Zoover

8,8

Top locatie

Hilbert
25-8-2019

Mooi hotel midden in centrum

Gereisd Met partner in juli 2019

Top voor stedentrip

Ellen
24-7-2019

Goed hotel. Modern ingericht. Kamer en bed prima van omvang. Goed schoon. Hotel ligt dicht bij de Kurfurstendamm en direct naast het hotel zit een metrostation. Schuin tegenover het hotel zit parkeergarage Metropole daar heeft onze auto 4 dagen gestaan voor Eur 36. Veel prima restaurantjes in de buurt in de zijstraten van de Kurfurstendamm. Ontbijt in het hotel is buffet met van alles. Ontbijten in de buurt kan ook maar let dan wel op de prijs, zit heel veel verschil in. Wij zijn 3,5 dag in Berlijn geweest, dat vond ik mooi, wel nog lang niet alles gezien.

Gereisd Met partner in juli 2019

Perfect place

Pieter Huiskes
17-3-2018

In een woord fantastisch, schone ruime kamers, prima bedden, beste ontbijt ooit gehad in een hotel. Ik ben een kritische reiziger maar hier echt niks op aan te merken!

Gereisd Anders in maart 2018

Zeer aan te bevelen.

P.P. de Gilde
7-5-2017

Vriendelijk personeel. Prima kamers en uitstekend ontbijt. Naast metrostation Kurfurstendam.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig!

Anja
6-9-2016

We kwamen te vroeg aan om in te checken (eigenlijk pas om 14.00 uur) maar dit was geen probleem, we konden meteen inchecken en gebruik maken van onze hotelkamer.

Mooie, schone, ruime hotelkamer.

Vriendelijk personeel.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, zoveel dat een keus maken moeilijk wordt.

Als je het hotel uitstapt ben je idd bij een metrostation wat erg makkelijk is.

We hebben een heerlijke stedentrip gehad in Berlijn.

Hotel is zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!

Geweldig!

Tom
13-7-2016

Het hotel is onwijs mooi!

Als je de lobby inloopt kan je al zien dat het een goed georganiseerd hotel is.

We kwamen om 12 uur s'nachts aan en werden goed geholpen aan de balie.

Er is een parkeer garage schuin tegenover het hotel waar je voor 13 euro per dag kan parkeren of je kan je auto kwijt in de garage voor 20 euro per dag( zat vol toen wij er waren)

De hotel kamer die wij hadden was echt prima( beetje klein maar dat kan je verwachten van een hotel in de stad).

Het hotel zit vlak bij(letterlijk de straat uit) bij een druk winkel gedeelte waar je van alles kan shoppen.

Er zit ook een metro halte naast het hotel waarmee je makkelijk door de stad kan navigeren.

Mooi, goed verzorgd hotel

Barbara
25-6-2016

Goed hotel, uitgebreid ontbijt buffet, ruime kamers en goede service. Het hotel ligt 1 straat naast Kurfurstendamm en nabij metro- en treinstation. Een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super!

Jorinde
1-5-2016

We hebben drie nachten gelogeerd in het H10 hotel in Berlijn. Wat was het fantastisch! De kamer was heerlijk ruim, netjes en voelde luxe. De badkamer was schoon en ruim genoeg. Het personeel is ontzettend vriendelijk en geduldig en het ontbijt was ook super. Al met al hebben we echt een heerlijke stedentrip gehad, onder andere door het hotel! Zeker een aanrader en de volgende keer zullen we weer een H10 hotel kiezen.

Perfect

Edwin
10-11-2015

Uitstekend hotel op goede plek. Vele highlights om de hoek. Anders hop on/off bus of metro bus voor tour stad. Aanrader is de loft kamers. Schitterend mooi en heeeeel groot.

Goede service en ontbijt. vriendelijk personeel. Top!

Gereisd Met partner in november 2015

heel goed

Andrea
7-9-2015

Mooi luxe hotel. Personeel heel hulpvaardig. Uitgebreid en heel goed ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in juni 2015