Zoover

Fam. met pubers
14-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Park is gigantisch groot, huisjes midden in de natuur, aquamundo is mooi, helaas maar 10 banden per glijbaan dus lang wachten.

huur fietsen (golfkarretjes zijn heel duur) of ga gewoon elke keer met de auto naar aquamundo vanwege de afstand vanaf je huisje.

genoeg te doen in omgeving.

eten in restaurants niet bijzonder, kwaliteit redelijk tot goed maar niet echt goedkoop.

Quick restaurant is prijzig en weinig keus.

Huisje is schoon, dvd speler doet het niet, al 4× langs receptie geweest maar techn.dienst heeft het blijkbaar al twee dagen erg druk (=minpuntje).

Verder zou ik zeggen, neem de klachten over dit park met n korreltje zout, je bent in Frankrijk, het personeel praat redelijk Engels en in ieder geval vaak Duits(had je maar op school wat beter je best moeten doen).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooi park

Claudia Schakel
3-5-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooi en groot park. Wil je niet ver van de faciliteiten zitten is een voorkeursboeking aan te raden.

VIP cottages geboekt, ruim en kamers en sanitair schoon. Servies was minder schoon. De bank (lees: loungeset) en eettafel vielen tegen. Probleem met warmwater en vloerverwarming na melding opgelost.

Zwembad geschikt voor alle leeftijden. Zeer veel faciliteiten.

Supermarkt prima voor de kleine dingen. Supermarkten op 8 en 15 km van het park.

Mooie speeltuin buiten en overdekt.

Aanbod van veel activiteiten wel tegen betaling.

Personeel vriendelijk en proberen het ook zeker in het Engels. De een beter dan de ander.

Omgeving mooi en heuvelachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Een prachtig park, en mooie omgeving

Fam Knol
20-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij waren erg benieuwd naar het park, vooral wat huiverig door de soms zeer slechte recensies. Maar wij vonden het geweldig. Het park is erg groot maar toch stil en ruimtelijk. Prachtig opgezet. Wij hadden een voorkeursboeking gedaan om een beetje in de buurt van het centrum te zitten. Huisje 550, is toch nog 10 minuutjes lopen maar voor ons geen probleem. Het park is zeer schoon. Ons huisje was ook schoon op wat spinnenwebjes na. (premium) Een klein huisje maar erg fijn ingedeeld en van alle gemakken voorzien. Wij hadden heerlijk weer en de pui open, heerlijk en heel privé.

Het zwembad is heel mooi en schoon. Personeel vriendelijk en doen goed hun best. Bij de bakker super vriendelijk en de hele dag vers brood. Personeel servicebalie en supermarkt ook vriendelijk. Ze spreken idd het meest Frans maar je bent dus ook in Frankrijk !! Personeel bij de snacks vonden wij minder.

Wij hebben genoten. Snap de slechte cijfers niet helemaal.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

mooi maar te prijzig park !!

Tania DS
6-9-2018
  • Activiteiten9

De cottage (een premium) was mooi, maar mocht iets ruimer, zeker de slaapkamers. Het is een immens groot park, m.a.g dat je heel ver moest gaan om naar het centrum te gaan, met receptie, winkels, zwembad. Je kon inderdaad een golfkarrtetje huren aan 95€/dag, vind ikzelf wel heel prijzig om misschien 2 keer per dag te gebruiken. Uiteindelijk ga ik op reis om de omgeving te verkennen. De supermarkt; activiteiten idem dito, heel prijzig. 's Avonds ook heel weinig verlichting 's avonds, heel milieuvriendelijk, maar ik vond het akelig in de donkerte, vandaar dat wij ook geen gebruik gemaakt hebben van restaurants. In vergelijking met vorige parken (zowel Center als Landal), is dit het minste. Receptie, waarbij je onder andere ook je activiteiten kunt boeken, waren altijd onderbemand. Heel lange wachtrijen en dan nog niet klantvriendelijk. Dit park geeft mij de indruk dat het vooral heel veel moet opbrengen. Zoveel bungalows en maar één receptie, en een superrette die veel te duur is. Bij aankomst was er één stoel die smerig was (geen afwasbare zitting !!), is dan wel vervangen geweest door de technische dienst, die wel heel vriendelijk was en snelle service. Mij zien ze niet meer in dit park. Voor natuurliefhebbers zijn er wel genoeg wandelroutes in de omgeving en uiteraard wel geschikt voor wielertoeristen. De regio was dus wel ok, zeker voor sportievelingen.

Nooit meer!

Arjanne
6-9-2018
  • Onderkomen1

Ons huisje zat onder de spinnen overal waar je keek en er hing in het huisje een enorme chemische geur/stank, binnen een half uur had iedereen hoofdpijn.

Veel defecten in het huisje o.a. een raam wat niet open kon, schuifpui ging niet dicht etc.

Na bij aankomst gemeld te hebben kwam er niemand. De volgende ochtend weer gemeld helaas niemand gezien. Een ander huisje was niet beschikbaar werd ons verteld, eigenlijk totaal geen animo om ons te helpen.

Omdat het door de chemische geur niet uit te houden was en er niemand wilde komen kijken en/of helpen aan het einde van de 2e dag maar weer naar huis vertrokken. Bij terugkomst direct gemaild waar waarop we te horen kregen dat er genoeg nog huisjes vrij waren. Op 700 euro na geld retour gekregen. De geur kwam door een insecticiden middel. 2 dagen ellende en hoofdpijn kosten bij Centerparcs dus 700 euro ! Schandalig! Helaas geen vakantie alleen maar ellende.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor een weekendje, maar niet langer!

Mevr. H
21-8-2018
  • Activiteiten6

Prachtig park met mooie huisjes middenin de natuur. Schoonmaak was ook prima. Je kunt de pech hebben dat je achterop het park verblijft, waardoor je ver van alle faciliteiten afzit. Geen probleem! CP heeft daarvoor een fantastische oplossing: investeer (95 euro p.d) in een golfkar en je kunt het hele park rond. Wat ons enorm heeft gestoord is dat men geen moeite doet om een andere taal te spreken! Ze blijven steenvast Frans praten, terwijl op een park van dergelijke omvang en diversiteit aan gasten uit diverse landen de gast ook in het Engels of Duits aangesproken moet worden. De activiteiten zijn enorm aan de prijs. Overal moet flink voor betaald worden. Voor een uurtje bowling of midgetgolf vraagt met 30 euro! De horecvoorzieningen vallen enorm tegen. Lang wachten op bediening en kwaliteit/ prijs komt niet overeen. Er is in de omgeving van het park weinig te doen! Jammer, je bent namelijk ook wel een keer uitgezwommen!

Geslaagde vakantie

Kolk
12-8-2018
  • Activiteiten4

Wij hadden voor 11 dagen een vip cottage (607) was redelijk dichtbij, maar de heuvel op was toch een aardige klim. Hebben voor een week als nog een ecar gehuurd (deze zijn best prijzig €225)

Huisje was mooi, netjes en goed schoongemaakt.

Na een week kregen we schoon beddengoed en nieuwe handdoeken. Hadden twee boekingen 1 week en een midweek.

Zwembad was leuk en netjes.

Kids hebben verschillende activiteiten gedaan. Wat ons wel opviel was dat niemand engels kan/wil spreken. Dus de uitleg bij een activiteit was soms niet duidelijk.

Wat we ook erg misten was dat de enthiosasme van de mensen bij een activiteit. Bv fampaintbal, na 10 min was t al klaar. Je gaat in een stuk afgzet bos schieten en dat is het. In nl ga je bv een vlag veroveren oid(spel) best prijzig €14 voor nog geen 10 min paintballen.

Buiten t park is weinig te doen.

Maar al met al een mooi natuurpark, wij hebben ons prima vermaakt

Waardeloos

Claudia van de ven
8-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Het park op zich is mooi en het zwembad ook. Maar het huisje voldoet totaal niet...eerst mieren daarna een fret of ander marter achting beest in het huisje tussen het plafond(dan ben je echt niet blij) en bij de receptie doen ze er eigenlijk niks aan en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Dan beloven ze dat er iemand komt die het moet oplossen of naar een ander huisje omboeken maar er komt of iemand die je niet kan helpen of er komt gewoon niemand. Met als gevolg dat je een hele week aan de balie loopt te zeuren en dat er niks gebeurd. Ook Nederland bellen heeft wijnig zin want ook daar trekken ze zich niks van aan.....en als klap op de vuurpijl hebben we koud water.....dus morgen maar weer naar de receptie..

WIJ GAAN HIER NOOIT MEER NAAR TOE

Nooit meer ! Duur en slecht eten.onvriendelijk

Rob
8-8-2018
  • Activiteiten1

Vreselijk.

Zwembad overvol ,nergens airco van tevoren gebeld en er werd doodleuk gezegd dat de huisjes koel zijn omdat ze in het bos staan.

Belachelijk duur en de afstanden naar de voorzieningen waanzinnig ver 4km!!

Geen bereik dus geen internet en in de nabije omgeving 0 te doen.

Kort samengevat nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi park met veel mogelijkheden, niet allen benut

MamaVanJongens
9-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

De orde en netheid in het park waren top. Het is een van de mooiste parken die we al bezocht hebben. Het was ook de eerste keer dat ik niet zelf heb moeten poetsen in het huisje bij aankomst. De exclusive cottage oogde - in tegenstelling tot de vip cottage- echt luxueus. Hier en daar nog wat verbeterpuntje voor de criticasters maar globaal gezien steekt de cottage met kop en schouders boven de andere huisjes uit.

De sauna hebben we niet gebruikt omwille van de extreem warme temperaturen de periode van ons verblijf. Vliegenramen ontbreken maar zijn geen overbodige luxe want de wespen, muggen en vliegen zijn zeer talrijk aanwezig. De tafels ( zowel binnen als buiten) zijn echt wel klein om met 4 personen aan te tafelen. De inventaris van de keuken was niet volledig ( essentieel zaken zoals aardappelschilmesje, broodplank ontbraken). We hebben dit niet gemeld omdat we al verschillende keren langs de info moesten om andere problemen te melden (frigo, kluis, ontbrekende badkamerproducten en keukenpakket). De kennis en bediening van de werknemers op de verschillende locaties was aan de mindere kant. Vriendelijkheid in bepaalde horecazaken kan ook beter ofwel had iedereen zelf nood aan vakantie. De werknemers aan de infobalies (Forest Lodge, Dome) zijn vaak niet op de hoogte van de juiste informatie en doen ook weinig moeite om te helpen. Je moet echt aandringen opdat ze op zoek willen gaan naar een antwoord. Opvolging van problemen verloopt ook niet altijd vlekkeloos. De Forest Lodge is prachtig ingericht, zeer nette toiletten! Fantastisch leuk vertoeven daar zowel voor grote als kleine kinderen maar ook voor de ouders. We hadden op voorhand gelezen dat niet iedereen even enthousiast was maar dat is volgens ons absoluut niet terecht. Je krijgt een eerlijke keuken (ok, geen culinaire topper) voor een misschien iets hoger prijs maar niet als je het totaalplaatje bekijkt : rustig, kindvriendelijk, ruim en comfortabel zitten en de kinderen kunnen naar hartelust spelen in de overdekte- of buiten-speeltuin. We hebben een aantal activiteiten geboekt en die zijn eerder tegengevallen. Enkel de High Adventure was top en inclusief leuke begeleiding. De begeleiding in Zplace valt echt tegen. Jammer dat er geen gemotiveerde mensen aan de slag zijn, hier kan je volgens mij veel meer uithalen. Alles is echt afgemeten in tijd en de weinig enthousiaste staff doen geen moeite om de kinderen (tieners) te animeren of aan te moedigen in het spel. Er was nog veel plaats op de verschillende activiteiten en dat zal niet enkel aan de rustige periode gelegen hebben. Laser battle binnen is absoluut geen aanrader, het veld is te klein en de schermen laten de laserstralen door. De voetbal in de grote opblaasballen is niet voor kinderen die geen stootje kunnen verdragen. Verwittig toch best op voorhand dat het er hard aan kan toe gaan ( of grijp als staff op tijd in ...). De rit in de buggy is leuk voor de kinderen maar minder indrukwekkend voor de volwassenen die ermee moet rijden. De toestellen zakken automatisch af naar 40 km/u als je harder dan 45 km/u wil rijden. De route is meestal langs de gewone wegen ipv veldwegen.

Wifi valt in de cottage regelmatig uit, op de rest van het park aan de trage kant. Voor ons geen probleem, de tieners durfden hier wel al eens over 'pruttelen'.

Aquadome

Prachtig zwembad: weinig op aan te merken! Ook aangename redders die makkelijk een praatje slaan of kindjes aanspreken, top!

De kleedkamers waren ook erg net en ruim.