zwembad en kinderspeelruimte. Ontbijt was uitgebreid, 's weekends wel erg druk. Restaurant, gezellig met kleurtjes en goed eten. Mooi uitzicht vanaf 12e verdieping met tevens een japans restaurant. Karakters Harlekijn en Columbine zijn vaak in lobby te vinden, kinderen vinden dat erg leuk. Hadden kamer met uitzicht op water, winkelcentrum Fisketorvet op loopafstand. Zeker voor herhaling vatbaar.

Splinternieuw hotel

melcher
1-12-2010

Op onze terugreis vanaf de camping in Zweden hebben we een nachtje in dit hotel geslapen. Ook hebben we er gegeten en gezwommen. Alles is tot in de puntjes geregeld. Een aantal vergaderzalen e.d. werd op dat moment nog afgebouwd, maar behalve dat dat zichtbaar was, had je daar geen last van. De overnachting was inclusief toegang tot en pendeldienst (5 min.) naar het attractiepark waar het hotel bij hoort. Daar was het op dat moment erg druk en voor iedere attractie moest nog weer afzonderlijk betaald moest worden.