Zoover

7,7

Super

Fred
8-6-2019

3 sterren hotel maar de service en het eten is minstens 4 sterren waard. Kamers verouderd maar heel erg schoon. Heb begrepen dat de kamers een update gaan krijgen.

Ligging helemaal.top alleen de straat en boulevard oversteken en je zit op het strand

Gereisd Met partner in mei 2019

top locatie, vriendelijk personeel verouderd hotel

Ellen
3-5-2019

Het hotel ligt op een super locatie, kamers met mooi uitzicht op zee. Zeer vriendelijk personeel. Veelal Engelsen die er een bende van maken en luidruchtig waren in de week dat wij er waren. Kamers zijn groot maar kunnen wel nieuwe meubels gebruiken. Bedden zijn niet zo slecht als men hier vertelt, was prima te doen. Eten is wisselend: ontbijt is super, lunch niet meegemaakt hier ivm dagjes uit, diner ene dag beter dan de andere maar is kwestie van smaak, was veel vis of op Engelsen gericht. Volgens sommige sites staat er dat er voldoende parkeerplaats is maar dit is absoluut niet zo. Er is geen eigen parkeerplaats. Bijna alles in de buurt was steeds vol, soms meerdere rondjes door het dorp moeten rijden voordat er een plekje vrij was. Elke avond was er animatie beneden in de zaal, ze doen echt hun best om er wat van te maken voor iedereen. Karaoke, Braziliaanse dansers, goochelaar, etc. Gratis internet wat goed voor elkaar was!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Superlocatie, goed eten, upgrade hotel nodig

Do
16-9-2018

Superlocatie. Eten was ook heel erg goed. Personeel erg vriendelijk. Er waren vnl Engelsen, Denen, Zweden en Russen. De gemiddelde leeftijd was 60+. Dit kan ook aan het seizoen liggen, na de schoolvakanties. Kamers waren netjes echter wel aan een upgrade toe. Bedden waren zeer slecht. De spiraal stond zo ongeveer in het been smorgens. Wij hadden de eerste nacht geen zeezicht terwijl we dit wel gevraagd hadden. Dit is de tweede dag opgelost, we konden verhuizen naar een kamer met zeezicht. De Nederlandse receptionist was ook erg handig. Wellicht gaan we nog een keer terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Gezellig gemoedelijk hotel

thea_tolsma
26-10-2015

Afgelopen zomer, met mijn dochter, naar het Engelstalige deel van Mallorca geweest. In Hotel Tropico vonden we een gezellig gemoedelijk onderkomen. De eigenaresse [Nederlandse van oorsprong] en haar zoon hebben er een leuk hotel van gemaakt. Kamer met airco aan zeezijde was perfect voor ons. Bediening en schoonmaakpersoneel waren zo lief en hartelijk! Complimenten voor de eensgezindheid, die ze duidelijk lieten blijken. Eten was gezien prijs/kwaliteit goed. Animatie was 's avonds vermakelijk en gezellig! Het was leuk om tegen de avond aan de overkant te gaan zitten, om te kijken hoe er gevolleybald werd. Hebben ons er prima vermaakt en gaan er zeker weer een keer naar toe.

geweldig

nannie
25-10-2015

fijn ,niet te groot hotel geweldig personeel ,prima eten,en de ligging aan het strand (alleen de weg oversteken) zijn in mei en in oktober geweest, met touroperator

gaan beslist terug.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Wij zijn beter gewoon!

Kirsten
24-8-2015

Harde matras, eerst geen babybed beschikbaar! Verouderd!

Mag meer gepoetst worden.

We zijn elke dag 1 keer buiten het hotel gaan eten. Elke dag dezelfde groenten. Vaak lege bakken die pas na een half uur worden bijgevuld.

Slechte koffie, slecht fruitsap, slechte cocktails!

Gevaarlijke trappen voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Schitterend

simone en piet
20-10-2012

Hotel Tropico bezocht begin oktober. Wat een goed hotel!!! Per toeval het hotel via internet gevonden en via website geboekt. Ligging bij een gezellige boulevard .Even de weg oversteken en je staat op het strand .Hotel iets verouderd,maar alles heel en schoon. Geen tv haardroger en koffie op de kamer eigen waterkokertje mee. Koelkast of internet huren voor 15 euro per week .Veel gezellige engelsen in palmanova. Het personeel allemaal uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Geen verdunde troep,nee malibu en andere dranken zo uit de fles.,bier ook niet verdund. De frisdrank ook oke .Het eten was lekker op smaak en niet te gaar. Heb met smaak gegeten .(en niet ziek geweest)Conclusie : Een 3 sterren hotel wat meer sterren verdiend. Helaas zit dit hotel niet in het pakket van nederlandse reisorganisaties (een grote gemiste kans vindt ik). Hotel Tropico iedereen bedankt komen zeker volgend jaar terug.

Piet en simone

Zeer aan te bevelen

Fred Penders
9-6-2012

Prima personeel, zeer vriendelijk en hulpvaardig. Goede verzorging en prachtig uitzicht en lekker vertoeven op terras aan voorkant. Langs drukke weg , daardoor zeer veel te beleven.Alles zeer schoon, hier en daar wat slijtage.Klachten worden serieus genomen en opgelost.Eten is gevarieerd. 50 meter van mooie schone zandstrand. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Eventueel en voor de liefhebbers is er een McDrek aan de overkant , iets verder een chinees(beiden niet bezocht). Entertainment voor kinderen is er aan de (kleine) pool van 11.00 tot 1300 en in de avond van 21.00 tot 22.00 waarna 6x per week een optreden voor de volwassenen. Keuze tussen HP en All-in. Drank is er in alle soorten en overvloedig, in de avond weining of niets extra te knabbelen/eten bij all-in.

Kamers hebben geen televisie of radio. Ga op het terras zitten en je mist de tv niet.

6xperweek komt de poetsvrouwen 1x bedverschoning. Handdoeken naar wens. Niet tussen ander hotels ingepropt.