Zoover
Bed and Breakfast De Boerenstee

Bed and Breakfast De Boerenstee

BedAndBreakfast
9,2

Goeie plek voor een weekendje weg.

M. v W.,
2-7-2018

Mooie huisjes, mooie grote gezamenlijke ruimte, fijn grasveld en speeltuintje. Aardige eigenaren.

Heel mooi

wimjanrenate
23-10-2013

Wij waren aan het begin van de herfstvakantie met de hele familie (5 gezinnen) in Hofstede Hooybroeck. Wat een succes!

Lekker afgelegen, dus je hebt van niemand last en niemand heeft last van jou.

Een ruime woonkamer, genoeg slaapkamers, prima douches etc.

Ook de tuin is geweldig. Genoeg ruimte om een potje te voetballen. 's Avonds is er tijd om een vuurtje te maken. Vuurkorf en blokken hout liggen klaar!

In de omgeving kan je lekker (race)fietsen op en over de Utrechtse Heuvelrug.

Wij komen terug!

Heerlijke plek voor een groep om te verblijven.

The beeteaters
23-2-2011

Hofstede Hooybroeck (van de Boerenstee) is een heerlijke plek om met een groep te verblijven. We waren met gezinnen, ieder stel had een eigen kamer met sanitair! En de kinderen sliepen gezellig samen. De woonkamer is ruim en sfeervol met openhaard. De keuken is goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Buiten is volop ruimte en doordat het een flink eind van de weg ligt kunnen kinderen ongestoord rond rennen en spelen. De vogelnest schommel en skelters waren een groot succes. De accommodatie ligt aan de Liniedijk waarover je lekker kunt wandelen.

Wij kunnen het iedereen aanraden!