Zoover

Genieten met een grote G

Klaas-Jan Steensma,
24-4-2019
  • Onderkomen10

We hebben onlangs weer een heerlijk weekend doorgebracht in dit mooie park.

Uiteraard genoten van de luxe bungalow maar ook van het heerlijke eten in het restaurant.

Helaas maar een weekendje, maar we komen binnenkort zeker weer langs.

Genieten!

Annie,
24-4-2019
  • Onderkomen10

We hebben n weekend genoten op dit park midden in de natuur. Mooie fietstochten gemaakt en ons vermaakt in de prachtige wellness villa.

Het restaurant op t park is geweldig en moet je echt n keernaar toe om zowel het eten als de sfeer te proeven.

Gereisd met partner in april 2019

Zoals altijd: Genieten op dit park

A.v.O,
22-4-2019
  • Onderkomen10

Deze keer n weekend genoten op dit heerlijke park. Wij komen hier vaker, nemen de fietsen mee en genieten van de prachtige natuur. Ook in de mooie, complete villa is t goed vertoeven. De avonden brengen wij heel graag door in sfeervolle restaurant de Hazelaer, want op t park ligt en waar je geweldig lekker kunt eten. Wij komen heel graag weer n keer terug.

Heerlijk!

Marja,
18-4-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten van een kort verblijf (2 nachten) op dit park. Het gaf ons het gevoel alsof we heel lang weg zijn geweest. Dan doe je het toch super als park?! We komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch.

Tonny den Braber,
13-4-2019
  • Onderkomen10

Ze vinden hier rust, super omgeving voor wandelen en fietsen.Prima restaurant met heerlijk eten wat geserveerd word door vriendelijk personeel.Prachtig park wat goed onderhouden word.

Heerlijk !

Peter Schuurmans,
6-4-2019
  • Onderkomen10

De 2 pers wellnes lodge is een echte aanrader. Heerlijk huisje met sauna,wirlpool,super douche en een heerlijk bed. Bij aankomt zeer prettig ontvangen. Huisje super schoon. Restaurant een aanrader,vriendelijke bediening en lekker eten. 1 klein min puntje : ik had aldoor ruzie met het electronische voordeurslot,maar dat kan ook aan mij liggen.

Er is ook een leuk zwembad,maar dat was tijdens ons verblijf nog niet open.

Subliem, niks minder dan een 10

Familie Jansen,
3-4-2019
  • Onderkomen10

Subliem, perfect, heerlijk, genieten, ontspannen, superlatieven komen tekort voor ons verblijf bij Hof van Salland.

Optimaal genieten van de sunshower, sauna, bubbelbad, haard, etc. Meer dan heerlijk gegeten in De Hazelaer met uitstekende bediening. Met onze vriend Kick veel gewandeld in de directe omgeving en op de Sallandse Heuvelrug.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Uirmuntend!

Paul Bakers,
3-4-2019
  • Onderkomen10

Deze prachtige plaats, met heerlijke huisjes, in bezit van sauna, bubbelbad en keuken. Scoort al tussen 9 en 10. Dus daar hoef ik niet veel aan toe te voegen lijkt me. Behalve misschien toch één ding. De "energie" klopt. Het is makkelijk aarden. Niet te meten, wel te voelen.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Jammer dat ik geen foto kan laten zien

Ben de Gier.,
27-3-2019
  • Onderkomen10

Ik heb daar met mijn collega al verschillende keren overnacht ,het is net of ik iedereen keer thuis kom. De kamer waar ik meestal verblijf lijkt wel een 5 sterren appartement. Meestal krijg ik me eigen kamer daarom krijg ik waarschijnlijk dat tuis gevoel. Niets overdreven maar werkelijk Fantastisch met alles er op en aan. Het Diner en ontbijt zijn van hoogstaande niveau.

Gereisd zakelijk in maart 2019

Na aanpassingen voor herhaling vatbaar

GH schonewille,
20-3-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park redelijk ver van Hellendoorn. Erg afgelegen. Huisje prima behalve een erg steile trap naar bovenverdieping. Erg strenge regels wat betreft verblijf. Geen haken om handdoeken of badjas in badkamer op te hangen. Geen haakjes in keuken voor theedoeken of handdoeken. Tafels in keuken en zithoek van hout zonder lak dus niet erg makkelijk schoon te maken en zeer gevoelig voor vlekken.

Gereisd met partner in maart 2019