Zoover
Camping Huttopia Lac de Sillé

Camping Huttopia Lac de Sillé

7,8

Goed, mits je van bos houdt.

Jeannette
30-8-2018

Ruime plekken, grotendeels in het bos. Je hebt overdag veel schaduw. Wij vonden de camping te schaduwrijk/donker, maar dat is een kwestie van smaak. De camping ligt naast een meer. Het sanitair wordt opvallend goed schoongehouden. Voor was en afwas is er 1 ruimte. Het water was wel erg lauw. Het zwembad is klein. De centrale ruimte bij de receptie is een gezellig verzamelpunt. Wifi is een behoorlijk probleem op deze camping. De omgeving is mooi. Als je van bos en een koele kampeerplek houdt, moet je deze camping bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Knusse simpele camping met grote ruime plekken

Marjolijn
19-8-2017

Wat echt opviel bij deze camping was het zeer vriendelijke personeel.

Door persoonlijke omstandigheden konden wij 4 nachten minder komen dan gereserveerd, hoewel wij daar geen recht op hadden bleek bij aankomst dat wij alleen voor de nachten die wij daar daadwerkelijk stonden hoefden te betalen, super service!

Verder waren de plekken ruim en netjes, sanitair is goed hoewel de vloeren soms vies waren, sanitair zelf werd wel prima schoongehouden.

Elke dag werd er wel iets georganiseerd door de camping, zelf hebben onze kinderen mee gedaan met het boogschieten wat super leuk was en was er een bandje wat een avond optrad wat erg goed was.

Vanaf de camping kon je een mooie wandeling van 4 km om het meer maken.

Ook het dorpje zelf is de moeite waard met een prachtig kerkje en een kasteel dat helaas alleen in de middag open was. ook is er een grote supermarkt in het dorp zelf.

Ondanks dat wij hier maar een paar dagen hebben gestaan met veel regen, kunnen wij deze camping aanraden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Eenvoudige camping in het groen!

Driessen
4-9-2016

We hebben overnacht in een stacaravan die uitzicht had op de receptie en geparkeerde auto's. Er is idd ,zoals anderen opmerken, veel ruimte dus waarom dan geen ander opstelling voor de stacaravans?

Stacaravans vrij nieuw en mooi en praktisch ingericht. Geen overbodige luxe!

Mij gaf de camping een ongestructureerde indruk omdat de ingerichte tenten/ stacaravans geen eigen tuintje/afzetting hadden en er ook geen paadje oid tussendoor liep.

Het meer is heel mooi en biedt veel vertier.

Het zwembad is veel te klein in verhouding met het aantal gasten. Ook erg weinig zitruimte ernaast.

Services zijn summier.....geen restaurant, wel pizza en gebraden kip af te halen. De pizza was prima!

Veel schaduw op de camping wat erg fijn is als het goed weer is maar minder met slecht weer.

Er is veel meer uit te halen....jammer!

Mooie camping, fijne ligging vlak bij een meer

Rosa Eversteijn
28-8-2016

Wij hebben een week vakantie gehad op deze camping en verblijven in een sweet tent. Dit was een compleet ingerichte tent. De tent was schoon, netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij vonden de ligging van de tent super, midden in het bos en veel speelruimte voor onze dochter van 3 jaar. Echt een rustgevende omgeving. Er is een klein zwembad aanwezig op de camping, maar dit was voor ons prima. Wij konden wandelen naar het meer, ongeveer 20 minuten. We hadden super goed weer, dus hebben hier heel veel uurtjes doorgebracht met onze dochter. Wij vonden de sfeer op de camping prima en fijn. Er waren veel Fransen en Engelsen. Je hebt echt het gevoel in het buitenland te verblijven. Zeker geen typisch Nederlandse camping dus! Ik vind dit een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Voor tieners is er niet veel te doen. De pizza's zijn matig van kwaliteit. Je kunt beter de gegrilde kip met frietjes bestellen, dit vonden wij erg lekker. Ook de broodjes service is goed geregeld. Al met al hebben wij een heerlijke week gehad.

Mooie camping en leuke sfeer

Marc
16-8-2015

We hebben genoten van de camping. Aardig personeel en leuke activiteiten voor onze kinderen. Het is een mooie aangelegde camping, de plekken in het bos hebben de hele dag schaduw en dat kan bij middelmatig weer te veel zijn. Wij stonden vlakbij het middenveld, wij vonden dat prettig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk ruim

Danielle
13-8-2015

Camping met heerlijk ruime plekken in het groen. Prettige sfeer. Prima zwembadje. Niet groot maar goed verwarmd. Meer is leuk voor de kinderen om te vissen. Strand hebben we niet bezocht.

Wij vonden het een heerlijke plek voor een paar dagen relaxen voor we verder reden. Zeer aan te raden wat ons betreft.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Goed beheer, met "hundbad"

Willemijn
21-7-2015

Wij zijn hier terecht gekomen, na panne met de auto, op de terugreis, maar richting de kust.

Ruime camping met een klantvriendelijke ontvangst en service. Wij waren met een hond, die graag zwemt en dan is het een paradijsje met de twee meren.......

Schaduwrijk en niet te druk. Goed sanitair .....

Gereisd Met partner in juni 2014

Super camping!

Charlotte
18-6-2015

Wat een heerlijk rustige en ruim opgezette camping! Wij gingen voor het eerst kamperen met ons kleine tentje en zochten een camping mooi in de natuur met ruime plekken.. Het zwembad is wat klein maar die heb je ook niet nodig met zo een heerlijk groot meer aan de camping waar je heerlijk in kan zwemmen! Ook werden we ontzettend vriendelijk ontvangen door het personeel.

Te ruime camping in te veel prachtig bos.

Marc
15-8-2014

We hebben helaas anderhalve week regen gehad en dan staan er te veel bomen, met veel schaduw.

De camping is zo ruim opgezet, dat er niet meer zoiets vanzelfsprekends is als 'buren' die je goedemorgen wenst. Het concept is wel mooi met veel natuurlijke materialen, vrije niet afgebakende ruime plaatsen in het bos. Het sanitair is keurig, schoon en met toiletpapier. Alleen de doucheknopjes moet je erg vaak indrukken.

Maar het verwarmde zwembad is zo klein dat alleen enkele kinderen tot 10 jaar er in passen en de uitgifte van pizza's en patat te amateuristisch slecht.

Het mooie strand hoort bij een regionaal activiteitenpark, met restaurant, attracties e.d. Maar wel op ruim een kwartier lopen van de camping. Even zwemmen is er niet bij. Nabijgelegen Sillé-Le-Guillaume heeft supermarkt.

Geweldige fam.camping, vooral met jongere kinderen

anya
25-8-2013

Geweldige camping met grote plaatsen midden in de natuur aan het meer.

Prachtig wandel en mountainbike gebied.

Er wordt veel georganiseerd (Engels/Frans). Voor pubers is er weinig te doen.

Vooral leuk voor kinderen tot pakweg 12 jaar.

Ook avond activiteiten voor iedereen zoals 1x per week een band, een open lucht familiefilm.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013