Zoover

Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only

9,3

Meertje
1-6-2019

In 1 woord; fantastisch !!

Het eten en drinken is geweldig. Alle buffetten zijn steeds wisselend en zeer uitgebreid.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Trudy Hatzmann
27-5-2019

Fantastisch hotel. Eten fenomenaal wat een aanbod

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Ontspannend

Marc F
26-8-2018

Rustig gelegen hotel. Goede accommodatie. Goede leiding en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten gevarieerd en ruim aanbod. Regelmatig thema-avonden en telkens koks die je warm eten serveren. Airco in het restaurant kan wel wat beter. De standaard kamers zijn best ok. Ze zijn niet overdreven groot maar voorzien van alle comfort. Het hotel biedt een aantal opties qua kamertypes. Hierdoor ontstaat een soort "klasse"verschil. Ligstoelen voldoende aanwezig, handdoek leggen is niet nodig. Leuke animator Pani. Hij doet zijn best om zijn gasten, die het wensen, te animeren. In de zee is een steiger voorzien waar het prachtig vertoeven is. Helaas kost een ligzetel hier 15€ en mag je geen eigen drank meenemen. Mooie wandelingen in de omgeving. Leuke strandjes. Auto is aangewezen maar het openbaar vervoer is goed doenbaar. Taxirit naar Ibiza stad is ca 35€ enkel. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Als perfect bestond was dit een perfect hotel

Flip
6-8-2018

Subliem hotel en personeel. Zelfs het onderhoudspersoneel is supervriendelijk. Ga er naartoe en je beleeft de vakantie van je leven

Gereisd Met partner in juli 2018

Tophotel

Chantal
9-7-2018

Een woord geweldig! Het eten is zeer lekker. Mooie kamers enz..

Gereisd Met partner in juni 2018

Ge-wel-dig!

Jolanda
21-5-2018

Een super vakantie gehad! Kan niks verzinnen wat niet goed was. Enorm gastvrij en aardig personeel, lekker eten, schone kamers... Mooi plekje, kortom zeer aan te raden!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Geweldig!!

Sjanie
27-9-2017

Wat een geweldig hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Het personeel was zeer hardwerkend, dat wij ons wel eens verbaasden dat de desbetreffende medewerker nog steeds aan het werk was. In dit hotel kom je helemaal tot rust. Vooral de star prestige formule dat je toegang hebt tot de toproof is heerlijk. Wij zijn helemaal tot rust gekomen in dit hotel met kamer voorzien van zeezicht. Eten gevarieerd, gasten zijn ook gevarieerd uit diverse landen. Wat ook fijn was (wij waren zonder onze kinderen op vakantie) is de adults only formule, dit is dan toch wel heel fijn. Wel heb je een auto nodig om het eiland te bezoeken, rondom het hotel zijn geen bezienswaardigheden of een boulevard. Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.

Geen minpunten op te noemen!!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch hotel voor 4 sterren

Declerck Daniel
8-9-2017

Wij gaan per jaar 3 maal op reis telkens voor 2 weken .Dit hotel in Santa Eularia met 4 sterren is een voltreffer; In feite zijn alle " Iberostars " top . .Wij boeken altijd een 5 sterren om zeker te zijn van de kwaliteit . Nu namen we het risico om een 4 sterren te boeken op Ibiza en het was fantastisch .Buiten gewoon vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant , buiten aan het zwembad ... kortom overal .Het eten was zeker 5 sterren waard ,elke dag top . Wij hebben al 5 sterrenhotels gehad die bijlange niet kunnen tippen aan dit hotel en bovendien veel duurder zijn .

Eén minpuntje kan ik zeggen is nl dat de kamers aan de kleine kant zijn maar door het feit dat je er maar alléén vertoeft s'nachts en enkele uren per dag is dit een heel klein euvel . Volgend jaar staat dit hotel weer op onze lijst .

Top vakantie in Ibiza!

Maxime
21-8-2017

De ligging van het hotel is super! Mooie omgeving, rustig maar je kan ook de drukte opzoeken. Vlakbij Hippy markt en met een auto/taxi ben je zo in Ibiza-stad. Personeel van het hotel is top! Maken je verblijf erg aangenaam en zijn erg vriendelijk! Eten is heel lekker en afwisselend. Bar s'avonds erg gezellig met elke avond een andere thema. Ik kan eigenlijk geen minpuntje opnoemen!

Beachclub die erbij hoort is alleen niet gratis maar het is het zeker waard om daar je dag door te brengen. Ook hier is het personeel super vriendelijk en kun je heerlijk eten!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Topverblijf in het rustige gedeelte van Ibiza

Pieter
12-8-2017

Zeer klantgerichte bediening, heerlijk eten, nette kamers, prachtige locatie in de buurt van Cala Pada en Nikki beach. Vanaf Cala Pala taxiboot richting Ibiza langs de kustlijn met 4 haltes.