Zoover
Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

Aparthotel
8,6

Fantastisch

Score uit 169 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,6
  • Service9,3
  • Prijs/kwaliteit7,9
  • Eten7,2
  • Kamers8,2
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,8
  • Hygiëne9,0

7

Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpza

Rob
23-7-2019
  • Ligging6
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten4
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad8
  • Hygiëne7

Wij waren hier 15 dgn. Het eten was vaak koud en het vlees vet. 11 dgn buiten de deur gegeten. In de stad en bij het super restaurant Lavantes voor het hotel Kamers werden goed schoongemaakt al bleven er soms wel wat haren achter van de schoonmaaksters. Ook wij kwamen s avonds laat aan. Waar ons werd meegedeeld dat er een storing was en wij de nacht moesten doorbrengen in een hotel aan de overkant. Ook wij kregen alle vier een massage aangeboden.

Toen we de volgende dag terug kwamen kregen we een grote kamer met groot balkon. Echter stond de manager drie uur later met een poetsvrouw aan de deur. Of we als compensatie weer een andere kamer wilden. Hij liet ons twee kamers zien die dan nog wel ff snel schoongemaakt ( vandaar de poetsdame) moesten worden. Nee niet weer alles inpakken De douche was idd zeer klein en de wastafel levensgevaarlijk. Er was een lichtslang gemonteerd als sfeer verlichting die vast zat met een rol plakband .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
9

zeer goed

richard
3-7-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Top locatie alleen weinig hollanders we waren de enige

Gereisd Met partner in juni 2019
8

Heerlijke week gehad

Manfred Ramakers
8-5-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

Net hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers zijn enigszins sober ingericht maar netjes en verzorgd. Vriendelijk personeel. Het eten van ons was all inclusief, voor een weekje genoeg afwisseling. Mooie zwembaden, net restaurant, behulpzaam personeel en receptie. Kortom, alles ok. Uiteraard, het is geen Michelin resort (zoals sommige mensen kennelijk verwachten als ik overige reviews lees). Zoals gezegd, prijs/kwaliteit is in orde! Ik zou er zo wéér een weekje heengaan!

Gereisd Met partner in mei 2019
9

Geweldig

Fam. Dekkers
22-10-2018
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Geweldig hotel! De schoonmaak is super. Alle openbare ruimtes worden keurig bijgehouden en de kamers zijn super schoon! Het eten is goed. Veel variatie en dankzij de vier leuke restaurantjes bij de zwembaden is het eten zeer afwisselend. Aziatisch, amerikaans, Grieks of Italiaans... alle vier zijn de moeite waard om een lekkere maaltijd te nuttigen. Het centrum van Rethmnon zelf is 6 km lopen, maar met de bus 10 minuten. Rondom hotel zitten ook wel paar winkeltjes en taverne, waar je jezelf kan vermaken. Prijs/kwaliteit is dit hotel gewoon zeer gunstig. DE medewerkers werken allemaal met plezier en kunnen goed samen werken. Gastvrijheid staat bij alleen bovenaan. Wij raden dit hotel zeker aan!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


3

Nooit meer

Harry
11-10-2017
  • Hygiëne1
  • Zwembad7
  • Eten1
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service2
  • Ligging1

Wat je echt moet weten is als je naar dit Hotel gaat , zonde van het geld, mensen die het hele jaar sparen om fijn op vakantie te gaan , ga dan niet hier heen , kan je beter je geld aan n zwerver geven , krijg je meer voldoening van . Een 4sterren hotel aan de buitenkant ( mooie fototjes)maar binnen is het niet overal even proper, smerig eenzijdig eten , slechte matrassen , waar de ijzeren veren doorheen komen , van Mn leven nog nooit zn kleine douche gezien , geschikt voor kinderen tot 10 jaar , owee als je n beetje gezet bent , kan je zomaar klem te komen zitten ,animatie ver onder de maat . Daar aangekomen op vrijdag na n vertraging van 1.5 uur op Schiphol vanwege mist, ben je moe stond de Maneger ons op te wachten in d.e lobby met de mededeling dat er 3 kamers niet bmeschikbaar waren omdat er geen electriciteit was , en water overlast was geweest , dus naar n ander hotel toe ( bij dit horen had ik al Mn bedenkingen want die maneger

the Rethymno Residence Team, OWNER, 3-11-2017

Dear harry,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay.

Rest assured that our kitchen team only works with good quality product to create a varied menu of international and traditional dishes.

Feedback like yours help us to improve our service. We attach great importance to cleanliness and hygiene. Your remarks will be shared with the respective department heads.

The satisfaction of our guests is very important to us.

We hope you give us another chance to convince you of our hotel.

the Rethymno Residence Team

6

Dit is echt geen 4 **** waard max 2 ** zoek verder

Ferrie
7-10-2017
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne7
  • Zwembad8
  • Eten3
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service6
  • Ligging5

Eten koud eentonig en zeer eenvoudig en bijna elke dag het zelfde.

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. alle-carte restaurant moet je met een korreltje zout nemen, een kleffe hamburger of een broodje met friet en vet vlees, Italiaans gaat wek maar ook niet meer dan een middag snack, sushi was er niet.

Zwembaden waren wel oke en voldoende aardige ligbedden, handdoeken service bij de receptie.

Kamer erg gehorig, niet vies maar fris is anders. All-in stopt om 22:45 uur.

Er is geen flessen drinkwater te krijgen maar moet je buiten het hotel zelf kopen, je krijgt 1 fles bij aankomst en daar blijft het bij, ook niet met aandringen.

In de lobby bar staan een paar vieze plakkerige nep-leren banken waar je jeuk van krijgt.

Na 23:00 uur gaat het personeel zelf aan de poolbar zitten en zijn erg luidruchtig tot de kleine uurtjes, dus vraag een kamer ver van de poolbar.

Bedden zijn matig.

Zoek verder, ga je toch? 3 deuren verder is een restaurant hier wel goed en warm eten krijgen.

the Rethymno Residence Team, OWNER, 3-11-2017

Dear ferrie,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay.

Rest assured that our kitchen team only works with good quality product to create a varied menu of international and traditional dishes.

Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points.

We hope to have a second opportunity to serve you in the near future.

Kind regards,

the Rethymno Residence Team

5

Nooit meer

Weening
7-10-2017
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne7
  • Zwembad8
  • Eten6
  • Kamers3
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service7
  • Ligging2

Bij aankomst in de regen wat al teleurstellend genoeg was maar zij natuurlijk geen invloed op hadden werden we meteen voor 2 dagen doorgesluist met een smoes vermoedelijk gevalletje [overboeking]naar een nevenhotel .Als compensatie kregen we een massagebeurt. Maar die kregen alle gasten zo hoorden wij even later.. De massage was wat langer dan een kwartier dat dan weer wel..Een groep van 10 Nederlanders notabene.Daar hadden we last van ongedierte. Dus weer verhuist naar andere kamer . Die was netjes en acceptabel .Maar daar moesten we de volgende dag weer weg en om 12 uur klaarstaan om naar ons geboekte hotel terug te worden gebracht. Dus die dag waren we kwijt Bij aankomst stonden er enorm veel koffers voor vertrek in de hal .. Dus weet je het eigenlijk al wel..En de teleurstelling was groot toen we daar een kamer kregen . We kregen toen een familie kamer . De kamer was goed schoon alleen het beddengoed niet. Toen ik vroeg om verschoning werdt dit meteen geregeld . Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk dat was heel goed.Het eten vond ik best te doen hoor. Voor mij was er keus voldoende aanwezig alleen was het niet goed warmen vond de worteltjes niet gaar maar ach... dat at ik dan zo wel op geen probleem hoor.. De douche doet het via zonnepaneel.. Geen zon geen warmte... Wij hadden 1 dag koude douche..De doucheruimte was veel te klein Je moet je arm en omhoog doen bij het wassen en erom denken dat je niet tegen de regelknop aan staat ... Niet fijn .. Beddengoed zou iedere dag verschoond worden maar dit gebeurd gewoon niet iedere dag.Het allerergst vond ik nog dat de eigenaar /manager niet gewoon eerlijk had gezegd dat het hotel overboekt was bij aankomst . Dan had je daar nog iets van begrip voor op kunnen brengen .Het schijnt dat de smoezen herhaaldelijk gebruikt worden . Door onze reisorganisatie ter plekke kregen wij een mooie compensatie.Dat maakte veel goed.We kozen voor een gratis dagje jeepsafari waarvan wij heel erg hebben genoten.Maar mochten we Kreta weer opzoeken dan gaan we zo hoog mogelijk in sterren zitten . Voor mij was het een hotel met grote val risico,s. Veel onverwachtse opstapjes die je nauwelijks opvallen . Ronduit gevaarlijk . Bij natheid maak je zo een glijer.. Een dikke Jammer ! Het personeel loopt zich echter het vuur uit de sloffen voor je waardoor je dan ook geneigd bent niet steeds over je klachten te gaan zitten klagen . Het kan veel beter geregeld worden allemaal Het was s avonds eigenlijk al te koud om buiten 3 x een avond mee te maken van het aanbod . Veel mensen waren er dan ook maar heel ven of bleven weg... Ook jammer....... Ondanks het lieve zorgzame personeel toch maar een ander hotel volgende x. Helaas..

the Rethymno Residence Team, OWNER, 3-11-2017

Dear weening,

Thank you for taking the time to share your experiences with us!

All comments are seriously taken into consideration and would like to assure you that your comments will be passed onto the management team for consideration.

It is never our intention to disappoint a guest in any way. We will review your comments at our meeting to address the issues that you encountered during your visit.

Your kind words concerning our staff are very motivating and encouraging. We know that our staff is one of our best assets. They just do a great job in serving our guests. Thank you for appreciating their hard work!

It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Kindest regards,

the Rethymno Residence Team

3

Nooit meer . Nog niet voor niks

Veenbrink
3-10-2017
  • Kindvriendelijk4
  • Hygiëne2
  • Zwembad4
  • Eten1
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging2

Het eten is zo slechts at je er niet eens over kunt klagen. Dat zou nog te veel eer zijn voor het voorgeschotelde eten. Elke dagbhetzelfde en alles altijd koud. We (6 man) gaan hier dus nooit meer naar toe. Advies: blijv hier ver vandaan zonde van je geld!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
the Rethymno Residence Team, OWNER, 3-11-2017

Dear veenbrick,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay.

One of our main goals is to offer varied culinary delights so we are sorry that we didn't meet your taste. Please be assured that we will investigate these issues thoroughly. We apologize that we were unable to meet your expectations. Your comments will definitely help us to improve.

Do hope you will reconsider and give us another opportunity to welcome you back.

Kind regards,

the Rethymno Residence Team

2

Nooit meer

Assy
3-10-2017
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne1
  • Zwembad2
  • Eten3
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service4
  • Ligging2

Ik ben er geweest voor 15 dagen, als je snijwonden wilt oplopen moet je naar dit hotel gaan, grote kans dat je glas breekt.Als je op hoge leeftijd je koffer zelf naar 1 hoog wilt tillen, ga je naar dit hotel er is niemand die dat voor je doet. Als je heel graag warm eten koud eet zit je in dit hotel fantasties op z’n plek. Als je graag ver heel ver buiten de stad wilt zitten boek dan dit hotel. Als je graag wilt uitglijden bij het ingaan van t zwembad, ga hier dan heen. Als je zoekt naar 3 avonden per week vertier, neem je dit hotel. Wil je niet kunnen slapen neem n kamer bij de poolbar, dan ben daar van gegarandeerd. Zoals jullie lezen is dit hotel veelzijdig en niet z’n 4 ster waard, je kan er heel in gaan en vol met litteken weer naar huis, op eigen risico.

8

Goed, schoon en gastvrij

Fam. Vitalis
4-9-2017
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne9
  • Zwembad8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service9
  • Ligging8

Wij hebben in augustus 8 dagen in de junior suite (met prive-zwembad) vakantie gevierd. Heerlijk! Kamer is aan de kleine kant maar schoon (er werd drie keer per dag schoongemaakt). Er hangt een grote tv aan de muur waarop je Netflix kijken via je eigen account. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en hulpvaardig. Aan de overkant van de ingang van het complex is de bushalte die je naar Old Town brengt. Een enkele rit kost 1.30 Euro. De buskaartjes kun je kopen bij de receptie. In Old Town vind je bijvoorbeeld de haven waar je leuk kan eten. Verder in Old Town heel veel winkels, bars en restaurantjes.

Het eten uiteraard allemaal in buffetvorm is niet uitmuntend, maar gewoon goed.

Twee minpunten op deze accomodatie:

De badkamer. De douchecabine is echt veel te klein en de wastafel ziet er mooi uit, maar is totaal niet praktisch.

De sushi. De kwaliteit hiervan moet verbeterd worden of schrap het uit het aanbod.

Je kan kiezen tussen vega, seafood of een mix daarvan. Als je kiest voor de seafood dan krijg je een grote hap rijst met een 1/4 deel van een surimistick daarin. Bovendien was vaak de rijst niet helemaal gaar en zat er een paar keer plastic tussen. Vervolgens werd dat met welgemeende excuses rechtgezet door het vriendelijke personeel.

Ondanks de minpunten hebben wij een heerlijke week gehad!