Zoover
Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping)

Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping)

Vakantiepark

Reggie
10-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

De camping was mooi en overzichtelijk! De mobilhome van touroperator waren niet super maar ook echt niet slecht. Wij hadden waarschijnlijk gewoon pech met de douche die niet goed werkte!! Het is wel duidelijk een camping voor wat jongere kinderen. Mijn dochter van 15 had weinig te doen. Restaurant aan de overkant is een aanrader. Leuke camping maar geen tweede keer voor ons.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super!!!

Romy
6-8-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Wat een fijne camping! Alles voor een heerlijke vakantie. Zwembad, strand, zee. De temperatuur van het zwemwater was perfect! Vind dat echt een pluspunt. Alles wordt netjes bijgehouden. Professioneel animatieteam. Zowel overdag als in de avond. De strandtent bij het strand van deze camping is heeeerlijk! Eten en prijzen top. En overal kunnen ouders relaxen omdat er genoeg vermaak is voor kids.

Zee ook heerlijk qua temperatuur en helder.

Wij hadden een huisje van vacanseselect en dit was een mooi en ruim huisje.

Ik ben nog nooit tweemaal naar dezelfde camping geweest, maar deze is een blijvertje!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie ruime mobilehome. Goed voor kleine kinderen

MR
6-8-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooie ruime mobilhome ( Exclusive), grote onheinde veranda. Geen autoverkeer voor deze mobilhomes. Ruim zwembad in de ochtend erg rustig ' s middags drukker. Strand fijne overloop in de zee. Beperkte ruimte voor mensen zonder (betaald)strandbed. Elke avond kinder show vanaf 21.00 uur. Mijn dochter van 3 vond dat geweldig, maar was eigenlijk te laat voor haar. Wel alleen Italiaanse sprekende dames en heren. Mijn dochter werd daardoor niet echt betrokken. Harde muziek. Voor kinderen dus ook wel hard om bij te staan vonden wij. Leuk maar hoeft niet èlke avond. Mijn dochter sliep dan ook niet gelijk omdat ze de muziek dan hoorde. Alles wel stil na 23.15. Wij stonden wel erg dichtbij. Wat ook een voordeel was wij liepen zo naar het zwembad met 2 kleintjes. Altijd muziek in het zwembad maar dat vonden wij wel gezellig. Afhaal eten prima kwaliteit. Zonodig supermarkt op de camping. Lidl dichtbij 10 min rijden. Nette camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Er is heel veel goed, maar nog meer niet goed

Marij vlok
23-7-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2

Het is een hele mooie camping. Caravan 3 slaapkamers en 2 badkamers was ook heel mooi, maar niet praktisch...totaal geen opbergruimte..alles moest onder het bed geschoven worden. Geen kast, geen plankje. Op de badkamers ook zo... 1 klein plankje bijna op de grond...geen handboek hangers geen closetrolhouder, allemaal van die kleine dingen waar niet over nagedacht is.. deuropening kun je alleen dwars doorheen. En dan ben ik niets eens dik...

Muziek super hard. Hele dag en avond door. Daardoor niet naar het zwembad geweest.

Keuken ook heel klein en onlogisch. Maar goed.daar deal je dan maar mee...

Zwembad andere camping is veel leuker en rustiger tussen de middag. Na 13.30 betaal je 1.50 voor een bed met parasol. Geen handboek leggen dus. Strand bedden onbetaalbaar. 6.50 voor 1 bedje op de derde rij...en een handdoek mag je er niet voor leggen. Belachelijk gewoon. Iedere reisorganisatie zou dit op hun site moeten vermelden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Relaxte vakantie

Gea
25-8-2017
  • Activiteiten8

Camping is erg mooi, niet te massaal. Pluspunt vonden wij dat de camping erg dicht bij het strand ligt. Op onze laatste avond kwamen we erachter dat bij een luxecaravan strandbedjes zijn inbegrepen..erg jammer dat we hier van niet op de hoogte waren. Animatie savonds is vreselijk vals gezang... Omgeving is niet heel erg spannend. S. Marino anderhalf uur rijden, Venetie ruim 2.5 uur. Caravan wa super: 3 sl kamers en 2 badkamers. Camping is perfect, maar door de niet centrale ligging zouden we hier niet weer naar toe gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Superleuke camping vooral met stacaravans

Rogier
14-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Ruim opgezette camping vooral met stacaravans. Veel ruimte tussen de caravans en weinig last van de buren. Nieuw zwembad met diverse glijbanen voor de kinderen (staan nog niet op de foto's op hun website!). Het zwembad is open vanaf 10:00 uur tot 19:00 uur. Op maandag open vanaf 13:00 uur. Goed toezicht dat ook optreed wanneer nodig. Gelukkig is een badmuts niet nodig. Bedjes moet je inderdaad huren en daardoor niet dat irritante 'handdoekje leggen'. Ook zonder bedje, voldoende (schaduw) plek om met je handdoekje te zitten of te liggen. Geen hinderlijke animatie. Enkel 's avonds tussen 21:00 - 22:00 kinderdisco en aansluitend een voorstelling van een uurtje voor de oudere kinderen en volwassenen. Na 23:15 uur is het stil op de camping. Het privé strand van de camping ligt pal aan de camping en dus ideaal. Bij de luxere stacaravans zijn 2 vaste bedjes en een parasol bij het strand bij de prijs inbegrepen. Over het algemeen vriendelijke mensen die allemaal redelijk tot goed Engels spreken. Animatie is meeste in het Italiaans, maar dat is niet gek wanneer ca. 50% van de gasten Italianen zijn. Verder een mix van Denen, Zwitsers, Fransen, Belgen en Nederlandse gasten op de camping. Bij het animatie team was 1 Nederlandse jongen.

Prima supermarkt met hele ruime openingstijden. Restaurant ook goed. Afhalen kan soms wat duren wanneer het druk is. Bij het restaurant oogt het soms wat hectisch, maar dat is de 'Italiaanse stijl'. Wi-Fi vind je op meerdere plekken op de camping. Indien je geluk hebt (zoals wij) zelfs in de caravan een prima bereik. De grotere camping tegenover (Camping Adriano) is van dezelfde eigenaar en hier vind je o.a. fitness toestellen, een grotere supermarkt, een grotere speeltuin en een groter zwembad dat meer voor tieners is. Ook fietsenverhuur. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten op beide campings.

Bij aankomst kregen we van die bandjes om te dragen, echter een groot deel van de gasten doet dat niet en ook wij hebben ze niet omgedaan. Daar is ook nooit iets van gezegd.

Veel stacaravans hebben een parkeerplaats bij de caravan. Enkele luxere caravans zijn autovrij en die kunnen ideaal parkeren bij de Camping Adriano waar overdekte schaduwparkeerplaatsen zijn. Sowieso is er veel groen op de camping, waardoor er ook veel schaduw is. Toen wij er waren was er een hittegolf in de regio. Doordat je bij de zee zit en veel schaduw hebt, hebben wij hier weinig last van gehad. De temperatuur was heerlijk en dragelijk.

Kortom, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en bevelen deze camping van harte aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

goed camping

mollema
9-8-2017
  • Activiteiten8

Wij zaten in een nieuwe stacaravan super 6 personen achter op de camping mooi rustig en niet te veel in de zon. Wifi werd deze week volledig aangelegd op de camping zodat je overal kan internetten. schone camping met heel veel stacaravans. overwegend wordt er Italiaans gecommuniceerd maar met Engels is het prima de toen en helpen ze je graag. Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van de camping er tegen over. daar is een groter Zwembad en is het beter uit te houden tijdens drukke dagen. Lekker dicht bij het strand en alles is er te krijgen. de omgeving is niet echt uitdagend, maar daar hadden wij geen last van een relaxt vakantie was het.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping

Fam. Gubbels
9-8-2017
  • Activiteiten10

We hebben 12 dagen een stacaravan gehuurd op deze camping. De camping is van alle gemakken voorzien. Mooi schoon zwembad. Restaurant met afhaalmogelijkheid. Strand is op 50 meter afstand. Entertainment is zeer actief met programma's op het strand, bij het zwembad en 's avonds. Dat houdt de camping levendig.

Het enige minpuntje was dat het personeel van zowel restaurant als supermarkt niet heel erg vriendelijk was.Bovendien leek het personeel van het restaurant haast te hebben en over weinig geduld te beschikken (zal wel iets met de Italiaanse mentaliteit te maken hebben).

De Receptie en de gastvrouw van touroperator waren echter supervriendelijk, hulpvaardig en vooral de gastvrouw sprak enorm goed Engels en Duits. Geen vraag was te veel en als er al problemen waren, werden die keurig opgelost.

Camping en stacaravans zijn absoluut een aanrader !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuke familiecamping voor de strandganger

Rowejulu
7-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Typisch Italiaans van opzet dus de verblijfsunits staan redelijk dicht op elkaar. De spreektaal is en blijft Italiaans maar met Engels en Duits kom je een heel eind. Het animatie team is meer dan actief en zorgt ervoor dat diegene die daar behoefte aan heeft, ruim aan hun trekken komt. Verder is het eten ruim voldoende en naast het restaurant op de camping heeft de eigenaar ook een tweetal restaurants op het strand, zeker een aanrader. De omgeving is niet bijzonder maar als je er de tijd voor neemt dan liggen er zat leuke steden op auto afstand. Voor de liefhebbers is een bezoek aan Ferrari, Lamborghini, Maserati en Pagani zeer zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Fam. Breen Stellendam
18-8-2016
  • Activiteiten8

Via touroperator een vakantie geboekt op deze camping. We hadden een warme ontvangst. Camping schoon en netjes. Chalet prima in orde. Wij hadden de exclusive uitvoering met twee badkamers en drie slaapkamers. Aanrader voor gezin met 4 kinderen. Wat een prachtige caravan. Het kwam precies overeen met hetgeen werd beloofd. Zwembad super in orde, wel strenge badmeesters, maar zeker niet overdreven. Het strand ook dichtbij, dus dit zit wel goed. De omgeving is op zichzelf niet zo bijzonder, maar Punta Marina ligt dichtbij mooie plekjes, dus even in de auto en je bent zo op een andere locatie, zoals Venetië of San Marino. Jammer dat er alleen Wifi bij het restaurantje is en niet in de caravan. Ook de muziek van het entertainment team duurt tot laat in de avond en staat erg hard. Je hoort het over de hele camping. Je went er wel aan, maar 's avonds is het niet rustig. Wij hebben er niet zoveel hinder van ondervonden, maar het zou zeker MINDER mogen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!