Zoover

Jenny
28-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Totaal niet tevreden over het verblijf hier!

Het park is werkelijk prachtig en het zwembad was super. Een te kleine keuken waarin je je kont niet kon keren,vieze oude koekepannen incompleet bestek. TV zenders zijn frans/duits tallig,alles in het park was ontzettend duur.

Wifi 40 euro voor 1 week werkte niet,zou iemand de volgende dag om 10 uur langskomen maar om half 12 was er nog niemand,naar de receptie en die zou iemand binnen een half uur sturen wat een uur werd.

De jongeman sprak alleen maar Frans,geen Engels en kon ons niet helpen.

Slechte hygiene van het personeel,vertrapte vieze broekspijpen,vieze vliegen op het eten in de vitrine.

Entertainment was er na 21.00 niet meer,en als er iets was dan was het in het Frans.

Echt totaal niet op nederlanders berekend,ik kan nog veel verder gaan maar wil dit park zo snel mogelijk vergeten.

Voor dit geld had ik all-inclusive in en mooi warm resort kunnen zitten! Pff,zonde van het geld waar je hard voor gewerkt hebt!

Mooi park met plus enmin punten

M.Timmermans
7-8-2015
  • Activiteiten8

Wij hadden een VIP cottage met het hele gezin. Keukeninventaris was niet echt berekend op 8 personen. De koelkast was te klein. Waterkoker eerst moeten ontkalken. 4 slaapkamers met 4 badkamers waarvan maar 2 met eigen toilet. De andere moesten het toilet delen in het halletje. Voor de servieskast stonden 3 krukken. Erg onhandig. Zwembad te klein voor zoveel gasten in het hoogseizoen.

We hebben genoten van de omgeving en vooral van de kinderboerderij. Onze kleindochter was erg enthousiast. Cottage had veel privacy.

Prachtige vakantie!

Nadine Decraemer
31-7-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Heel mooi park,vriendelijk personeel,mooie ligging,op 10 km een intermarché want supermarkt op het park is nogal duur. Lekker gegeten en het mooiste zwembad dat we al hebben gehad van centerparcs! Dit keer wel geen friends voordelen gekregen (gratis toppings e.d.) afwasmachine moet es nagekeken worden en tuintje mag ook wat meer onderhouden zijn!

Gereisd Anders in juli 2015

fantastische vakantie voor de ganse familie

Davy & Shari
29-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Zeer mooi park, mooie huisjes, gevoel dat je er alleen bent! Vorig jaar zijn we hier ook geweest en we volgend jaar gaan we terug . Wij zaten in een 6 pers ( 4 volwassen. + 2 kinderen) Premium, ruim met 2 badkamers, wel wat kleine keuken maar niet storend. Was er zeer warm (36 gr.) en hebben de hele dag aan het zwembad gezeten. Hadden gelukkig ook een karretje ( wel aan te raden) zo kun je eens het ganse park verkennen. Eten kun je best buiten het park halen bij de Carrefour of intermarche (beide zeer vers vlees) en niet duur.

Zeer mooi park voor de hele familie

Elena
28-7-2013
  • Activiteiten8

We hebben hier als koppel met baby van 10m een zeer aangename week doorgebracht. Het park is zeer mooi, de cottages in orde, de service zeer goed.

Het klopt dat de prijzen zowel voor horeca als voor activiteiten duur zijn, daarom is het interessant om bij aankomst boodschappen te doen in een supermarkt in de buurt. Er is een zeer grote hypermarkt van keten Cora in Sarrebourg op een dik kwartier rijden.

Hetgeen me het meeste stoorde was de ondermaatse kwaliteit van het eten in de verschillende restaurants. Een degelijk restaurant of bistro zou toch wel wenselijk zijn.

Voor de rest is dit wat mij betreft een absolute aanrader!!

prachtig park

verschakelen - vandeven
24-7-2013
  • Onderkomen8

C.P.Les trois forets is het mooiste van de parken waar we al geweest zijn.(waren alleen in belgie en nederland);We hadden een vip-cottage voor 6 pers.maar waren maar met 4.Er valt weinig aan te merken op ons verblijf,alleen hadden we in nederland een veel grotere cottage voor hetzelfde aantal personen.Hoewel velen zeggen dat het eten er erg duur is vonden wij prijs/kwalitijd zeker o.k.We hadden ook een golfkarretje gehuurd en dat was welkom,zeker omdat het zeer warm was en de afstanden aanzienlijk!Lifters waren er ook genoeg.Voor herhaling vatbaar!!

mooi park met weinig om over te zeuren

voetbalkok
17-7-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

het park is mooi ruim opgezet fantastisch zwembad is echt super met al zijn glijbanen met als enigste minpuntjes te weinig ruimte om lekker buiten te zitten en geen verkoop van lekkere gekoelde drankjes en ijs. de omgeving is mooi met zelfs paarden en andere beesten in je achtertuin een kinderboerderij en veel bos met daarin een klimparcours en paintball terrein . het winkelcentrum is wat aan de kleine kant maar voor wat kleine boodschappen goed te doen natuurlijk liggen de prijzen iets hoger dan in de grote supermarkten maar daarin tegen hoef je er niet heen te rijden

kind onvriendelijk park

t
4-7-2013
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

het gras is vrij hoog en er tussen in een sloot van 1,5 meter diep die je niet ziet.Fietsen en golfkarrtjes suizen naar beneden als voetganger moet je springen voor je leven .Erg duur park bv zwemluiers 16 euro een half brood 2,40 weinig speelruimte voor de kinderen inde restaurants.Om half negen was alleen de bar nog maar open alles is frans een andere taal verstaan ze niet geen prive als je op je terras zit bij je huisje