Zoover

Vakantieparkstersterstersterster
6,6

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,3

Tweede leuke vakantie in Les Trois Forêts.

Stef B
13-4-2018
  • Onderkomen8

Het park een eerste keer ontdekt in 2013, zorgeloze vakantie. Nu in 2018 terug en na het lezen van de commentaren met gemengde gevoelens. Aankomst perfect, we boekten een cottage met voorkeurligging (593) en hebben deze ook gekregen. Aqua dome op wandelafstand (10 min) dus geen golfkar nodig. Mieren aanwezig in de cottage, maar een spray van 2€45 uit de supermarkt deed zijn werk en we hebben er geen meer gezien de rest vd week. Cottage was voorzien van alle nodige comfort en uitrusting maar vertoonde gebruikssporen die niet als hinderlijk ervaren werden. Wij maakten gebruik van de horeca faciliteiten, inclusief Forest Lodge (makkelijk te bereiken via de uitstekende shuttle service). Forest Lodge (bediening kon sneller, meer dan 20 min wachten bij halve bezetting) en bar Colibri (onvriendelijk) kan beter. Bar bowling, Quick, de bakker en terras Suzette, Top! De supermarkt is handig, de prijzen zijn iets duurder dan thuis. Voor ons een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

geweldig

eef
27-1-2018
  • Onderkomen10

tof park,

goede parking - niet te ver van de cottage

super glijbanen vooral naar oudere kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad!

Hailey
17-9-2017
  • Activiteiten10

We hebben een super vakantie gehad! Wij zaten in een premium cottage. Het huisje was heel schoon en mooi. De achterkant was een grote schuifpui die je helemaal open kon doen, waardoor je naar buiten kon. Het park is erg groot, dus het is handig om een fiets of een golfkar te huren. Het zwembad is geweldig! Hele leuke glijbanen maar de wildwaterbaan is toch onze favoriet. Bij de wildwaterbaan staat ook een camera en na het zwemmen kan je de foto ophalen. Naast het buitenzwembad kan je ook lekker op een bedje liggen. Op het park zijn ook leuke activiteiten te doen. Er is een klimbaan in de bomen, je kan boogschieten, kanoën en nog veel meer. Voor de kleinere kinderen is er ook een kinderboerderij met Paarden, varkens, schapen, geiten, konijnen en ezels. Het Italiaanse restaurant was heerlijk. Het ontbijt vonden wij iets minder maar de broodjes bij het bakkertje waren wel echt heel lekker. Het was een top vakantie! Ik zou het park zeker aanraden.

prachtig in de natuur

truike
9-8-2017
  • Activiteiten8

op dit park vindt je rust en ontspanning. Ook voor de kinderen is het geweldig. Alleen zal ik u meegeven en dat begrijp ik eigenlijk niet. Toen wij in ons vip huisje kwamen was het bestek niet compleet, het toilet was kapot, koffieapparaat stuk, en de kluis was kapot. Lijkt mij toch voor de hand liggen dat zoiets voor de nieuwe gasten komen dit toch gecontroleerd moet worden. Dit reken ik het management zwaar aan. ik weet niet of u hier mee iets doet, maar dit was en is een grote nalatigheid.Dit komt niet op de rekening van het personeel.Die waren perfect.Werk daar maar eens aan.zo ook het personeel, vele kennen maar 1 taal ?? wij zijn hier toch op een publiekstrekker, met alleen frans kom je de mensen niet tegemoet, vooral de kinderen die verstaan er niets van, ook bij de activiteiten, moest je er altijd bij zijn omdat alles in het frans was.lange wacht tijden in de specialiteit restaurants.

Top park

Rita
24-7-2017
  • Activiteiten8

Afgelopen week geweest... Heel mooi veel groen... Super zwembad en schoon... Huisjes mooi... Wij hadden een golf karretje gehuurd echt handig...ook leuk voor de kinderen dat was al steeds een uitje... Speelhal was super... Waren erg aardig weinig Engels Duits..maar wel geduldig...lekker relaxen genoeg uitjes in de buurt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad.

Monique
5-5-2017
  • Activiteiten9

Mooi schoon huisje, we hadden de 6p premium. We zaten hier met zijn vieren maar ook ruim genoeg voor 6 personen. We hadden nr 170, hou er rekening mee dat het ongeveer 15 minuten lopen is naar het centrum van het park (zwembad, receptie, winkel, restaurant etc. ) Verder niks op aan te merken. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een minpuntje was het grilrestaurant op het park. We kregen ons eten niet tegelijk met het eten van de kinderen hier zat wel 20 minuten verschil in. Zij hadden het allang op en toen hadden wij het nog niet eens gekregen. Ook vond ik het vrij duur voor datgene wat je kreeg.

leuk park. Grappig om een golfkarretje te huren.

Suzanne van de Wal
1-5-2017
  • Activiteiten8

Alles goed verzorgd. Huisje netjes alleen geen wifi mogelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

top verbljf

familie vd Kooij
1-5-2017
  • Activiteiten10

Een geweldig zwemparadijs, heerlijke restaurants en prachtig opgezet park met zelfs een bos in het midden. Voldoende te doen met zowel jonge als oudere kinderen. Fietsen om te huren of zelf meenemen is aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Mooie en rustige plek

Anna
18-4-2017
  • Activiteiten8

Heerlijk vertoeven met de kids.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Jos van Os
17-9-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Het parkcentrum is te klein voor het aantal huisjes. En met name het zwemgedeelte. Als haringen in een ton!! Wij gingen pas na half 7 's avonds zwemmen, omdat je dan enigszins kon bewegen.

Je zit ook echt afgelegen van het eerste dorp waar je fatsoenlijk boodschappen kan doen. Op het park kan je ook wel boodschappen doen, maar daar betaal je echt 3x zoveel als in een "gewone" winkel.

Het huisje werd slecht opgeleverd (gordijnen hingen kapot aan de rail of dat er kindersafari gehouden was) ook waren er veel glazen kapot. Ook was de schuifpui in zeer slechte staat van onderhoud. Als je deze dicht wilde maken dan trok je bijna het kozijn van het glas af.

De tuin (wat je eigenlijk geen tuin mag noemen) is een bed van kettingpollen, want gras is er echt niet te vinden. Je hebt dan ook niet meer dan een vlonder waar je je kan bewegen of kan zitten. Het huisje op zich was groot genoeg.

Wij hadden een 6-persoonshuisje en kregen maar voor 3 personen activiteitenbonnen. Pure uitknijperij want voor de rest kon je weer betalen!

Als je op het park loopt moet je uitkijken voor de golfkarren die er rijden , want die rijden je zo van de sokken.

Dit park was dus 1x en nooit meer!

Wat wel heel mooi is is de omgeving buiten het park. Een bezoek aan de Vogezen, Reims (kathedraal) of Strasbourg is echt de moeite waard.