Zoover

7,5

Ons 3e hotel daar, maar qua ligging het mooiste

Gerrit
18-10-2019

We hebben genoten van deze geweldige plek tussen de mooi bebosde steile wanden van omringende bergen, en vanaf de kamer en het terras een fantastisch uitzicht over het kosmopolitische Olüdeniz naar de Middellandse zee.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Fantastisch.

Patricia
8-10-2019

Door de hellingen is het niet aan te bevelen voor ouderen of als slecht te voet bent.

Wij hadden een kamer in het oude gedeelte. Deze was echt voor renovatie vatbaar. Heerlijk eten. Prachtige locatie. We keren in het najaar terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer!! Geloof die mooie reviews aub niet!!

Hans
19-9-2019

Alle reviews over dit hotel kloppen zeer zeker niet!! Het hotel is sterk verouderd, achterstallig onderhoud, vele dingen kapot en erg vies.

Vooral het restaurant was ontzettend smerig. De vloer was een grote plakboek door het vet. Van schoonmaken hebben ze hier nog nooit gehoord. We hebben in het restaurant niet één keer gezien dat er iets werd schoongemaakt. De tafellinnen werd niet een keer vervangen wat duidelijk te zien was. Het eten was zeer matig tot slecht. We zijn allemaal ziek geworden. We vielen van de ene verbazing in de andere. De helft van het personeel was vriendelijk en deed hun best. Ondanks dat is dit het slechtste hotel wat we ooit hebben gehad.

Ons advies: NIET BOEKEN!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Aanrader!!

Ozyurek
19-7-2019

Top plek, goede personeel heel erg vriendelijk. Kamers zijn schoon en eten is super uitgebreid! Zeker een aanrader, kleine maar fijne hotel. Leuke animatie en sfeer in de avonden en ook natuurlijk overdag. Personeel is klantvriendelijk hele goede service.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Geweldig hotel

Fatma
17-1-2016

Heerlijk hotel, fijn personeel en heerlijk eten. Voor een 3* all inclusive ruime keus aan eten. Voordeel van dit hotel is de leuke variaties aan "zitjes". Zowel op de dag als 's avonds kun je hier heelijk realxt zitten op de schommelstoelen, loungesets, zitzakken of een gewone stoel. Kamers zijn ook prima . Voor ons een hotel om zeker weer terug te gaan.

Gezellig Hotel

René Steijger
20-10-2015

Unieke ligging, vanuit je kamer(zee-zicht), het restaurant, zwembad en het park een geweldig uitzicht naar het dal en de zee van Olüdeniz. Dit komt door de mooie maar steile ligging op de helling van het dal. Het steile vonden wij wel fijn, voor de broodnodige lichaamsbeweging tjdens een luie vakantie maar maakt het minder goed geschikt voor senioren die slecht ter been zijn. Eten is goed tot zeer goed, maar iets minder keuze dan de veel grotere Hotels in Belek of Antalya.

De Animatie is grappig, maar niet grootschalig! Doe leuk en grapig terug, met de juiste interactie valt er nog veel te lachen hier. (wij werden daardoor uitvoerig uitgezwaaid).

Personeel doet echt zijn best, de Engelse taal loopt een klein beetje achter, maar gaat op zich heel goed. Wat te denken aan: je drankjes geserveert In Glas, aan de rand van het zwembad, jaja, dat gebeurt hier! De koffie is van iets mindere kwaliteit, wij vonden de Rosé, meer dan prima. Tuborg Bier in plaats van Efes, is goede keuze hier!

Wij wilde nog langer blijven !!

Angelique
6-8-2015

Vanaf aankomst bij Manaspark voelde het voor ons als thuis komen, zulke lieve mensen allemaal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, we hebben veel bewondering voor hen. Door het kleinschalige van dit hotel krijg je leuke ongedwongen contacten met zowel het personeel als je mede gasten, wat wij erg gezellig vinden. Het hotel heeft veel uitwegen voor iedereen; op de dag bedrijvigheid bij het zwembad ( met Erol en Garfield) , rust in de tuin, strand op loopafstand ( door de gezellige winkelstraat van Oludiniz) of s’morgens met het busje naar de Bleu Lagoon. S’avonds is er in de tuin altijd wel een optreden of een andere bezigheid ( ook weer met Erol en Garfield) , heel gezellig ! Of Oludiniz zelf in, leuke barretjes met een gezellige sfeer. Het eten in het hotel is super, veel keus alle 3 de eetmomenten. Nooit gaan wij terug naar waar wij ooit zijn geweest met vakantie, volgend jaar gaan 3 weken naar Turkije waarvan we de 3e week weer in Manspark willen verblijven.

weer een geweldige tijd gehad

Ruud en Yvonne
28-10-2014

wat een rust en toch ook gezellig. Dit jaar meer Nederlanders en minder Engelsen. geen Russen. het gratis busje naar sunset city-beach is een aanrader. de superieurkamer is heerlijk met een tuintje en hagedissen op 4 meter afstand. het eten is prima, ruime keus, dus niet zeuren, want thuis heb je dit niet......

geen disco-lawaai vanuit het dorp van op-de-bar-dansende jonge mannen. vanuit het dorp

Boven verwachting goed voor deze prijs

Riccardo Balk
14-9-2014

Hotel is zeer schoon en alles werkt goed. Service is goed en men komt niks te kort hier. Eten is goed en de koks proberen elke dag de mensen met iets nieuws te verassen. Drinken en eten kan je de hele dag. Zwembad is keurig netjes schoon en in zeer goede staat. Personeel is super vriendelijk spreekt engels. Kamers netjes schoon. minibar die elke dag wordt aangevuld (gratis). Kluis op de kamer(gratis). Elke dag schone kamer en schone handdoeken. Shuttle bus van het hotel dagelijks naar het strand. Handdoek service bij het zwembad.Gasten in hotel zijn voornamelijk nu nog Engels. Er waren maar een paar Russische/Poolse stellen, maar wel het betere volk niet van die vervelende. Ook komen er veel Turkse stellen, dit alles geeft een hele leuke gezellige mix van mensen. Animatie van Erol was echt leuk, hij is vastberaden en probeerde een leuke en hilarische sfeer er van te maken.

Voor deze prijs een super vakantie. Uitzicht is trouwens perfect, alle kamers uitzicht op zee.

geweldige vakantie

ettes
18-8-2014

prachtig gelegen van alle gemakken voorzien. het uitzicht vanaf het park is prachtig. personeel werkt hard en is vriendelijk. het eten is gevarrieerd en ruim aanwezig.de kamers zijn goed, een tweede airco in de familiekamer had aanwezig mogen zijn daar de enige aanwezige wel erg hard moest werken en daarom lang moest aanstaan om de twee kamers beide behaaglijk te krijgen wat overigens wel lukt. kinderen hebben hier niet veel te zoeken. vanaf een jaar of 10 prima. de animatie, vooral Erol is fantastisch.