Zoover

fabienne
8-11-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

zoals altijd was het weer in orde ! zijn al meer dan 30 keer naar center parcs geweest en het blijft genieten : de natuur opsnuiven, zwemmen en activiteiten doen wat moet een mens meer hebben ? hebben de buggytocht gedaan, bowling, minigolf, waterfiets, badminton en tafeltennis , cottage was netjes en van alles voorzien, zelfs onze favoriete dolce gusto was aanwezig, lekker gegeten in pizzeria en grill-restaurant , park is groot en ligt in een prachtige omgeving enkel spijtig dat frankrijk niet voorzien is op fietspaden, zwembad is prachtig zoals altijd bij center parcs met veel palmbomen en andere beplanting en vooral netjes ! kijken al uit naar de volgende vakantie ;)

Geen waar voor veel geld

Van den Berghe
2-9-2015
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Opmerkingen bungalow:

Stoel tuin ontbreekt, Stoel tuin defect, paraplu defect, In beide badkamers werkte de afvoer van de wastafels niet goed, stoelen eetkamer onstabiel, leds microgolfoven defect, plinten van de keuken ontbraken, matras grote slaapkamer stonk, geleverde lakens te klein voor het bed, ramen niet proper.

verder ... geen animatie 's avonds en alles zeer duur. bv. half uur badminton 18 euro.

drankjes Colibri café niet goed en heel duur.

Nu ik weet dat het standaard antwoord is dat we de opmerkingen ter plaatse moesten meedelen maar ik ben van mening dat bv. de onderhoudsploeg die 2 x per week deze bungalow poetst ook deze defecten moet zien en dit moet melden. Dit zou een hoop irritatie bij de gasten beperken. Tevens was de lange wachtrij bij de receptie telkens van die aard dat de moed om aan te schuiven je ter plekke in de schoenen in de schoenen zakte.

Dit park haalt de gehele Center Parcs ervaring naar beneden. Parken in België en Nederland zijn veel beter.

Nooit meer!

Jenny
28-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Totaal niet tevreden over het verblijf hier!

Het park is werkelijk prachtig en het zwembad was super. Een te kleine keuken waarin je je kont niet kon keren,vieze oude koekepannen incompleet bestek. TV zenders zijn frans/duits tallig,alles in het park was ontzettend duur.

Wifi 40 euro voor 1 week werkte niet,zou iemand de volgende dag om 10 uur langskomen maar om half 12 was er nog niemand,naar de receptie en die zou iemand binnen een half uur sturen wat een uur werd.

De jongeman sprak alleen maar Frans,geen Engels en kon ons niet helpen.

Slechte hygiene van het personeel,vertrapte vieze broekspijpen,vieze vliegen op het eten in de vitrine.

Entertainment was er na 21.00 niet meer,en als er iets was dan was het in het Frans.

Echt totaal niet op nederlanders berekend,ik kan nog veel verder gaan maar wil dit park zo snel mogelijk vergeten.

Voor dit geld had ik all-inclusive in en mooi warm resort kunnen zitten! Pff,zonde van het geld waar je hard voor gewerkt hebt!

Nooit meer!

Jacobs
15-8-2015
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Van 3 tot 10 aug. 2015 bloedheet buiten, fijn, maar binnen was het minstens zo warm, airco in de huisjes zou geen overbodige luxe zijn. De keuken is niet berekend op 8 personen, de pannen zijn waardeloos, en een 4 pits kookplaat is echt te weinig!

Vuil servies in de kast. De koelkast is te klein.

De ramen waren smerig, veel spinrag.

Veel wespen en vliegen, dus gezellig buiten eten werd een drama. Ook in het huisje, voor je ging slapen eerst alle vliegen op de slaapkamers vangen om ook maar een beetje te kunnen slapen in het hete hok!

Het zwembad is wel echt geweldig, met 4 gave glijbanen, maar word ook door mensen van buiten het park gebruikt, waardoor wachttijden bij de glijbanen er lang worden.

Het personeel spreekt alleen Frans, als jij die taal niet spreek word je ronduit chagrijnig behandeld!

Groot park, wij zaten vlakbij de market dome, huisje 378, maar als je verder weg zit, is een vervoersmiddel geen overbodige luxe.

Buiten het park wel een mooie omgeving!

Behoorlijk duur!

Fantastisch park en mooie omgeving!

Henk
11-8-2015
  • Activiteiten8

De luxe cottage was top en schoon. Wel veel vliegen en we hadden last van veldmuizen in de keuken (de cottages liggen in het bos maar de muizen wil je niet binnen hebben). Dit was al bekend bleek want de plint was verwijderd en er stonden onder de keuken lokdozen. Dit bij de receptie aangegeven en binnen 20 minuten na onze melding zijn er muizenvallen geplaatst. Verder geen last meer gehad! Top geregeld. Tijdens ons verblijf zijn tweemaal de handdoeken verschoond en de cottage schoongemaakt.

De huurfietsen (Gazelle) waren top! Wij zaten vlak bij het centrum maar toch blij dat we fietsen gehuurd hadden. Het park is heel groot!

Onze kinderen (13 en 11 jaar) hebben dagelijks genoten van het zwembad met alle glijbanen! Het zwembad was op bepaalde tijdstippen zeer druk en een nadeel was dat bezoekers van elders er ook gebruik van maakte. WI-FI in de cottage is duur en de verbinding is traag. Anno 2015 kan dit beter! WI-FI bij de Horeca is gratis maar ook traag.

Mooi park met plus enmin punten

M.Timmermans
7-8-2015
  • Activiteiten8

Wij hadden een VIP cottage met het hele gezin. Keukeninventaris was niet echt berekend op 8 personen. De koelkast was te klein. Waterkoker eerst moeten ontkalken. 4 slaapkamers met 4 badkamers waarvan maar 2 met eigen toilet. De andere moesten het toilet delen in het halletje. Voor de servieskast stonden 3 krukken. Erg onhandig. Zwembad te klein voor zoveel gasten in het hoogseizoen.

We hebben genoten van de omgeving en vooral van de kinderboerderij. Onze kleindochter was erg enthousiast. Cottage had veel privacy.

mooi zeer groot park met spectaculaire aqua mundo

carla-van-esch
5-8-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

zeer heuvelachtig bosrijk park als je slecht te been bent kies dan een cottage dicht bij het centrum;je kan ook een electrische fiets of golfkar huren er rijd ook een treintje maar onvoldoende.het personeel spreekt uiteraard frans en ook duits hier en daar iemand engels aan de receptie, nog onvoldoende maar men doet toch al veel meer moeite dan enkel jrn geleden.

ze zijn wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het waterspektakel met de lichtgevende fonteinen en muziek was mooi.de aqua mundo spectaculair en groot.het terras aan het zwembad mocht groter eventueel ligweide met gras?de bungalows zijn mooi maar mochten nog iets netter zijn (vooral de keuken)de rest was in orde en de omgeving aan terras beter onderhouden, staat vol onkruid.de bestelde broodjes elke mrgn waren zeer vers en ook het bbc pakket was lekker en voldoende.

Prachtige vakantie!

Nadine Decraemer
31-7-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Heel mooi park,vriendelijk personeel,mooie ligging,op 10 km een intermarché want supermarkt op het park is nogal duur. Lekker gegeten en het mooiste zwembad dat we al hebben gehad van centerparcs! Dit keer wel geen friends voordelen gekregen (gratis toppings e.d.) afwasmachine moet es nagekeken worden en tuintje mag ook wat meer onderhouden zijn!

Gereisd Anders in juli 2015

het terras

Jay Wijnvoord
23-7-2015
  • Activiteiten6

we hebben een zonder liegen echt een leuke vakantie gehad, maar er zijn toch wat punten die tegenvallen, zoals:

- de service is gewoon echt slecht, mensen spreken bijna alleen frans en weigeren het in een andere taal te proberen

- het lopen vanaf je huisje naar het centrum is echt lang

- Alles maar dan ook echt Alles is na 21:00 dicht, kom op zeg, mensen zitten graag aan een terrasje, nee hoor, de bar is dicht, alleen die bij de bowling niet

Verder is t er best leuk, vooral het zwembad

Niet voor herhaling vatbaar

Jolande
23-7-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Helaas bleek dit park van Center Parcs niet aan onze verwachtingen te voldoen. De kwaliteit van het eten in het buffetrestaurant was minder dan in andere parken van Center Parcs. Slappe frites, smakeloze zalm, beperkte keus. Ook kwam men niet spontaan de drankbestelling opnemen. De aan huis bezorgde pizza was zompig. Na een klacht hierover werd een nieuwe pizza bezorgd, maar ook deze is grotendeels in de afvalbak beland. Dus verder maar zelf eten gemaakt. Onze terrasdeur sloot bij het eerste gebruik niet meer en het repareren ging moeizaam.

Veel medewerkers spreken uitsluitend Frans en dat is best lastig.

De loopafstanden in de park zijn erg groot en het terrein is ook nog geaccidenteerd. Dus een vervoermiddel is wel aan te raden. Overigens is de natuur er schitterend.