Zoover

Vakantiehuis Haus Bramberg

Vakantiehuis
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,5

Heerlijk ontspannen en veel gezien van de omgeving

Raimond
12-5-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een zeer geslaagde week vakantie gehad in Haus Bramberg, van alle luxe voorzien en een warm ontvangst gehad. Ruime woning, keuken op hoogte, goede bedden, wasmachine en droger, ruim tuinterras. Ook een prima locatie voor meerdere gezinnen/stellen. Meerdere slaapkampers, daarbij behorende douche voorzieningen en toileten. In de omgeving is veel te zien, diverse uitstapjes gedaan en veel gezien. Krimml watervallen, skigebieden en mooie wandelroutes. Prima locatie om tijdens een vakantie even bij te komen, maar ook om al het natuurschoon te zien wat Oostenrijk te bieden heeft.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geweldig huis!

Hans Theunissen
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch huis van alle gemakken voorzien en 3 skigebieden binnen 30 minuten afstand. Voor iedereen aan te raden! Enige wat ik heb gemist is een rek waarop je de skischoenen kunt drogen/verwarmen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Prachtig huis in een hele leuke omgeving

Patrick Eijkelhof
8-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met ons gezin 2 weken in juli geweest. Het was voor mij de eerste keer in Oostenrijk dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Het is heel goed bevallen, wat een prachtig land.

Haus Bramberg hebben wij ervaren als een geweldig huis in een hele leuke omgeving. Het huis is ruim, comfortabel, compleet, netjes en schoon. We voelden ons meteen helemaal thuis. Wat een luxe. En het uitzicht vanaf de balkons is echt sprookjesachtig. Na twee weken wilde ik eigenlijk niet meer terug naar ons eigen huis, het is voor het eerst dat ik dat mee maak.

In de omgeving van Bramberg is genoeg te doen in een straal van maximaal een uur rijden. Je hoeft je geen moment te vervelen. We komen heel graag nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk huis op een geweldige plek

Lisette Giesen
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 2 gezinnen, genoten van dit prachtige huis. Voldoende ruimte. Ruime slaapkamers, heerlijke badkamers. Woongedeelte groot genoeg om met 10 man te zitten. Huis is goed geisoleerd. Ondanks de vele rennende kinderen kon Opa ongestoord zijn middagslaapje doen. :) Verassende veel materiaal voor de kleine kinderen, kast met speelgoed, slee, buggy. Alles stond er. Met paar minuten rijden ben je op de piste. Dit was prima . In het dorp zelf is niet veel te beleven, daarvoor moet je toch even rijden naar bramberg. Erg fijn dat er een wasmaschine en droger beschikbaar is. Ook de garage was erg fijn en de 2 hallen. Beneen de ski spullen en boven ruimte voor de jassen en de pantoffels.

Haus Bramberg is een comfortabel huis

Familie Huisman
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Bramberg is een comfortabel huis en voorzien van alle gemakken. Een prima uitvalsbasis in de winter voor een skivakantie in Wildkogel Arena. Voldoende ruimte voor 2 gezinnen, 9 personen. Een huis helemaal naar onze wens.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

heerlijke woning

Bas van de Griek
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

voldoende ruimte voor 2 gezinnen met totaal 4 volwassenen en 5 kinderen. ruime kamers en alles mooi schoon. verwarmde vloeren en automatische verlichting. alles compleet ingericht, we hebben echt niets gemist. broodjesservice is ook zeer prettig. mooie omgeving, ca. 5 minuten rijden naar de piste in Bramberg, goede parkeergelegenheid daar dus prima te doen. wij zouden zo weer boeken hier.

Het was geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Richard Wesselink
21-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi huis, van alle gemakken voorzien. Geweldige omgeving en van alles te doen.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Fantastisch verblijf gehad in dit mooie huis.

Stephan Veldhuis
15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig verblijf gehad in dit vakantiehuis. Het huis is van alle gemakken voorzien, met 2 badkamers en toiletten, goede internetverbinding en mooie keuken. Geweldige mooie omgeving om te wandelen of andere activiteiten te ondernemen.

Ook het openbaar vervoer (treintje en bus) is heel handig om overal snel en handig te komen en de stopplaatsen liggen op korte loopafstand van het huisje!\

super mooi , aanrader.

rob silder
14-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie vakantie woning in een schitterende omgeving.

Huis is van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Fantastisch mooi huis bij een heel mooi skigebied.

Jos Hofste
12-8-2016

Erg mooi en ruim opgezet huis. Op beide verdiepingen een apart toilet en badkamer. Er ontbreekt niets in het huis, van alle comfort voorzien. Heel schoon. Snelle en stabiele internetverbinding. Beneden voldoende ruimte om skispullen op te bergen en te drogen. Garage voor 1 auto.

Ligging iets buiten het plaatsje Bramberg. Mogelijkheid om met skibus naar skilift te gaan. Anders ca 5 minuten met de auto.

Bramberg is een erg mooi en relatief rustig skigebied. Apres-ski is beperkt.